30 پایگاه پایش و غربالگری کرونا با همکاری ارتش در قم ایجاد شده است

به گزارش فروشگاه کوچک، خبرنگاران/قم استاندار قم از طرح پایش و غربالگری کرونا با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران در قم خبرداد.

30 پایگاه پایش و غربالگری کرونا با همکاری ارتش در قم ایجاد شده است

بهرام سرمست جمعه در حاشیه بازدید فرمانده نزاجا از بیمارستان سیار شهید هجرتی ارتش در پردیسان، در گفت وگو با خبرنگاران، گفت: شیوع بیماری کرونا مخاطراتی برای مردم استان ایجاد کرده که با همدلی و همکاری همشهریان قطعاً از این شرایط عبور می کنیم.

وی افزود: تا کنون فعالیت های بسکمک اجرا شده است ولی امروز به شکل جدی در خصوص افزایش پیک بیماری در استان به واسطه تعطیلات 14 روزه نوروزی نگران هستیم. تاکید می کنیم که باید از ترددهای غیرضروری خودداری کرده و باید قرنطینه خانگی را تقویت کنیم تا شاهد کاهش حجم بیماری باشیم.

وی با تقدیر از خدمات نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اظهارکرد: اگر می خواهیم زنجیره این بیماری را از بین ببریم باید در خانه بمانیم تا این بیماری را کنترل کنیم. این کار باعث می شود که از ضررهای بیشتر جلوگیری کنیم.

استاندار قم شرح داد: ارتش از ابتدا با استقرار بیمارستان سیار و ضدعفونی شهر به کمک استان آمد. 1000 تخت نقاهتگاهی توسط ارتش برای استان قم پیش بینی شده است که امیدواریم این تخت ها بیشتر جنبه احتیاطی پیداکرده تا اینکه بخواهیم از آن استفاده کنیم.

سرمست با تأکید بر همکاری ارتش در کنترل ورودی های شهر قم یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی با استقرار در ورودی های شهر خودروها را ضدعفونی کرده و به ارائه خدمات مشاوره ای به هم وطنان خواهند پرداخت.

وی از استقرار 30 پایگاه در سطح استان به منظور پایش و غربالگری بیماران و افراد مشکوک به کرونا توسط ارتش خبر داد و گفت: همشهریان پیش از مراجعه به بیمارستان ها می توانند با مراجعه به این پایگاه ها از شرایط خودآگاه شوند و با قرنطینه خانگی بیماری را شکست دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 976

به "30 پایگاه پایش و غربالگری کرونا با همکاری ارتش در قم ایجاد شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 پایگاه پایش و غربالگری کرونا با همکاری ارتش در قم ایجاد شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید