آشنایی با مراکز خرید مسکو

به گزارش فروشگاه کوچک، معرفی مراکز خرید مسکو

روسیه کشور پهناوری است و شهر مسکو یکی از شهرهای معروف و محبوب این سرزمین می باشد. همانطور که می دانید خرید در سفر یکی از هیجان انگیزترین فعالیت هایی است که هر مسافر دوست دارد که انجام دهد، مسافران شهر مسکو هم از این قاعده خارج نیست، با توجه به اینکه فصل تابستان بهترین زمان سفر به سمت این کشور است در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم تا درباره مراکز خرید مسکو صحبت کنیم تا کسانی که به سمت این شهر سفر می کنند بدانند که برای خرید به سمت کدام یک از مراکز خرید مسکو باید بروند. شما در فروشگاه های این شهر می توانید انواع برندهای مطرح دنیا را بسته به هزینه ای که می خواهید بپردازید خریداری نمایید. در ادامه با ما در همراه باشید.

آشنایی با مراکز خرید مسکو

متروپلیس | Metropolis

اولین مرکز خریدی که در شهر مسکو می خواهیم معرفی کنیم، متروپلیس یکی از معروفترین و برترین مراکز خرید مسکو می باشد. مسافران در این مرکز خرید می توانند به راحتی به ایستگاه متر. دسترسی داشته باشند و با توجه به این که برترین برندهای دنیا در این فروشگاه شعبه دارند توانسته به عنوان یک مجموعه پیروز در مسکو به فعالیت خود ادامه دهد. یکی دیگر نکات مثبت متروپلیس وجود یک هایپرمارکت است که اراد می توانند انواع لوازم و خوراکی های مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تهیه کنند. به وسیله متروی گرین لاین یا Voikovskaya می توانید به متروپلیس بروید.

ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 11 شب

آدرس: Leningradskoye Hwy, 16А, стр. 4, Moskva, Russia, 125171

ماننایا پلوشاد | Manezhnaya Ploshad

دومین مرکز خرید معروف مسکو ماننایا پلوشاد است که درست در مرکز شهر مسکو قرار گرفته است و کنار میدان سرخ مسکو نیز واقع شده است. علاوه بر خرید پیاده روی مجذوب کننده در این میدان کاخ کرملین و کلیسای سنت باستیل هم وجود دارند که می توانید از آن ها بازدید کنید. نکته منفی مرکز خرید ماننایا پلوشاد این است که نمی توانید مواد غذایی مورد نیاز خود را از این مجموعه تهیه کنید. اما اگر مجبور به تهیه خوراکی شدید یک سوپرمارکت در این خیابان وجود دارد. این مرکز خرید سه طبقه دارای معماری جالب و برندهای معروف داخلی و خارجی بوده و جایی بسیار مناسب برای جوانان و گردشگران خارجی است. نکته جالبی که در خصوص این مرکز خرید وجود دارد این است که زبان انگلیسی در آن بسیار متداول است.

ساعت کار: هر روز از ساعت 11 صبح تا 11 شب

مرکز خرید اوروپسکی | Evropeisky

یکی از برترین مراکز خرید مسکو که برای گشتن و دیدن ویترین ها گزینه بسیار مناسبی است اوروپسکی است. نزدیکی بودن این مرکز خرید به ایستگاه مترو و مرکز شهر سبب شده تا در بین مسافران بسیار محبوب باشد. شما در این مرکز خرید می توانید برندهای معتبر داخلی و خارجی و بسیاری از وسایل مورد نیاز خود را از این مجموعه شیک تهیه کنید. یک هایپرمارکت در طبقه اول وجود دارد. رزرو هتل مسکو را از لینک آن می توانید اینترنتی انجام دهید.

ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب

آدرس: Kiyevsky Station Square, 2, Moskva, Russia, 121059

اوچان | Auchan

مرکز خرید دیگری که در شهر مسکو می خواهیم به آن اشاره کنیم، اوچان است. این مجموعه یکی از مراکز خرید مسکو است که بیشتر اهالی مسکو برای خریدهای روزانه خود به سمت آن میفرایند. یکی از دلایل پر رفت و آمد بودن این مرکز خرید قیمت بسیار پایین اجناس است. لوازم خانگی، لوازم ورزشی، لوازم باغبانی و هر آنچه را که نیازداشته باشید در این مکان پیدا می کنید. به طور کلی اگر بخواهیم بگوییم این فروشگاه بهشتی از وسایل مورد نیاز شما می باشد.

ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب

آدرس: Khodynskiy blvd, 4, Moscow 125167, Russia

فروشگاه های زنجیره ای گام | Gum

در هر کشوری یک فروشگاه زنجیره ای وجود دارد که در سایر استان ها دارای شعبه هایی می باشد که مجموعه قدیمی از نمای یک قصر سلطنتی است و متعلق به قرن 19 می باشد. در این ساختمان سه طبقه به وسیله پل به یکدیگر متصل شده اند و علاوه بر طراحی شیکی که این مرکز خرید دارا می باشد برندهای معروف دنیا نظیر اوت لت ها، فعالیت های فرهنگی مجذوب کننده، رستوران ها و کافه های متخلفی در آن فعال هستند.

ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب

آدرس: Red Square, 3, Moskva, Russia, 109012

مرکز خرید آویاپارک | Aviapark

مرکز خرید دیگری که در شمال شهر مسکو واقع شده است و از برترین مراکز خرید مسکو است آویاپارک است؛ این مرکز یکی از بزرگترین مراکز خرید کشور روسیه و همچنین دنیا به شمار می رود و درون آن 80 رستوران، 20 سینما، 31 مرکز سرگرمی و صدها مغازه مختلف نیز وجود دارد. در مرکز خرید آویاپارک یک آکواریوم بزرگ، طراحی فوق العاده زیبای مرکز خرید، اجناس عالی همگی دست به دست هم داده اند تا یکی از برترین و مدرن ترین مراکز خرید دنیا را بسازند. با این که ممکن است برخی از اجناس برای قشر میانه جامعه گران باشد، اما همچنان برترین مکان برای سپری کردن اوقاتی خوش همراه با دوستان است.

ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب

آدرس: Khodynskiy Bulvar, 4, Moskva, Russia, 125252

فروشگاه زنجیره ای تی. اس. یو. ام | TSUM

از دیگر مراکز خرید مسکو که در این مطلب می خواهیم به آن اشاره کنیم، فروشگاه زنجیره ای تی اس یو ام در نزدیکی جاذبه های معروف این شهر نظیر میدان سرخ، تئاتر بولشوی، موزه تاریخ و چند مورد از دیگر جاذبه های این شهر قرار گرفته است. این مرکز خرید مانند دیگر فروشگاه های سلطنتی دیگر مسکو به خاطر داشتن هزار برند معروف پوشاک، کفش، بدلیجات و لوازم آرایشی در بین بسیاری از مردم محبوب و مجذوب کننده است. به غیر از این که فروشگاه تی اس یو ام فرصتی را برای شما ایجاد می کند تا پول خود را به برترین و زیرکانه ترین شکل خرج کنید یک طراح کلاسیک روسی و فضایی بسیار آرام را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

ساعت کار: دوشنبه تا جمعه از ساعت 10 صبح تا 10 شب، و یک شنبه ها از ساعت 11 صبح تا 10 شب

آدرس: Petrovka Ulitsa, 2, Moskva, Russia, 125009

مرکز خرید اوکاتنی راید | Okhotny Ryad

از بزرگترین و شلوغ ترین مراکز خرید مسکو می توان به اوکاتنی راید اشاره کرد که در این شهر روسی قرار گرفته است. مرکز خرید اوکاتنی راید علاوه بر اینکه تعداد بی شماری برندهای معروف پوشاک، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره این فرصت را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا یک روز زیبا و آرام را در یکی از رستوران ها یا کافه های اوکاتنی سپری کنند.

ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب

آدرس: Moscow, Russia, 125009

مرکز خرید ایزمیالوو | Izmailovo

از دیگر مراکز خرید مسکو ایزمیالوو است که در کنار ایستگاه مترو پارتیزانسکایا قرار گرفته است. برای خرید در این مرکز خرید کالاهای آنتیک و عجیب، نقاشی، تمثال، وسایل دست ساز، کتاب، سکه، پوشاک، کیف، اسباب خانه و همچنین بسیاری دیگر از وسایل عجیب و غریبی که تا به حال ندیده ای را می توانید بخرید اگر در ساعت های مشخص که خود پیشنهاد می کنند به ایزمیالوو بروید حتما آنچه را که مد نظرتان است را با قیمت بسیار مناسب پیدا می کنید.

ساعت کار مرکز خرید: هر روز از ساعت 9 صبح تا 6 عصر، البته برخی مغازه دارها دیرتر می آیند و زودتر هم می فرایند. برترین زمان برای رفتن به سمت این مرکز خرید آخرهای هفته است.

ساعت کار مغازه های آنتیک و هنر: شنبه و یک شنبه از ساعت 9 صبح تا 5 عصر.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2203

به "آشنایی با مراکز خرید مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با مراکز خرید مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید