کد دستوری استعلام شارژ همراه اول

به گزارش فروشگاه کوچک، هر لحظه که خواستید؛ می توانید با کدهای دستوری، به جامانده اعتبار سیم کارت همراه اول خود را مشاهده کنید. البته، روش های دیگری هم برای استعلام شارژ همراه اول هست که در این مقاله اشاره می کنیم.

کد دستوری استعلام شارژ همراه اول

استعلام شارژ سیم کارت اعتباری همراه اول به شما یاری می نماید تا ناگهان با مشکل کمبود شارژ روبرو نشوید و به طور مرتب، از اندازه شارژ سیم کارت خبر داشته باشید.

چندین روش برای استعلام شارژ همراه اول وجود دارد؛ مانند مشاهده به جامانده شارژ در پیامک یا اپلیکیشن همراه اول اما به نظر ما برترین روش، استفاده از کدهای دستوری است:

کد استعلام شارژ به جامانده همراه اول

همراه اول دو کد دستوری برای استعلام شارژ اعتبار سیم کارت های اعتباری مشترکانش معرفی نموده است.

این دو کد دستوری کاملا رایگان و همواره در دسترس هستند و همه مشترکان سیم کارت های اعتباری همراه اول می توانند از آن ها استفاده نمایند.

اولین کد دستوری برای مشاهده به جامانده شارژ همراه اول، #121*10* است. با این کد می توانید همواره و در هر لحظه اقدام به استعلام شارژ همراه اول سیم کارت خود کنید.

کد دستوری #11*140* نیز برای مشاهده به جامانده شارژ هدیه سیم کارت اعتباری است. اگر از طرف همراه اول یا دوستان و سرویس هایی یک شارژ هدیه دریافت کردید؛ با شماره گیری این کد دستوری، به جامانده آن را خواهید دید.

روش های دیگر استعلام شارژ همراه اول

به جز کدهای دستوری، چندین روش دیگر هم برای استعلام شارژ همراه اول وجود دارد:

تماس با تلفن گویای 444

تلفن گویای 444 هم می تواند به شما به جامانده اعتبار سیم کارت همراه اول را بگوید.

کافی است این شماره را گرفته و پس از برقراری تماس، کلید 2 را روی گوشی موبایل تان فشار دهید تا سیستم صوتی اتوماتیک این سامانه به شما به جامانده شارژ را بگوید.

مزیت تماس با تلفن گویای 444 این است که پشت سر آن، یک پیامک حاوی اطلاعات دقیق از اندازه شارژ سیم کارت همراه اول دریافت خواهید کرد.

اپلیکیشن همراه من

یکی از ساده ترین و کامل ترین روش ها برای انجام هر کار مرتبط با سیم کارت و اینترنت و شارژ همراه اول از جمله ، نصب اپلیکیشن همراه من است.

اصلا به نظر ما، برای هر دارنده سیم کارت همراه اول، نصب این برنامه ضروری و از نان شب واجب تر است. اگر این برنامه را روی گوشی داشته باشید و بتوانید به اینترنت وصل شوید؛ احتیاجی به هیچ کد دستوری نیست.

پس، برای استعلام به جامانده اعتبار سیم کارت، وارد برنامه همراه من شوید و در همان صفحه نخست، اندازه شارژ به جامانده را مشاهده و در صورت احتیاج روی کلید خرید شارژ بزنید و اقدام به افزایش شارژ کنید.

سایت همراه اول

علاوه بر اپلیکیشن همراه اول، می توانید به وسیله سایت نیز اقدام به خرید شارژ اینترنت یا مکالمه و پیامک کنید.

وارد سایت همراه اول شده و از بخش خرید شارژ، شماره تلفن سیم کارت اعتباری خود را وارد کنید و بعد مبلغ شارژ و در نهایت پرداخت را انجام دهید.

جمع بندی

اینکه کدام یک از روش های استعلام شارژ همراه اول برای شما مناسب است؛ کاملا بستگی به خودتان دارد.

اگر گوشی موبایل قدیمی دارید که امکان نصب اپلیکیشن ندارد یا نمی توانید به اینترنت وصل شوید؛ با کد دستوری به جامانده شارژ سیم کارت را مشاهده کنید.

اما وقتی که گوشی اندرویدی و اینترنت دارید؛ به نظر ما استفاده از اپلیکیشن همراه من برای خرید شارژ، ، تمدید بسته و پرداخت قبض همراه اول راحت تر است.

سوالات پر تکرار

+ کد دستوری استعلام شارژ همراه اول چیست؟

با کد دستوری #121*10* می توانید به جامانده شارژ اصلی سیم کارت و با کد دستوری #11*140* به جامانده شارژ هدیه را مشاهده کنید.

+ استعلام شارژ همراه اول هزینه دارد؟

استفاده از کد دستوری یا تماس با تلفن گویای 444 هیچ هزینه ای برای مشترک ندارد.

+ کد دستوری مشاهده به جامانده بسته اینترنت همراه اول چیست؟

شماره گیری کد دستوری #0*100* یا #320*10* به شما به وسیله پیامک می گوید چقدر از حجم بسته ایتترنت مصرف شده و چقدر از حجم آن به همراه تعداد روزهای بسته به جامانده است.

منبع: شبکه چی
انتشار: 26 مهر 1403 بروزرسانی: 26 مهر 1403 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2414

به "کد دستوری استعلام شارژ همراه اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کد دستوری استعلام شارژ همراه اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید