5 اقامتگاه بوم گردی در لنجان احداث می گردد

به گزارش فروشگاه کوچک، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لنجان از آغاز فعالیت های بازسازی و احداث پنج اقامتگاه بوم گردی در روستاهای محدوده شهر باغ بهادران از توابع این شهرستان اطلاع داد.

5 اقامتگاه بوم گردی در لنجان احداث می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، احمد فتحی امروز 6 اردیبهشت ماه با اعلام این مطلب گفت: با توجه به شروع تدریجی فرایند فعالیت های عمومی بنا بر دستور ستاد مقابله با بیماری کرونا، فعالیت های عمرانی مربوط به احداث اقامتگاه های بومگردی در این شهرستان از سر گرفته شد.

او اضافه نمود: شروع فعالیت های بازسازیی و احداث پنج اقامتگاه بوم گردی در این شهرستان به صورت رسمی و با حضور مسئولان صندوق کارآفرینی امید شهرستان شروع و در این بازدید، نحوه ارائه تسهیلات به فعالان گردشگری شهرستان و فرایند ادامه تخصیص تسهیلات و همچنین چگونگی هزینه شدن این تسهیلات در احداث، بازسازی و همچنین تجهیز اقامتگاه های جدید بوم گردی شهرستان موردبررسی نهاده شد.

شهر تاریخی باغ بهادران و روستاهای پیرامون آن از توابع شهرستان لنجان بشمار رفته و در امتداد راستا زاینده رود به سمت شهر اصفهان واقع شده است.

با توجه به عبور زاینده رود از این منطقه، شهر و روستاهای پیرامون، دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی ارزشمندی است که از قابلیت فراوانی در راستای توسعه بر مبنای گردشگری برخوردار است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1067

به "5 اقامتگاه بوم گردی در لنجان احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 اقامتگاه بوم گردی در لنجان احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید