چگونه تبلیغات را در گوشی های سامسونگ حذف کنیم؟

به گزارش فروشگاه کوچک، مسلما نمایش پیغام های تبلیغاتی در گوشی ها می تواند یکی از آزاردهنده ترین اتفاقاتی باشد که برای کاربران پیش می آید. دلایل زیادی برای رخ دادن چنین اتفاقی وجود دارد که در این مطلب قصد داریم برای گوشی های سامسونگ، به آنالیز راه حلی برای رهایی از آن بپردازیم.

چگونه تبلیغات را در گوشی های سامسونگ حذف کنیم؟

جهت دریافت مشاوره خدمات سفارش کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

این اتفاق شاید برای بسیاری از کاربران اتفاق افتاده باشد که بعد از نصب یک اپلیکیشن جدید در گوشی، حتی اپلیکیشنی که از پلی استور دانلود می نمایند، با پیغام تبلیغاتی زیادی روبرو می شوند. شدت نمایش این پیغام ها ممکن است بسته به اپلیکیشن متفاوت باشد اما اینکه بدانیم هر لحظه ممکن است در حال کار با گوشی با تبلیغات روبرو شویم اصلا اتفاق جالبی نیست. اگرچه امکان رد کردن این تبلیغات وجود دارد اما بسیار آزاردهنده هستند و بدیهی است کسی نمی خواهد در حین کار با گوشی تبلیغات به نمایش دربیاید.

مهم نیست تبلیغات نمایش داده شده چه دلایلی دارند، مهم این است که می دانیم مشکل از گوشی نیست و خوشبختانه منشا نرم افزاری دارند. البته این امکان هم وجود دارد که اپلیکیشن های از پیش نصب شده باعث بوجود آمدن چنین مسئله ای باشند اما هرچه که هست می توان آن ها را به وسیله روش زیر از گوشی پاک کرد.

گفتنی است این روش می تواند در گوشی های اندرویدی دیگر هم استفاده گردد منتها تصاویر مربوط به رابط کاربری سامسونگ هستند.

آموزش حذف تبلیغات در گوشی های سامسونگ

در درجه اول، برای اینکه به راحتی و بدون هیچ مسئله ای به تنظیمات گوشی دسترسی داشته باشید، باید وارد حالت Safe Mode شوید. با طی کردن مراحل زیر می توانید به حذف تبلیغات در گوشی های سامسونگ اقدام کنید.

  • ابتدا کلید پاور را نگه دارید تا گزینه های خاموش (Power) و ریستارت (Restart) ظاهر شوند.
  • سپس روی گزینه Power ضربه زده و نگه داشته باشید تا گزینه Safe Mode ظاهر گردد.
  • البته روش دیگری هم برای ورود به حالت Safe Mode وجود دارد که می توانید وقتی لوگوی سامسونگ در حال ریستارت شدن به نمایش در می آید، کلید کاهش صدا را نگه دارید تا گوشی وارد حالت Safe Mode گردد.
  • در حالی که در حالت Safe Mode هستید، به تنظیمات رفته و به قسمت برنامه ها (Apps) وارد شوید.
  • ترتیب نمایش برنامه ها را روی تاریخ نصب یا به روزرسانی آن ها قرار دهید تا آن دسته از اپلیکیشن هایی که به تازگی نصب یا آپدیت شده اند در ابتدا به نمایش دربیایند.
  • آخرین برنامه نصب شده یا آپدیت شده را حذف نموده و گوشی را به روش معمول ریستارت کنید.
  • اگر مشکل تبلیغات حل نشد، بار دیگر وارد حالت Safe Mode شده و به همین ترتیب، آخرین اپلیکیشنی که در گوشی نصب نموده اید یا آپدیت نموده اید را پاک کنید تا زمانی که مشکل یاد شده حل گردد.

دلیل اینکه اشاره شد گوشی باید در حالت Safe Mode اجرا گردد این است که اجرای اپلیکیشن های شخص ثالث و فعالیت افزونه ها در گوشی محدود می گردد. بدین ترتیب می توانید بدون مشکل بین منوهای مختلف تنظیمات گشت و گذار نموده و اپلیکیشن ها را به ترتیب تاریخ نصب یا آپدیت مرتب کنید تا راحت تر به اپلیکیشن مشکل ساز دسترسی داشته باشید.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که در دیگر گوشی های اندروید هم می توان به وسیله روش یاد شده به حذف اپلیکیشن هایی پرداخت که در گوشی، تبلیغات زیادی را به نمایش می گذارند.

  • گلکسی S21 فن ادیشن احتمالا در دست ساخت است

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1535

به "چگونه تبلیغات را در گوشی های سامسونگ حذف کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه تبلیغات را در گوشی های سامسونگ حذف کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید