10 برنامه ضربتی برای گردشگران چینی

به گزارش فروشگاه کوچک، پس تصویب لغو یک طرفه ویزای ایران با چین، قرار است اقداماتی برای جذب گردشگران چینی صورت بگیرد.

10 برنامه ضربتی برای گردشگران چینی

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

این مصوبه از 25 تیرماه سال جاری در مبادی ورودی کشور اجرا گردد. اتباع چینی در هر بار سفر به ایران، 15 روز اجازه اقامت بدون ویزا خواهند داشت.

محمدابراهیم لاریجانی، مدیرکل بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری به دنبال این مصوبه و اعلام شرایط ورود بدون ویزا اتباع چینی به ایران، از تهیه و اجرای برنامه ضربتی برای نفوذ به بازار چین اطلاع داد و گفت: برنامه عملیاتی ایران برای نفوذ به بازار چین که در 50 بند تهیه شده و حوزه های اطلاع رسانی، تبلیغات، آموزش و زیرساخت را دربرمی گیرد، به همراه پیوست های دیجیتال مارکتینگ و برنامه تبلیغات و اطلاع رسانی با درنظر دریافت آخرین شاخص ها درحال بازنگری است. این برنامه ها برای اجرا در یک سال آینده تنظیم خواهد شد.

او اضافه نمود: در حال حاضر برنامه ضربتی دو ماهه نوشته شده که شامل 10 محور است و همزمان با مقررات لغو ویزا، اجرا می گردد تا پس از آن برنامه اصلی را شروع کنیم. لاریجانی به بندهای برنامه ضربتی نفوذ به بازار گردشگری چین اشاره نمود و از آن ها به توضیح زیر نام برد: اعلام شرایط و جزئیات لغو ویزا ایران در چین، ارائه اطلاعات در واکنش به ابهامات و سوال های احتمالی چینی ها، بارگذاری و تکمیل مطالب به زبان چینی روی وب سایت های visitiran.ir و اداره های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ها، تهیه بروشور به زبان چینی، تشویق هتلداران، آژانس ها، شهرداری ها و بیمارستان ها برای فراوری محتوا به زبان چینی و انتشار این اطلاعات در فضای مجازی، طراحی دوره های آموزشی برای هتلداران، آژانس دارها و راهنمایان چینی زبان، آموزش راهنمای چینی زبان با استفاده از ظرفیت دانشجویان و مترجم های چینی زبان و در ادامه اجرای بلندمدت این برنامه، ابلاغ سلایق چینی ها به مراکز اقامتی، تهیه توصیه های سفر که یک گردشگر احتیاج دارد بداند به همراه توسعه، تکمیل و تقویت سیستم های رزرواسیون به زبان چینی و تهیه توصیه نامه و ابلاغیه هایی برای ایجاد آمادگی به فرودگاه ها، گمرک، پلیس، زنجیره تامین خدمات گردشگری.

منبع: ایسنا

منبع: همگردی
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 253

به "10 برنامه ضربتی برای گردشگران چینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 برنامه ضربتی برای گردشگران چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید