کریمی: برای خوشرنگ ترین مدال می جنگم، اندونزی میزبانی خوبی ندارد

به گزارش فروشگاه کوچک، ملی پوش کشتی آزاد کشورمان گفت: قطعاً برای خوشرنگ ترین مدال می جنگم، چون به خوبی می دانم کاروان ایران بیشتر از هر مدالی به مدال طلا نیاز دارد.

کریمی: برای خوشرنگ ترین مدال می جنگم، اندونزی میزبانی خوبی ندارد

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، علیرضا کریمی، ملی پوش کشتی آزاد کشورمان در وزن 97 کیلوگرم درباره میزان آمادگی خود برای حضور در بازی های آسیایی گفت: مسیر طولانی را برای رسیدن به جاکارتا طی کردیم و با توجه به اینکه یکسری از بچه ها رژیم بودند، شرایط دشوار تر هم شد. البته من خودم به دلیل اینکه به یک وزن بالاتر آمده ام، مشکل اضافه وزن ندارم.

دارنده مدال برنز جهان در سال 2015 درباره میزبانی مسابقات گفت: شرایط میزبانی تا به اینجا که خوب نبوده است. محل اسکان ما از نظر بهداشتی و امکانات اصلاً مناسب نیست که امیدوارم این مشکل هرچه زودتر رفع گردد تا دیگر ورزشکاران ایرانی که به جاکارتا می آیند مشکلی نداشته باشند. در کل اندونزی تا اینجا که من دیدم میزبانی خوبی نداشته است.

وی درباره جدی ترین رقبایش در بازی های آسیایی گفت: همه رقبا برای من جدی هستند. یک اشتباه در مبارزه با حریف درجه سه هم می تواند دردسرساز گردد. قطعاً کسی را دست کم نمی گیرم و با تمام توانم کشتی خواهم گرفت.

کریمی در پاسخ به اینکه به دنبال کسب چه مدالی است، گفت: قطعاً برای خوشرنگ ترین مدال می جنگم، چون به خوبی می دانم کاروان ایران بیشتر از هر مدالی به مدال طلا نیاز دارد. من تلاشم را می کنم و هرچه دارم رو خواهم کرد تا برنده از تشک خارج شوم. شش ماه از کشتی محروم بودم و حالا دوست دارم با یک مدال خوشرنگ آغاز کنم.

به گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی، مسابقات کشتی آزاد هجدهمین دوره بازی های آسیایی فردا (شنبه) در پنج وزن 57، 65، 74، 86 و 97 وزن کشی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 11

به "کریمی: برای خوشرنگ ترین مدال می جنگم، اندونزی میزبانی خوبی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی: برای خوشرنگ ترین مدال می جنگم، اندونزی میزبانی خوبی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید