کوتینیو: بایرن مونیخ نسبت به بارسلونا و لیورپول باشگاهی خانوادگی تر است

به گزارش فروشگاه کوچک، هافبک برزیلی بایرن مونیخ می گوید در این تیم آلمانی نسبت به زمان حضورش در تیم های لیورپول و بارسلونا خشنود تر است.

کوتینیو: بایرن مونیخ نسبت به بارسلونا و لیورپول باشگاهی خانوادگی تر است

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، فیلیپه کوتینیو که در این تابستان با قرارداد قرضی یک ساله با قابلیت قطعی شدن قرارادش از بارسلونا به بایرن مونیخ پوست، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت آلمان در مورد تجربه حضورش در این تیم آلمانی گفت: چند روز اول مسئولان امکانات و زیرساخت های باشگاه را به من نشان دادند. در ادامه هم با هم تیمی هایم و مربیان تیم ملاقاتی داشتم. هر روز که می گذرد حس بهتری از حضور در بایرن مونیخ پیدا می کنم و از بودن در این تیم راضی هستم.

این هافبک برزیلی با اشاره به اینکه در بایرن مونیخ جو بهتری نسبت به لیورپول و بارسلونا را تجربه نموده ، توضیح داد: بایرن باشگاهی خانوادگی تر نسبت به باشگاه های قبلی من است. من جو باشگاه لیورپول را هم به خوبی می شناسم اما جو باشگاه بایرن مونیخ خیلی خانواگی تر است.

وی همچنین در تمجید از هم تیمی اسپانیایی اش گفت: تیاگو آلکانتارا برزیلی الاصل است و پرتغالی صحبت می نماید. او در روزهای اول خیلی به من به خصوص در زمینه برقراری ارتباط یاری کرد. زبان آلمانی سخت است اما توانسته ام کمی آن را بیاموزم. چند عضو کادر فنی هم اسپانیایی صحبت می نمایند که این کار مرا آسان تر می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 380

به "کوتینیو: بایرن مونیخ نسبت به بارسلونا و لیورپول باشگاهی خانوادگی تر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوتینیو: بایرن مونیخ نسبت به بارسلونا و لیورپول باشگاهی خانوادگی تر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید