اعمال محدودیت های جابجایی برای 1.5 میلیارد نفر در هند و پاکستان

به گزارش فروشگاه کوچک، به گزارش خبرنگاران به نقل از تی آر تی، بیش از یک میلیارد و 500 هزار نفر در هند و پاکستان در قرنطینه قرار گرفته اند که این خود بزرگترین قرنطینه اعلام شده در جهان است.

اعمال محدودیت های جابجایی برای 1.5 میلیارد نفر در هند و پاکستان

در همین رابطه تعطیلی سراسری هند به دلیل انتشار ویروس کرونا تا سوم ماه مه تمدید شد و نارندرا مودی نخست وزیر این کشور، از عموم مردم خواست تا نظم را رعایت کنند.

مودی در سخنانی خطاب به مردم اذعان کرد که اقتصاد کشور ضربه سهمگینی خورده است. وی گفت: از نظر اقتصادی، بهای سنگینی پرداختیم. اما زندگی مردم هند اهمیت بیشتری دارد.

مسئولان هند در هفته گذشته ابعاد تسهیل قرنطینه کشور و اعمال تمهیدات سختگیرانه تنها در نقاط و کانون های پرشمار مبتلایان به ویروس کرونا را در دست بررسی داشتند. اما پس از انجام تنها 200 هزار تست در این کشور با جمعیت حدود یک میلیارد و 400 میلیونی، مسئولان تصمیم گرفتند که هنوز تصمیم درستی از شکل واقعی انتشار ویروس ندارند.

در پاکستان نیز نخست وزیر این کشور از تمدید قرنطینه سراسری به مدت دو هفته دیگر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت برخی مشاغل به صورت مرحله ای به فعالیت هایشان بازخواهند گشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1043

به "اعمال محدودیت های جابجایی برای 1.5 میلیارد نفر در هند و پاکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال محدودیت های جابجایی برای 1.5 میلیارد نفر در هند و پاکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید