کمی هم فیلم هندی ببینیم: Andhadhun ، فیلمی سرگرم کننده با چرخش های داستانی قابل قبول

به گزارش فروشگاه کوچک، نباید این طور باشد، اما فیلم بین های حرفه ای گاهی کسر شان شان می گردد که از فیلم های محبوب هندی بنویسند. درست است که در بخش فیلم های محبوب هندی، خیلی وقت ها آن مفاهیم ژرف و شخصیت پردازی عمیق و ضرب آهنگ مؤثر رعایت نمی گردد، اما بالیوود در این قسمت در حال پر کردن فاصله خود با هالیوود است. فیلمنامه های هندی روز به روز در حال بهتر شدن هستند و دیگر کمتر از داستان های غلوشده نشانی پیدا می کنیم.

کمی هم فیلم هندی ببینیم: Andhadhun ، فیلمی سرگرم کننده با چرخش های داستانی قابل قبول

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

وقتی فیلمی هندی با نمره imdb بالا می بینیم شک می کنیم که فیلم را ببینیم یا نه. راستش در خصوص فیلم های هندی، دست کم یک تا یک و نیم نمره، باید کم کنیم، تا به امتیاز واقعی فیلم برسیم، آخر هندی ها آنقدر سینمایشان را دوست دارند که دلشان نمی آید، نمره کم به فیلم ها بدهند.

اما یکی از فیلم های خوب جدید هندی که در این پست می توانم دیدنش را به شما توصیه کنم، فیلم Andhadhun (نوای بی بصیرت یا آوای چشم بند)

فیلم در دسته فیلم های سرگرم کننده قرار می گیرد و من به جز هنرپیشه زن مشهور هندی -تابو- هنرپیشه مشهور دیگری را در آن نمی شناختم.

چیزی که باعث شد مشتاق شوم ، فیلم را به شما توصیه کنم، این بود که این فیلم در واقع اقتباسی است از یک فیلم کوتاه 14 دقیقه ای فرانسوی با نام The Piano Tuner.

این فیلم کوتاه را شما می توانید در سایت ویمئو ببینید.

برای من شخصا خیلی جالب بود که هندی ها چقدر خوب و مناسب با اتمسفر داخلی، توانسته اند یک اقتباس و گسترش خط روایی عالی انجام بدهند. کاری که ما در سینمای ایران از آن عاجز هستیم.

ممکن است شما حوصله نکنید و فیلم را نبینید یا ممکن است گاف هایی از داستان آن بگیرید، اما اگر اوقع خودتان را پایین بیاورید، می بینید که فیلم یک فیلم سرگرم کننده قابل قبول است.

متاسفانه داستان فیلم طوری است که هر چقدر کمتر در خصوص آن صحبت کنم؛ به صلاح است و خطر اسپویل را نباید دست کم بگیرم!

منبع: یک پزشک
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 666

به "کمی هم فیلم هندی ببینیم: Andhadhun ، فیلمی سرگرم کننده با چرخش های داستانی قابل قبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمی هم فیلم هندی ببینیم: Andhadhun ، فیلمی سرگرم کننده با چرخش های داستانی قابل قبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید