کیارستمی: تیم کامپوند بانوان اعزامی به جاکارتا بعد از آلمان تعیین می گردد

به گزارش فروشگاه کوچک، دبیر فدراسیون تیروکمان گفت: به جز تیم کامپوند بانوان، سایر کمانداران شرکت کننده در مرحله سوم کاپ آسیا در ریکرو زنان مردان و کامپوند مردان نفرات اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا را تشکیل خواهند داد.

کیارستمی: تیم کامپوند بانوان اعزامی به جاکارتا بعد از آلمان تعیین می گردد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

رضا کیارستمی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: برای این که بتوانیم تیم خوب و آماده ای را راهی جاکارتا کنیم، در بخش کامپوند بانوان سعی کردیم 5 کماندار را در دو تورنمنت کاپ آسیا و جام جهانی آلمان از نظر رکوردی مورد ارزیابی قرار دهیم و سپس 4کماندار اعزامی به بازیهای آسیایی را انتخاب کنیم. به همین منظور در مرحله سوم کاپ آسیا مینو عابدی، فرشته قربانی، پریسا براتچی و راحله فارسی را راهی این تورنمنت کردیم و در جام جهانی آلمان که روز یکشنبه 24 تیر تنها تیم کامپوند راهی این رقابت ها می گردد به جای مینو عابدی، کیسا بایبوردی همراه تیم اعزام خواهد شد تا در نهایت ترکیب تیم کامپوند بانوان اعزامی به جاکارتا را معین کنیم. البته در سایر رشته ها نفرات اعزامی به چین تایپه نفرات اعزامی به جاکارتا را تشکیل خواهند داد.

وی در ارزیابی از وضعیت تیم ملی تیروکمان در بازی های آسیایی جاکارتا اعلام کرد: در بخش کامپوند زنان و مردان امید کسب مدال در بخش تیمی و میکس داریم، اما در ریکرو تنها در بخش تیمی شانس کسب مدال داریم، به شرط این که تیم به اوج آمادگی برسد.

دبیر فدراسیون تیروکمان در مورد وضعیت زهرا نعمتی در بازیهای آسیایی جاکارتا گفت: هر چند زهرا نعمتی کماندار خوبی است و به صورت انفرادی تمرینات سختی را پشت سر گذاشته است، اما به هر صورت سطح رقابتهای آسیا سنگین است و رقابت با کمانداران کره، چین، ویتنام و... برای کسب مدال کار سختی است. ضمن این که رکورد نعمتی برای کسب مدال انفرادی در حدی نیست که امید به کسب مدال در بخش ریکرو انفرادی زنان داشته باشیم، اما شاید در میکس بتوانیم شرایط خود را به مدال نزدیک کنیم.

کیارستمی در سرانجام در پاسخ به این پرسش که چقدر امید به کسب مدال در مرحله چهارم جام جهانی آلمان توسط تیم کامپوند و زهرا نعمتی در بخش ریکرو زنان وجود دارد، توضیح داد: با توجه به عملکرد موفقی که اسماعیل عبادی در کاپ آسیا داشت این امیدواری وجود دارد که عبادی دوباره به اوج عملکرد قبلی خود رسیده و قطعا در آلمان شرایط بهتری نسبت به ترکیه خواهد داشت. هر چند کسب مدال به راحتی امکانپذیر نیست، اما به هر صورت جام جهانی آلمان تدارکات خوبی برای تیم ملی است تا با محک زدن در این جام با آمادگی خوبی راهی جاکارتا شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 601

به "کیارستمی: تیم کامپوند بانوان اعزامی به جاکارتا بعد از آلمان تعیین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیارستمی: تیم کامپوند بانوان اعزامی به جاکارتا بعد از آلمان تعیین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید