آشپزی پیشرفته با لوازم آشپزخانه نو ال جی در نمایشگاه CES 2023

به گزارش فروشگاه کوچک، لوازم آشپزخانه ممتاز ال جی با فناوری های پیشرفته پخت و پز و نظافت، تجربه ای بی دردسر در آشپزخانه را ارائه می دهند.

آشپزی پیشرفته با لوازم آشپزخانه نو ال جی در نمایشگاه CES 2023

ال جی الکترونیکس (ال جی) تجربه زندگی آشپزی پیشرفته و ارتقایافته ای را در نمایشگاه CES 2023 با تازهترین لوازم آشپزخانه خود به نمایش می گذارد تا تجربیات و ارزش بهتری برای مشتریان ارائه دهد. ماشین ظرفشویی ال جی QuadWash Pro، اجاق دوجداره ترکیبی LG InstaView، گاز دو جداره برقی، و مایکروویو فوق العاده دارای عملکرد قدرتمند و کارآمد به لطف فناوری های پیشرفته این شرکت و راحتی فوق العاده با یکپارچه سازی LG ThinQ هستند.

ماشین ظرفشویی ال جی QuadWash Pro

برای مرتب کردن سریع و آسان بعد از غذا، ماشین ظرفشویی ال جی QuadWash Pro می تواند ظروف را تنها در یک ساعت تمیز کند. ماشین ظرفشویی QuadWash Pro از جت های پرفشار آب برای پاشیدن به ظروف از چندین زاویه مختلف استفاده می کند. در حالی که به طور همزمان آن ها را با بیش از یک میلیون حباب میکروبی خیس می کند، قدرت پاک نمایندگی افزایش یافته ای را ارائه می دهد تا به تجزیه به جای مانده های مواد غذایی یاری کند. ماشین ظرفشویی پیشرفته ال جی بعلاوه از فناوری Dynamic Heat Dry بهره می برد که هوای گرم را در سراسر محفظه ظرفشویی به گردش در می آورد تا عملکرد خشک کردن سریع تری داشته باشد و ظروف از روی قفسه ها درست روی میز آماده گردد. و برای انتها کار، TrueSteam انحصاری ال جی به کاهش لکه های آب یاری می کند تا همه ظرف ها، لیوان ها و قاشق ها تمیز شوند.

فر دوجداره ترکیبی ال جی InstaView

اجاق گاز دوجداره ترکیبی ال جی InstaView که حسی کلاسیک به آشپزخانه می افزاید، دارای طراحی تمیز و پیچیده ای است که از درب InstaView انحصاری ال جی با دوبار ضربه زدن استفاده می کند. این قابلیت به کاربران امکان می دهد غذایشان را بدون ایجاد اختلال در دمای پخت ببینند. فر تازه دارای Steam Sous Vide نیز است؛ یک حالت پخت و پز خلاقانه که از کنترل دقیق دما برای یاری به کاربران برای ایجاد غذاهای با کیفیت رستوران در خانه استفاده می کند. برای کسانی که طعم و بافت غذاهای سرخ شده را دوست دارند، حالت Air Fry خوراکی های ترد و خوش طعمی با چربی کمتر و بدون احتیاج به پیش گرم کردن فراوری می کند.

اجاق گاز LG InstaView Electric Double Slide-in Range

اجاق گاز ال جی InstaView Electric Double Slide-in برای خانواده های پرجمعیت یا کسانی که دوست دارند سرگرم شوند ایده آل است و ظرفیت بزرگی دارد که امکان پخت چندین غذا را در یک زمان فراهم می کند. فر از فناوری ProBake Convection ال جی برای پخت سریع و کامل بدون هیچ گونه پیش گرمایش استفاده می کند تا کاربران بتوانند از غذاهای خوشمزه و یکنواخت لذت ببرند. فناوری UltraHeat ال جی یکی دیگر از نوآوری های صرفه جویی در زمان است که گرمایش سریع و کنترل دقیق را برای جوشیدن سریع و جوشیدن بدون سوختگی میسر می کند. تجتق گاز تازه InstaView با سرویس ال جی ThinQ Recipe نیز سازگار است. این سرویس که در اوایل امسال معرفی گردید، با ارائه بیش از 18000 دستور العمل قابل خرید، تجربه آشپزی خانگی راحت تری را ارائه می کند.

مایکروویو Over-the-Range ال جی

اجاق مایکروویو Over-the-Range ال جی با ویژگی های هوشمند تازه مانند بخارپز و پختن دم کردن، پخت و پز را آسان تر می کند. برای گرم کردن غذا بدون خشک کردن آن، بخارپز - که همراه با کاسه بخار ارائه شده استفاده می گردد - نتایج بسیار تر و تازه ای ارائه می دهد و می تواند به سبزیجات یاری کند تا خواص طبیعی خود را بیشتر حفظ نمایند. در همین حال، قابلیت Simmer cook از حرارت متوسطی برای نرم کردن ملایم غذا بهره می برد. این مایکروویو تازه به فناوری LG ThinQ نیز مجهز شده است، به این معنی که کاربران می توانند به خدمات مختلف دستور پخت هوشمند دسترسی داشته باشند و از طیف وسیعی از عملکردهای هوشمند - مانند کنترل از راه دور، نظارت و اعلان شرایط - به وسیله برنامه LG ThinQ برای گوشی های هوشمند استفاده نمایند. علاوه بر این، این برنامه به کاربران این امکان را نیز می دهد که به راحتی به سرویس ThinQ Care ال جی دسترسی داشته باشند تا از بروز مسائل جلوگیری نمایند.

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم خانگی و هوای ال جی الکترونیکس، گفت:

این محصولات آشپزخانه ممتاز تازهترین فناوری های نوآورانه ما را برای تجربه پخت و نظافت سریع تر، هوشمندانه تر و راحت تر ادغام می نمایند. ما به ارائه لوازم آشپزخانه پیشرفته ای ادامه خواهیم داد که به مصرف نمایندگان یاری می کند از زندگی آشپزی بهتری در خانه لذت ببرند.

بازدیدنمایندگان از نمایشگاه CES 2023 در لاس وگاس از 5 تا 8 ژانویه می توانند محصولات آشپزخانه هوشمند ال جی را در غرفه ال جی (#15501، مرکز همایش های لاس وگاس) تجربه نمایند.

منبع: فوت و فن
انتشار: 26 اسفند 1401 بروزرسانی: 26 اسفند 1401 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2294

به "آشپزی پیشرفته با لوازم آشپزخانه نو ال جی در نمایشگاه CES 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشپزی پیشرفته با لوازم آشپزخانه نو ال جی در نمایشگاه CES 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید