مارمارا تکسیم استانبول(The Marmara Taksim Istanbul)؛ از هتل های لوکس و 5 ستاره شهر

به گزارش فروشگاه کوچک، این هتل باابهت و باشکوه همچون ستاره ای در منطقه می درخشد و چشم انداز بی نظیری از میدان تکسیم و تنگه بسفر دارد. موقعیت مکانی هتل نیز بسیار عالی بوده و مهمانان می توانند به راحتی و در مدت زمان کوتاه به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول، کاخ های استانبول، مراکز خرید استانبول و ... دسترسی داشته باشند.

مارمارا تکسیم استانبول(The Marmara Taksim Istanbul)؛ از هتل های لوکس و 5 ستاره شهر

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

امکانات هتل واقعاً فراتر از حد تصور و دور از انتظار مهمانان است و بهره مندی از هر کدام آن ها مهمانان را متعجب و هیجان زده می نماید. آرامش واقعی در اتاق های این هتل به معنای واقعی احساس و تجربه می شود.

مهمانانی که بلیط هواپیما استانبول را برای چند روزی استراحت و تفریح می خرند، قطعاً باید این هتل را برای اقامت انتخاب نمایند تا سفرشان به یک خاطره فراموش نشدنی و شیرین تبدیل شود.

کارکنان هتل مارمارا تکسیم (The Marmara Taksim Istanbul) بسیار مجرب، محترم و کاردان هستند و برای خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر به مهمانان، تمام سعی و کوشش خود را می نمایند.

امکانات کلی هتل مارمارا تکسیم استانبول

در این هتل امکانات متعدد و متنوعی برای مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ رایگان استفاده نمایند. مهمانان در سراسر هتل می توانند به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند.

لابی هتل دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، آسانسور، دستگاه خودپرداز و ATM، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، مرکز تجاری، صندوق امانات، اتاق سیگار، روزنامه و سرویس بهداشتی است.

پذیرش 24 ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤال ها و احتیاجهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تور، خدمات کانسرج، خدمات تهیه بلیط، تبدیل ارز، خدمات نگهداری از کودک، اتو، خشک شویی، بخار شویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ ها، جلسات و مراسم ها، کرایه خودرو، روم سرویس و خدمات برای معلولین به پذیرش هتل مراجعه نمایند.

پرسنل پذیرش با صبوری و حوصله مهمانان را به خوبی هدایت می نمایند. همچنین، پرسنل هتل به زبان ها انگلیسی، عربی، آذری، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، پرتغالی، روسی و ترکی مسلط هستند و به خوبی می توانند با مهمانان خارجی ارتباط برقرار نموده و به گفت وگو بپردازند. مهمانانی که حیوانات خانگی دارند و می خواهند همراه آن ها به استانبول سفر نمایند، می توانند با اقامت در این هتل آن ها را نیز نزد خود داخل هتل بیاورند. پذیرش حیوانات خانگی در این هتل آزاد و رایگان است.

امکانات تفریحی هتل

برای تفریح و اوقات فراغت مهمانان امکانات متنوعی در این هتل فراهم شده اند. هتل یک استخر عظیم روباز دارد که به صورت فصلی فعالیت می نماید. مهمانان در صورتی که در فصل های گرم در این هتل اقامت نمایند، می توانند از آب تنی در استخر و دریافت حمام آفتاب بر روی تخت های کنار استخر لذت ببرند.

علاوه بر این، در مرکز اسپا و سلامت هتل خدماتی چون بادی اسکراب، انواع ماساژها، سونا، اتاق بخار و جکوزی ارائه می شوند و خستگی های کل روز و حتی سال را از بدن مهمانان برطرف می نمایند. حمام ترک نیز در هتل وجود دارد و برای آب تنی به روش عثمانی و ریلکسیشن و پاک سازی پوست فوق العاده مناسب است.

مهمانانی که در سفر هم به فکر سلامت و تناسب اندامشان هستند، می توانند از سالن بدن سازی هتل با امکانات و تجهیزات پیشرفته و مجهز استفاده نمایند و در صورت احتیاج از مربی خصوصی بدن سازی هدایت و یاری بگیرند.

بعضی مهمانان نیز دوست دارند در همه حال، حتی در سفر دائماً زیبا و مرتب به نظر بیایند. بنابراین، می توانند با مراجعه به سالن زیبایی هتل از خدماتی چون مانیکور، پدیکور، براشینگ، کوپ، شنیون، رنگساژ، خدمات مراقبتی پوست و مو و ... استفاده نمایند. برای کسانی که دوست دارند در تمام فصول پوست تیره و برنز داشته باشند، دستگاه سولاریوم در هتل در نظر گرفته شده است. امکانات رفاهی هتل مارمارا تکسیم واقعاً بی نظیر و بسیار باکیفیت هستند.

اتاق های هتل

این هتل اتاق های متعدد با امکانات متنوع دارد و مهمانان می توانند با توجه به احتیاجها، سلیقه و اولویت هایشان اتاق مدنظر خود را انتخاب و رزرو نمایند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق های دبل یا توئین دلوکس با منظره شهر و تنگه بسفر، اتاق های دو خوابه ارتباطی با چشم انداز دریا و شهر، اتاق ها دبل کرنر با منظره دریا و شهر، سوئیت های خانواده، پکیج های گروهی مخصوص شامل سه خوابه های دلوکس با منظره شهر و دو خوابه های دلوکس با منظره دریا هستند.

همانطور که مستحضرید، چشم انداز مقابل اتاق ها را تنگه بسفر زیبا و یا خیابان های زیبا و پرجنب و جوش استانبول تشکیل می دهد. نظافت و تمیزی اتاق ها فوق العاده هستند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می شود. دکوراسیون و چیدمان اتاق ها غیرقابل وصف و شیک و مدرن هستند.

حس لاکچری بودن در این اتاق ها به معنای واقعی ادراک می شود. اتاق ها عایق صدا هستند و استعمال دخانیات داخل آن ها و در راهروها اکیداً ممنوع است. کف اتاق ها با پارکت های چوبی پوشش یافته و داخل اتاق ها با اسباب و لوازم شیک و باکیفیت طراحی و چیده شده است.

امکانات اتاق های هتل

داخل تمام اتاق های هتل امکانات رفاهی عالی و باکیفیت مانند مبلمان، میز، تخت خواب استاندارد، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش، کمد لباس، دراور، تلفن، آباژور، میز تحریر، یخچال، مینی بار، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار، حمام و دمپایی وجود دارند. اقامت در این اتاق ها و استفاده از این امکانات رفاهی بسیار رضایت بخش و خاطره انگیز هستند.

رستوران هتل

رستوران طوطی هتل (Tuti) با ارائه منظره پانورامیک از شهر، در وعده های صبحانه، ناهار و شام انواع غذاهای خوشمزه و متنوع تدارک می بیند. بار نوشیدنی جات رستوران نیز انواع نوشیدنی ها را آماده و سرو می نماید. تراس رستوران بسیار باصفا و دنج است. رستوران پانوراما، رستوران دیگری است که در هتل فعالیت می نماید و علاوه بر ارائه منظره فوق العاده زیبا، انواع غذاهای محلی آناتولی را در وعده های ناهار و شام طبخ و سرو می نماید. یک شکلات شاپ نیز وجود دارد که انواع شکلات ها و محصولات شکلاتی می فروشد که میانشان شکلات های دست ساز محلی هم به چشم می خورند و طعم بی نظیری دارند. منوی رستوران ها به صورت آلاکارته است، اما صبحانه به صورت بوفه ای ارائه می شود.

فاصله هتل مارمارا تکسیم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه پرا: 1.2 کیلومتر

فاصله تا موزه مدرن استانبول: 1.5 کیلومتر

فاصله تا کاخ دلمه باغچه: 1.6 کیلومتر

فاصله تا برج گالاتا: 1.9 کیلومتر

فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: 4.4 کیلومتر

فاصله تا اسکله امینونو: 3.5 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1777

به "مارمارا تکسیم استانبول(The Marmara Taksim Istanbul)؛ از هتل های لوکس و 5 ستاره شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارمارا تکسیم استانبول(The Marmara Taksim Istanbul)؛ از هتل های لوکس و 5 ستاره شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید