آخر هفته به کدام نمایشگاه ها برویم؟

به گزارش فروشگاه کوچک، در صورتی که قصد بازدید از نمایشگاه های انفرادی یا جمعی در حوزه های مختلف تجسمی را دارید، گزارش حاضر شرح خبرنگاران از برنامه فعالیت نمایشگاه های هنری در آخر این هفته است.

آخر هفته به کدام نمایشگاه ها برویم؟

خانه

خانه نام نمایشگاه گروهی است که در فضای تالار به نشانی تهران، خیابان انقلاب، خیابان دانشگاه، پلاک 105 در حال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ یازدهم آذر ادامه دارد، همه روزه از ساعت 15 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.

پراکنده در فضا

نمایشگاه انفرادی پراکنده در فضا که به نمایش آثار ساناهین باباجانیانس اختصاص دارد، در گالری پروژه های آران به نشانی تهران، خیابان نوفل لوشاتو کوچه لولاگر پلاک 5 درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ بیست و هشتم آبان ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 66707975

فقط برای چشمان شما

کیمن مه آبادی نام هنرمندی است که نمایشگاه فقط برای چشمان شما به نمایش آثار او اختصاص دارد. این نمایشگاه انفرادی که در گالری باوان به نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان لارستان، خیابان عبده، پلاک 7 در حال برگزاری است، همه روزه از ساعت 15 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 88803356

زمزمه های آهنگین

زمزمه های آهنگین نام نمایشگاه انفرادی نقاشی منصور وکیلی است. این نمایشگاه که در گالری شیرین به نشانی تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم، پلاک 5 در حال برگزاری است، همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 88343969

دیوار

نمایشگاه انفرادی دیوار که به نمایش آثار فرشید ملکی اختصاص دارد، در گالری طراحان آزاد به نشانی تهران، خیابان ولیعصر (عج)، خیابان فتحی شقاقی، میدان سلماس، پلاک 5 در حال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ دوم آذر ادامه دارد، همه روزه به جزء روزهای پنجشنبه از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 88008676

هراش

هراش نام نمایشگاه انفرادی ای است که به نمایش آثار مریم اشکانیان اختصاص دارد. این نمایشگاه که در گالری اعتماد به نشانی تهران، میدان هفت تیر، مفتح جنوبی، بن بست شیرودی پلاک 25 درحال برگزاری است، همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت 15 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 88821271

چاپ دستی هنرمندان معاصر

نمایشگاه گروهی چاپ دستی هنرمندان معاصر که به نمایش آثار هنرمندانی مثل رضا بانگیز، بهزاد شیشه گران و ... اختصاص دارد، در گالری بهارین به نشانی تهران، خیابان کریم خان، خیابان حافظ، نرسیده به پل حافظ، نبش ورشو، جنب داروخانه متروپل، ساختمان 509، طبقه اول، واحد 3 در حال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ بیست و ششم آبان ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت 16 الی 19 پذیرای بازدیدکنندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 88914974

نوای زروان

نمای زروان نام نمایشگاه انفرادی هیرو شیخ الاسلامی است که در گالری آرت سنتر به نشانی تهران، بلوار اندرزگو، سلیمی شمالی، پلاک 145، باغ انجمن خوشنویسان درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ دوم آذر ادامه دارد، همه روزه از ساعت 16 الی 21 پذیرای بازدیدکنندگان است.

در بیانیه این نمایشگاه انفرادی چنین آمده است: موسیقی برای آواز و نقاشی برای منظره، مانند شعر است برای کلمات، اما آنجا که موسیقی و شعر در فهماندن احساسات رقیق بشری کوتاه می آیند و در هنر خویش فرو می مانند، نوبت نقاشی شروع می شود. در بسیاری از موارد چیزی که پرده نقاشی به ما می فهماند، یک میلیون کلمه به ادای آن قادر نیست.

شماره تلفن هماهنگی: 6655590

سودای اوج

سودای اوج نام نمایشگاه گروهی است که در گالری با به نشانی تهران، بلوار ارتش غرب بعد از محلاتی خیابان بهاران بن بست نسترن پلاک یک ساختمان مدرن پلازا، واحد 603 درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ بیست و هشتم آبان ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای دوشنبه و پنجشنبه پذیرای بازدیدکنندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 22454657

رنگ و طبیعت

نمایشگاه انفرادی رنگ و طبیعت که به نمایش آثار سعید امدادیان اختصاص دارد، در گالری نگاه به نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان جم (فجر)، خیابان غفاری، شماره 64 درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ سوم آذر ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 88493129

چیزی به نام داستان بزرگ وجود ندارد

چیزی به نام داستان بزرگ وجود ندارد نام نمایشگاه انفرادی سیامک فیلی زاده است که در گالری ایرانشهر به نشانی تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی)، خیابان سپند، پلاک 1/69 درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ پنجم آذر ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت 16 الی 21 پذیرای بازدیدکنندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 86036944

خیلی تاریک و کمی روشن

نمایشگاه انفرادی خیلی تاریک و کمی روشن که در گالری پروژه های 009821 به نشانی تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان خردمند، کوچه 18، پلاک 25 درحال برگزاری است، به نمایش آثار علی شایسته اختصاص دارد. این نمایشگاه که تا تاریخ بیست و پنجم آبان ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 88831383

لوکرتیا در این خانه بوده است

لوکرتیا در این خانه بوده است نام نمایشگاه انفرادی سارا پویان فر است که در نگارخانه نگر به نشانی تهران، زیر پل کریمخان، بعد از تقاطع ایرانشهر، پلاک 154، زنگ دوم، طبقه اول درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ بیست و پنجم آبان ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت 16 الی 21 پذیرای بازدیدکنندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 88315061

پایکوبی رنگ ها

نمایشگاه انفرادی پایکوبی رنگ ها که به نمایش آثار فتانه کاوه اختصاص دارد، در گالری آیریک به نشانی تهران، اتوبان ستاری بلوار فردوس شرق، نبش وفا اذر، مجتمع ایریک سنتر جنوبی، طبقه3، واحد 102 درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ دهم آذر ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت 16:30 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 44978091

فترت

فترت نام نمایشگاه انفرادی نقاشی رضی رضوی است که در گالری ثالث به نشانی تهران، کریم خان زند بین ایرانشهر و ماهشهر شماره 148 درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ دوم آذر ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت 16 الی 22 پذیرای بازدیدکنندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 88325376

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 20 آذر 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1960

به "آخر هفته به کدام نمایشگاه ها برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخر هفته به کدام نمایشگاه ها برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید