چگونه رمزعبور هات اسپات آیفون را مشاهده و تغییر دهیم؟

به گزارش فروشگاه کوچک، یکی از کاربردی ترین ویژگی های گوشی های هوشمند امروزی هات اسپات های شخصی (personal hotspot) است.

چگونه رمزعبور هات اسپات آیفون را مشاهده و تغییر دهیم؟

برای افرادی که با این ویژگی آشنا نیستند؛ باید بگوییم که هات اسپات قابلیتی است که گوشی تلفن همراه شما را به یک روتر یا نقطه اتصال برای اشتراک گذاری اینترنت موبایل با دیگر دستگاه ها یا افراد تبدیل می نماید.

شما با ویژگی هات اسپات می توانید لپ تاپ، گوشی موبایل دوم و دستگاه های دیگر را به اینترنت موبایل آیفون خود وصل کنید.

گوشی های تلفن همراه امروزی و از جمل گوشی های آیفون در سال های اخیر از وای فای قدرتمندی بهره مند هستند و می توانند هات اسپات شخصی با سرعت فوق العاده فراهم نمایند؛ به طوری که بسیاری از کاربران فقط از هات اسپات شخصی استفاده نموده و دیگر سراغ خرید مودم یا روتر نمی فرایند.

اینکه خوب است ما دائما از هات اسپات موبایل استفاده کنیم یا خیر و چه مزایا و معایبی دارد؛ بحث دیگری است که ما سعی کردیم در مقاله زیر مفصلا درباره اش حرف بزنیم:

بیشتر بخوانید: 5 دلیل برای عدم استفاده از هات اسپات اسمارت فون

آیفون های 11 و 12 به وای فای 6 مجهز شدند و از دو باند فرکانسی پشتیبانی می نمایند. احتمالا سرعت هات اسپات آیفون شما بیشتر از سرعت اینترنت ADSL یا وای فای روتر باشد.

اما همان قدر که راه اندازی یک هات اسپات شخصی روی آیفون ساده است و مزایای خاص خودش را دارد؛ اگر به فکر تامین امنیت آن نباشید؛ می تواند خطرناک و دردسرساز باشد. کمترین زیان آن مصرف اینترنت دیتای گوشی شما توسط دیگران است.

آیفون به طور پیش فرض یک رمزعبور برای هات اسپات شخصی تنظیم می نماید ولی شاید به خاطر سپردن این رمزعبور برای شما سخت باشد یا اشتراک گذاری آن با دیگران زحمت زیادی بطلبد.

بنابراین؛ می توانید رمزعبور هات اسپات خود را به چیزی که دوست دارید تغییر دهید. پیش از اینکه سراغ آموزش تغییر رمزعبور hotspot آیفون برویم؛ باید بدانید برای استفاده از هات اسپات احتیاج به روشن کردن اینترنت موبایل دارید و نباید وای فای را روشن کنید.

آموزش مشاهده و تغییر رمزعبور هات اسپات آیفون

1- اپلیکیشن Settings را در گوشی آیفون خود باز کنید:

2- در منوی اپلیکیشن Settings روی گزینه Personal Hotspot ضربه بزنید:

3- اکنون، می توانید رمزعبور پیش فرض هات اسپات شخصی آیفون خود را مشاهده کنید. برای تغییر رمزعبور روی آن ضربه بزنید:

4- در پنجره جدید باز شده؛ رمزعبور دلخواه خود را وارد کنید:

5- روی گزینه Done بزنید تا تغییر رمزعبور را تایید نموده باشید:

اکنون یک هات اسپات وای فای شخصی روی آیفون دارید و هر زمان که بخواهید می توانید آن را روشن و رمزعبور اتصال به آن را با دیگران به اشتراک بگذارید؛ رمزعبوری که خودتان تنظیم کردید و هرگز از ذهن تان پاک نخواهد شد.

فقط باید مراقب باشید که این رمزعبور را به هر کسی ندهید یا روی گوشی موبایل، تبلت و لپ تاپ هر فردی ذخیره نگردد. یک روش خوب برای مطمئن شدن درباره عدم استفاده از هات اسپات آیفون شما توسط دیگران، تغییر رمزعبور به صورت دوره ای است.

بعضی اوقات هات اسپات وای فای گوشی کار نمی نماید یا شما نمی توانید به آن وصل شوید اما شدیدا احتیاج به استفاده از اینترنت گوشی روی دستگاه های دیگر…

اپل هفته پیش از آیفون مالی و ارزان قیمتی به نام SE رونمایی کرد. آیفون SE جدید (SE مدل 2020 هم گفته می گردد) یک گوشی با…

در iOS 12 به بالا، این قابلیت ایجاد شده است که از Control Center به طور مستقیم به یک شبکه بی سیم وای فای متصل شده یا…

اپل از سیستم عامل iOS 13 رونمایی کرد. این سیستم عامل در چندین بخش ویژگی های جدیدی دارد که برای کاربران آیفون جذاب خواهند بود. اما آن طور که…

چند روز پیش ترفندی به کاربران اندرویدی آموزش دادیم تا در هنگام قفل شدن صفحه نمایش گوشی، باز هم از وای فای استفاده نمایند و مانع قطع…

همان طور که می دانید اپل دیشب گوشی های آیفون جدید خود را معرفی کرد که شامل سه آیفون 8، 8 پلاس و X هستند. آیفون X گوشی…

در غالب اسمارت فون ها از جمله آیفون و آی پد قابلیتی وجود دارد که اجازه می دهد آن دستگاه را به یک هات اسپات وای فای تبدیل کنید و از…

منبع: شبکه چی
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1509

به "چگونه رمزعبور هات اسپات آیفون را مشاهده و تغییر دهیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه رمزعبور هات اسپات آیفون را مشاهده و تغییر دهیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید