2 طلا و 4 برنز برای ایران، کامپوند ایران قدرت قاره شد

به گزارش فروشگاه کوچک، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، روز پایانی مسابقات کاپ آسیایی تایلند پیگیری شد و کمانداران ایران به مصاف رقبای خود رفتند.

2 طلا و 4 برنز برای ایران، کامپوند ایران قدرت قاره شد

تیم کامپوند میکس ایران با ترکیب گیسا بایبوردی و حسام الدین کوثر در فینال مسابقات با نتیجه 154 بر 145 مقابل مالزی به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

محمدصالح پالیزبان در فینال مسابقات کامپوند مردان مقابل کمانداری از هند با نتیجه 145 بر 126 به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

تیم کامپوند مردان با ترکیب حسام الدین کوثر، محمد صالح پالیزبان و حمزه نکویی در دیدار رده بندی مقابل بنگلادش با نتیجه 232 بر 226 به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

تیم کامپوند بانوان ایران با ترکیب گیسا بایبوردی، ویدا حلیمیان و کوثر خشنودی کیا در دیدار رده بندی مقابل قزاقستان با نتیجه 224 بر 215 به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

حسام الدین کوثر در دیدار رده بندی مسابقات کامپوند مردان مقابل کمانداری از هند پس از تساوی 147-147 در تیر طلایی پیروز شد به برتری دست پیدا کند و صاحب مدال برنز شود.

گیسا بایبوردی در دیدار رده بندی مسابقات کامپوند زنان مقابل کمانداری از تایلند با نتیجه 146 بر 143 به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

در انتها مسابقات کاپ آسیایی تایلند، تیم تیراندازی با کمان کشورمان پیروز به کسب دو مدال طلا و 4 مدال برنز شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2129

به "2 طلا و 4 برنز برای ایران، کامپوند ایران قدرت قاره شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 طلا و 4 برنز برای ایران، کامپوند ایران قدرت قاره شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید