10 اقامتگاه برتر Airbnb در سراسر جهان کدام است؟ ، اگر اهل رویا پردازی هستید این مطلب را بخوانید

به گزارش فروشگاه کوچک، Airbnb در بسیاری از کشورهای جهان هنوز فعال است و به زودی پذیرای بازدید کنندگان بین المللی خواهد بود.

10 اقامتگاه برتر Airbnb در سراسر جهان کدام است؟ ، اگر اهل رویا پردازی هستید این مطلب را بخوانید

خبرنگاران - Airbnb در بیانیه ای گفت: گرچه قرنطینه کردن هنوز تعطیلات را فراتر از چهار دیوار منزل خودمان ممنوع کرده است، اما چیزی نمی تواند از رویاپردازی انسانها در مورد سفر جلوگیری کند و بسیاری از مردم در سراسر جهان فقط از Airbnb استفاده می کنند. این غول اجاره منزل به گردشگران، 10 اقامتگاه برتر خود را در لیستی منتشر کرده است که درادامه می خوانید:

10. مراکش، تنسیفت-الحوز

یکی از معتبرترین مکان ها برای بازدید کنندگان از مراکش، اقامت در دار آهاواچ است. بهترین راه سفر و دانستن یک کشور و مردمش، به اشتراک گذاشتن روش زندگی آنهاست. با زندگی در دار آهاواچ در محیطی سنتی و معمولی، شما به قلب فرهنگ اجدادی مراکش وارد می شوید. این خانه با استخر، تراس و دسترسی آسان به شهر است.

9. اویا، یونان

این غار ابتدا توسط صنعتگران منطقه استفاده می شد. معماری آن با تکنیک های محلی و مبلمان آنتیک تعریف شده و آن را به یکی از سنتی ترین Airbnb یونان تبدیل کرده است.

معین ترین ویژگی آن یک مخزن قدیمی است که به اتاق خواب تبدیل شده است. هر اتاق در این مکان عجیب و غریب شخصیت خاص خود را دارد که گذشته معماری بی نظیر یونان را نشان می دهد.

8. آکوریری، ایسلند

ایسلند قرار است یکی از اولین کشورهایی باشد که تابستان امسال از گردشگران استقبال می کند، بنابراین ممکن است شما بخواهید توجه ویژه ای به این کابین در آکوریری داشته باشید.

زندگی مدرن در کابین روستایی به بازدید کنندگان منظره ای از خلیج آکوریری و فرصتی برای ارتباط واقعی با طبیعت می دهد.

از کابین می توانید به کوه سولور بروید، یا حتی یک تور سوارکاری در حومه شهر داشته باشید. در زمستان، اینجا یک مکان عالی برای دیدن شفق های قطبی است.

7. کوه واشنگتن، لس آنجلس، کالیفرنیا

می توانید این خانه Airbnb را برای یک آخر هفته اجاره کنید و طعم زندگی در آن را بچشید. این خانه با استخر خصوصی که در نزدیکی مرکز شهر هالیوود واقع شده است، دارای سقف های بلند، چیدمان باز و تزئینات شرقی و همچنین دسترسی به استخر و آبگرم است.

6. ساحل بالین، بالی، سلیدگ بارات، اندونزی

اگر چشمان خود را ببندید و بهشت را تصور کنید، احتمالاً چیزی شبیه به این خانه درختی در بالی است. Tianhouse Balian دارای استخر اختصاصی، منظره پانوراما در حومه شهر است و تنها چند قدم با ساحل فاصله دارد. دهکده در نزدیکی شما واقع شده است، اما همچنین می توانید یک دوچرخه را برای گشت و گذار در این جزیره اجاره کنید.

5. اوروندو، واشنگتن، ایالات متحده

اینجا نیوزیلند نیست. واشنگتن است. این محل سکونت با الهام از هابیت ها در کنار رودخانه کلمبیا واقع شده است. نماد دروازه اطراف آن باعث می شود که شما فکر کنید در سرزمین های روستایی هستید ولی این خانه به خاطر سادگی روستایی، راحتی را قربانی نمی کند. این عمارت دارای شش اتاق خواب است و مجهز به امکانات مدرن است.

4. سلات، بالی، اندونزی

بالی در این لیست غریبه نیست. این جزیره در اندونزی اغلب گزینه مناسبی برای مسافران جهان محسوب می شود و این ویلا دوستدار محیط زیست نیز از این قاعده مستثنی نیست. این خانه در کوه های آتشفشان گونونگ و در میان مزارع برنج واقع شده است. این خانه تفریحی ایده آل برای استراحت و آرامش است.

3. سانتورینی، یونان

خانه غار هکتور بیش از 250 سال پیش در صخره کالدره ایجاد شده است و در ابتدا به عنوان یک انبار نوشیدنی مورد استفاده قرار می گرفت.

2. سلسو راموس، سانتا کاترینا، برزیل

این خانه در یک پارک طبیعی آرام قرار گرفته و دارای چشم انداز پانوراما از اقیانوس و دسترسی مستقیم به ساحل اصلی و همچنین یک ساحل خصوصی است. اگر خوش شانس باشید، ممکن است دلفین ها و نهنگ ها را مشاهده کنید. همچنین دارای پنجره های کف به سقف، فضای داخلی هوشمند و ظرفیت هشت نفر است.

1. سینگراجا، بالی، اندونزی

این ویلای لوکس در بالی دارای نمای 360 درجه از اقیانوس هند است و در یکی از معدود قسمت های دست نخورده جزیره واقع در منطقه آرامش بخش سانگلونگ در یک موقعیت مرتفع واقع شده است. این ویلا ظرفیت هشت نفر را دارد و مجهز به استخر است.

منبع : matador network

منبع: چمدان
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1140

به "10 اقامتگاه برتر Airbnb در سراسر جهان کدام است؟ ، اگر اهل رویا پردازی هستید این مطلب را بخوانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 اقامتگاه برتر Airbnb در سراسر جهان کدام است؟ ، اگر اهل رویا پردازی هستید این مطلب را بخوانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید