کابین فضایی خودرو های پژو؛ مدل نو 3008

به گزارش فروشگاه کوچک، باورش سخت است که پژو، i-Cockpit را در سال 2010 با کانسپت SR 1 نشان داد و سپس آن را چند سال بعد با مدل 208 به فراوری رساند. تا سال 2023، این برند فرانسوی به سرعت در حال پرده برداری از چیدمان غیرمتعارف داشبورد با i-Cockpit است.

کابین فضایی خودرو های پژو؛ مدل نو 3008

انحنای ملایم به سمت راننده، با صفحه نمایش 21 اینچی خمیده تازه که پژو از آن به عنوان i-Toggles یاد می نماید، تکمیل می گردد. دکمه ها بر روی کنسول مرکزی نصب شده اند و شامل 10 دکمه حساس به لمس هستند که می توان آن ها را طوری پیکربندی کرد که با احتیاج های راننده و سرنشین جلو مطابقت داشته باشد. انجام این کار تعداد کنترل های معمولی را به حداقل کاهش داده است.

دریچه های هوای باریک سمت چپ و وسط برای ظاهری منسجم تر یکپارچه شده اند و به پیچیدگی کابین می افزایند.

با برداشتن اهرم دنده و جایگزینی آن با دکمه های PRND در سمت راست دکمه استارت استاپ روی داشبورد، طرح تازهی به دست آمد. انجام این کار از نظر فضای ذخیره سازی و بعلاوه افزایش سطح پد شارژ بی سیم برای گوشی های هوشمند سودمند است.

کنترل های لمسی اضافی روی فرمان کوچک وجود دارد و امیدواریم که این کنترل ها بهتر از بعضی خودرو های دیگر کار نمایند.

برای ایجاد فضایی مجذوب کننده، پژو نورپردازی محیطی را در سراسر عرض داشبورد و پانل درب نصب می نماید و با انتخاب از بین هشت رنگ مختلف که بر روی یک تریم آلومینیومی واقعی منعکس می گردد، قابل تنظیم است.

به طور کلی، طراحی فضایی و مجذوب کننده خودرو های پژو در کنار کاربردی بودن بسیار، می تواند برگ برنده این خودرو ها در مقایسه با رقبای خود باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 21 خرداد 1402 بروزرسانی: 21 خرداد 1402 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2328

به "کابین فضایی خودرو های پژو؛ مدل نو 3008" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کابین فضایی خودرو های پژو؛ مدل نو 3008"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید