ارزان ترین هتل های تورنتو &ndash انتاریو

به گزارش فروشگاه کوچک، معرفی ارزان ترین هتل های تورنتو

تورنتو بزرگ ترین شهر کانادا، شهری چند ملیتی با استانداردهای بالای زندگی و همچنین یکی از گران ترین شهرهای کانادا است. بنابراین اگر به دنبال هتل ارزان در تورنتو برای اقامت در این شهر هستید، می توانید یکی از هتل های ارزان تورنتو، هاستل های تورنتو و یا هتل آپارتمان های تورنتو را رزرو کنید و با صرف کم ترین هزینه از اقامت خود در این شهر نهایت لذت و استفاده را ببرید. برای پیدا کردن هتل ارزان تورنتو نگران نباشید. ما در این مطلب هتل هایی را به شما معرفی می کنیم که در عین تمیز بودن، بزرگ بودن و داشتن امکانات مطلوب، جزو ارزان ترین هتل های تورنتو نیز محسوب می شوند.

ارزان ترین هتل های تورنتو &ndash انتاریو

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

در تمامی این هتل ها بعد از یک روز خسته نماینده و گشت و گذار در شهر، می توانید به استراحت بپردازید و از سفر خود لذت ببرید. تمامی این هتل ها علاوه بر ارزان بودن و داشتن امکانات کافی دسترسی خوبی نیز به دیدنی های شهر تورنتو دارند. پس با این مطلب و با معرفی ارزان ترین هتل های تورنتو با خبرنگاران همراه باشید.

1. هتل اکونو لوج این اند سوئیتز(Econo Lodge Inn & Suites Downtown Hotel)

هتل 2 ستاره اکونو لوج این اند سوئیتز داون تاون یکی از ارزان ترین هتل های تورنتو است که موقعیتی ایده آل در مرکز شهر تورنتو دارد و تنها چند دقیقه پیاده تا دانشگاه تورنتو و دانشگاه رایرسون فاصله دارد. هتل اکونو لوج دسترسی آسانی به بسکمک از جاذبه های گردشگری تورنتو مثل تئاتر کنون دارد. همچنین فاصله هتل اوکونو لوج تورنتو تا برج CN کمتر از 2 مایل است. این هتل 50 اتاق یک نفره تا 4 نفره دارد. تمامی اتاق ها مجهز به حمام خصوصی با سشوار، تلویزیون کابلی، میز تحریر، دستگاه تهویه هوا، گرمکن، اتو و اینترنت وای فای هستند.

برخی از اتاق های هتل اوکونو لوج مجهز به حمام چرخابی، یخچال، و مایکروویو هستند. همچنین برای مسافران تجاری این هتل امکاناتی مانند دستگاه کپی، فکس و کامپوتری با دسترسی به اینترنت فراهم شده است.

آدرس: 335 Jarvis Street, M5B 2C2 Toronto, Canada

2. تورنتو پلازا ایرپورت هتل(Toronto Plaza Airport Hotel)

هتل 3 ستاره تورنتو پلازا ایرپورت یکی دیگر از هتل های ارزان تورنتو است که در نزدیکی سرزمین عجایب کانادا(واندرلند کانادا) و دهکده بلک کریک پایونیر قرار گرفته است. به وسیله این هتل می توانید به بسکمک از جاذبه های گردشگری دیگر مانند مرکز خرید North Sheridan با 75 غرفه بروید. همچنین مرکز خرید یورکدیل با بیش از 200 مغازه از بهترین مغازه های تورنتو 10 دقیقه پیاده تا این مرکز خرید فاصله دارد. فاصله هتل تورنتو پلازا تا مرکز شهر تورنتو، برج CN و ورزشگاه اسکای دام 12 کیلومتر است و 15 دقیقه تا فرودگاه بین المللی پییرسون تورنتو فاصله دارد.

هتل تورنتو پلازا 199 اتاق دارد. اتاق های این هتل مجهز به تلفن با پورت دیتا، اینترنت پرسرعت وای فای رایگان، تلفن داخلی رایگان، قهوه ساز، سشوار و آینه های قدی هستند. رستوران خانوادگی غیر رسمی نزدیک لابی اصلی هتل است و از انواع میان وعده ها تا غذاهای کامل را می توانید در آن پیدا کنید. همچنین این هتل مجهز به یک سالن ورزشی و استخر سرپوشیده است. پارکینگ رایگان در هتل در دسترس است و هتل میز پذیرش 24 ساعته دارد. در مکان های عمومی هتل تورنتو پلازا اینترنت وای فای رایگان، استخر، گاو صندوق، انبار چمدان و سرویس شستشو در دسترس است. این هتل نزدیک به واندرلند تورنتو است.

آدرس: 1677 Wilson Ave, North York, ON M3L 1A5, Canada

3. بست وسترن پلاس تورنتو ایرپورت(Best Western Plus Toronto Airport Hotel)

هتل بست وسترن پلاس از ارزان ترین هتل های تورنتو است که در عین حال برای دسترسی به جاذبه های گردشگری تورنتو موقعیت ایده آلی دارد. این هتل 3 ستاره برای مسافران تجاری و تفریحی مناسب است. هتل بست وسترن نزدیک شاهراه اصلی قرار گرفته است بنابراین دسترسی به ماشین به وسیله این هتل آسان است. همچنین این هتل مجهز به ترانسفر فرودگاهی است.

هتل بست وسترن 164 اتاق بزرگ 2 نفره و 4 نفره با تخت های 2 نفره دارد. تمامی اتاق ها حمام های بزرگ، اینترنت وای فای رایگان، تلفن، تهویه مطبوع، گرم نماینده، میز تحریر و یک تلویزیون دارند. همچنین اتاق های دبل ویژه هتل بست وسترن یک جایگاه عثمانی راحت با تلویزیونی 27 اینچ دارند. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر سرپوشیده، حمام چرخابی و سونا اشاره نمود.

رستوران این هتل که به تازگی بازسازی شده است، غذاهای متنوعی دارد. هتل بست وسترن 9 اتاق کنفرانس دارد که با تجهیزات لوکس و اینترنت پرسرعت وای فای، برای ملاقات های تجاری مهم و اجتماعی مهمانان خود بسیار مناسب است. هتل بست وسترن مجهز به ترانسفر فرودگاهی رایگان است و یک مرکز خدمات کرایه اتومبیل دارد. همچنین میز پذیرش 24 ساعته، انبار چمدان، گاو صندوقی امن، بار، پارکینگ خصوصی ماشین، و اینترنت وای فای در مکان های عمومی از دیگر امکانات این هتل هستند.

آدرس: 5825 Dixie Rd, Mississauga, ON L4W 4V7, Canada

4. هتل سنت لورنس رزیدنسز اند سوئیتز(Saint Lawrence Residences & Suites)

مرکز شهر تورنتو در مجاورت بسکمک از جاذبه های گردشگری قرار گرفته است و سیستم حمل و نقل عمومی فوق العاده ای دارد. هتل سنت لورنس با قرار دریافت در این منطقه 5 دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو کوئین(ملکه) و 100 قدم تا ایستگاه خیابان فاصله دارد. همچنین فاصله فرودگاه بین المللی پییرسون تورنتو تا این هتل 20 دقیقه با ماشین است.

هتل سنت لورنس یکی از ارزان ترین هتل های تورنتو با 34 اتاق است و به گونه های مختلفی نیازهای مشتریان خود را برطرف می نماید. اتاق های هتل سنت لورنس تک نفره و دو نفره با حمام های مشترک هستند. اتاق های این هتل مجهز به اینترنت، تلویزیون و دستگاه تهویه مطبوع هستند. برخی از اتاق ها آشپزخانه، مایکروویو، یخچال، میز و جایگاه دارند. همچنین برای اتاق هایی که آشپزخانه ندارند، یک آشپزخانه مشترک در دسترس است. به درخواست مهمانان، حوله به صورت رایگان در اختیار آن ها قرار می گیرد. همچنین در لابی هتل، تلفن و اینترنت رایگان برای استفاده مهمانان هتل در دسترس است.

آدرس: 135 Jarvis St, Toronto, ON M5C 2H6, Canada

5. مونته کارلو این ایرپورت سوئیتز(Monte Carlo Inn Airport Suites Hotel)

هتل 3 ستاره مونته کارلو تورنتو یکی از ارزان ترین هتل های تورنتو است که حدود 15 دقیقه تا فرودگاه بین المللی پییرسون تورنتو فاصله دارد. این هتل در گوشه ای از جاده Derry قرار گرفته است و تا مرکز شهر میسیساگا 10 دقیقه با ماشین و یا وسایل نقلیه عمومی فاصله دارد. چندین سینما، پارک و یک زمین گلف در نزدیکی این هتل قرار دارند.

هتل مونته کارلو 104 اتاق راحت و بزرگ را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. اتاق های این هتل 2 نفره و 4 نفره با تخت خواب های راحت و بزرگ هستند. برای همه اتاق ها هر صبح روزنامه آورده می گردد و تمامی آن ها مجهز به وای فای، مایکروویو، اتو، میز اتو، قهوه ساز، دستگاه تهویه هوا، گرمکن، یخچال کوچک، و تلویزیون LCD 37 اینچ هستند.

میز پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته در خدمت مسافران است. از دیگر امکانات هتل مونته کارلو می توان به انبار چمدان، گاو صندوق ایمن، بار، رستوران و اینترنت وای فای رایگان در مکان های عمومی اشاره نمود. همچنین کسانی که با ماشین به این هتل آمده اند، می توانند از پارکینگ آن به صورت رایگان استفاده نمایند و اتاق های تجاری در اختیار مسافران تجاری این هتل قرار می گیرد.

آدرس: 7035 Edwards Blvd, Mississauga, ON L5T 2H8, Canada

در این مطلب تعدادی از ارزان ترین هتل های تورنتو را به شما عزیزان معرفی کردیم تا شما را در انتخاب بهترین هتل در تورنتو کمک کنیم. اما چنانچه قصد سفر به تورنتو را دارید و می خواهید به اطلاعات تمامی هتل های تورنتو دسترسی داشته باشید و یا برای آگاهی از قیمت هتل در تورنتو، هتل های لوکس تورنتو، هتل های ارزان تورنتو، ارزان ترین قیمت هتل در تورنتو و یا هتل های تخفیف دار تورنتو می توانید به صفحه رزرو هتل تورنتو در سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

منبع: فلای تودی
انتشار: 4 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 275

به "ارزان ترین هتل های تورنتو &ndash انتاریو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزان ترین هتل های تورنتو &ndash انتاریو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید