آقای گل تازه در پرسپولیس؛ خط و نشان دوباره قبل از دربی برای استقلال

به گزارش فروشگاه کوچک، گئورگی گولسیانی با دو گلی که مقابل مس کرمان به ثمر رساند، آمار گلزنی خود در لیگ برتر را به شش گل رساند.

آقای گل تازه در پرسپولیس؛ خط و نشان دوباره قبل از دربی برای استقلال

به گزارش خبرنگاران بعد از شوک چند دقیقه ای مس در نیمه دوم، پرسپولیس دوباره بازی را در اختیار گرفت و پیروز شد روی فرار عیسی آل کثیر یک پنالتی دیگر هم بگیرد تا در دقایق پایانی، گئورگی گولسیانی دوباره پشت توپ بایستد.

پنالتی و گولسیانی متغیرهایی هستند که جمع آنها چیزی جز گل را نتیجه نمی دهد و این بار هم مدافع گرجستانی پرسپولیس پیروز شد به برترین شکل ممکن دروازه حریف را باز کند و اختلاف را دوباره به عدد دو افزایش دهد.

نکته جالب اینکه در این صحنه توپ ابتدا به تیرک دروازه خورد اما گولسیانی خوش شانس بود که بعد از برخورد به تیرک، توپ راه دروازه را پیدا کرد و تبدیل به گل شد.

این هشتمین گل فصل گولسیانی بود و بعلاوه این پنالتی او را در لیگ برتر شش گله کرد تا در کنار یورگن لوکادیا بایستد و حالا با گلزنی در 4 بازی پایانی، او اولین مدافع آقای گل در باشگاه پرسپولیس خواهد شد.

نکته جالب اینکه گولسیانی اولین گل خود برای پرسپولیس را مقابل استقلال به ثمر رساند و حالا با 8 گل دوباره به دربی رسیده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 فروردین 1402 بروزرسانی: 25 فروردین 1402 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2304

به "آقای گل تازه در پرسپولیس؛ خط و نشان دوباره قبل از دربی برای استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای گل تازه در پرسپولیس؛ خط و نشان دوباره قبل از دربی برای استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید