اجرای طرح ضربتی مبارزه با جانوران مضر شهری

به گزارش فروشگاه کوچک، طرح ضربتی مبارزه با جانوران مضر شهری همزمان با فصل تابستان و برای پیشگیری از بیماری های واگیردار و بعلاوه حفظ بهداشت محیط زیست، در منطقه 10 اجرا می گردد.

اجرای طرح ضربتی مبارزه با جانوران مضر شهری

به گزارش خبرنگاران، شهردار منطقه 10 دراین باره گفت: با توجه به حضور در فصل گرما و بعلاوه انتقال سریع بسیاری از بیماری ها به وسیله جوندگان موذی و حیوانات مضر شهری و بعلاوه ضرورت پاکسازی منطقه از وجود این جانوران، طرح مبارزه با جانوران موذی به صورت ویژه در منطقه 10 از مدتی پیش در حال اجراست.

رضا شرفی با بیان اینکه در این طرح به جای استفاده از روش های مضر شیمیایی در مبارزه با جانوران موذی از روش های مکانیکی استفاده شده است، اضافه نمود: برای اجرای این طرح، حدود 500 مورد در منافذ مختلف در نواحی سه گانه طعمه گذاری شده است. بعلاوه در 112 نقطه نیز لانه کوبی اجرا و 78 نقطه شناسایی شده هم انسدادسازی به شکل مقاوم اجرا شده است.

به گفته او در بازدیدهای اجرا شده از این نقاط، 54 مورد لاشه به شکل بهداشتی نیز جمع آوری شده است.

شهردار منطقه 10 حفظ بهداشت محیط و پرهیز از ریختن ضایعات و پسماندها در معابر و نهرها را مهم ترین راه مبارزه با حیوانات مضر شهری و جوندگان موذی دانست و توضیح داد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده این جانوران موذی یا نقاطی که احتمال تجمع آنها وجود دارد با شماره 137 تماس بگیرند، در این مدت، 17 پیغام از سوی شهروندان به این سامانه واصل شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1401 بروزرسانی: 24 مرداد 1401 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2193

به "اجرای طرح ضربتی مبارزه با جانوران مضر شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح ضربتی مبارزه با جانوران مضر شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید