اجرای نمایش جدید دیوید ممت با بازی جان مالکوویچ

به گزارش فروشگاه کوچک، نمایش جدید دیوید ممت که قرار است تابستان سال جاری در لندن روی صحنه برود با بازی جان مالکوویچ در نقش اول آن ساخته می گردد.

اجرای نمایش جدید دیوید ممت با بازی جان مالکوویچ

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، جان مالکوویچ پس از 30 سال به صحنه تئاتر لندن می رود تا در نقش اصلی نمایشی از دیوید ممت ظاهر گردد. این نمایش با عنوان گندم تلخ جدیدترین نمایش چهره مشهور تئاتر است.

این نمایش با الهام از اتهامات بی شماری که از تابستان سال جاری علیه هاروی واینستین مطرح شد، ساخته می گردد و تابستان پیش رو در وست اند لندن روی صحنه می رود.

در گندم تلخ مالکوویچ در نقش شخصیت برنی فاین از روسای استودیوهای فیلمسازی هالیوود ظاهر می گردد که دچار سقوطی مانند هاروی واینستین می گردد.

این بازیگر نامزد اسکار در گفتگویی خاطرنشان کرد این شخصیت دقیقا همان واینستین نیست اما داستان کلی آن از این رسوایی ناخوشایند الهام گرفته است.

مالکوویچ گفت: برنی همان هاروی واینستین نیست و نمایش میخواهد به رفتارها در این کسب و کار و این که افراد چطور وارد چنین مسایلی می شوند بپردازد. این رفتاری است که در حدود یک قرن اخیر در استودیوهای فیلمسازی حاکم بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است واینستین بخگردده گردد گفت: هر کسی می تواند یک شانس دوباره داشته باشد اما این را من نمی توانم مشخص کنم. من و او هیچ کار مشترکی نداشتیم. این به تک تک افرادی که او بر زندگی شان تاثیر گذاشته مربوط می گردد.

گندم تلخ قرار است از 7 ژوئن تا 14 سپتامبر و در بازه زمانی کوتاهی در گاریک تئاتر لندن به صحنه برود. دون مکیچان و ایونا کیم بوک دیگر بازیگران این نمایش خواهند بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 142

به "اجرای نمایش جدید دیوید ممت با بازی جان مالکوویچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای نمایش جدید دیوید ممت با بازی جان مالکوویچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید