الهام هاشمی: حل مشکل فشنگ اقدام اساسی می خواهد

به گزارش فروشگاه کوچک، سرمربی تیم ملی تفنگ ایران با رضایت از اردوی هانوفر گفت: تمام رقبای ما در طول سال تمرین با این کمیت و کیفیتی که ما تنها طی شش روز در هانوفر داشتیم را دارند با این حال امیدوارم با همین تمرین محدود در رشته سه وضعیت هم سهمیه المپیک بگیریم.

الهام هاشمی: حل مشکل فشنگ اقدام اساسی می خواهد

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی تیراندازی ایران اوایل آبان ماه به مسابقات قهرمانی آسیا در قطر اعزام می شود. این مسابقات آخرین پنجره توزیع سهمیه المپیک 2020 است. نجمه خدمتی و آرمینا صادقیان دو تیرانداز ایران هستند که تاکنون پیروز به کسب سهمیه المپیک در تفنگ بادی شده اند. فدراسیون تیراندازی برای آمادگی بیشتر ملی پوشان قبل از مسابقات قهرمانی آسیا 10 تیرانداز را به مدت 6 روز به هانوفر آلمان اعزام کرد تا با فشنگ استاندارد تمرین کنند.

الهام هاشمی، سرمربی تیم ملی تفنگ در مورد این اردو به خبرنگاران گفت: هر چند این اردو خیلی کوتاه بود اما خوشبختانه توانستیم از تمام ساعات آن استفاده کنیم و در کل تمرین بسیار خوبی داشتیم. در همین مدت کوتاه دو بار رکوردگیری کامل سه وضعیت را تمرین کردیم در حالی که طی هفت ماه گذشته که در خدمت تیم ملی تفنگ بودم توانسته بودیم تنها یک رکوردگیری کامل سه وضعیت داشته باشیم.

او در این مورد افزود: این حداقل حق هر ورزشکاری است که در زمان تمرین فرم کامل مسابقه را به شکل واقعی اجرا کند اما متاسفانه به دلیل نبود فشنگ امکان اجرای این شرایط را در ایران نداریم. از وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، فدراسیون و تمام کسانی که با وجود تمام مسائل، این اردو را فراهم کردند کمال تشکر را دارم اما تمام رقبای ما در طول سال تمرین با این کمیت و کیفیتی که ما تنها طی شش روز در اردوی هانوفر داشتیم را دارند. امیدوارم با همین تمرین محدودی که با تعداد مناسب فشنگ داشتیم در رشته سه وضعیت هم سهمیه المپیک بگیریم، اما معتقدم برای حل این مشکل باید اقدام اساسی صورت بگیرد.

سرمربی تیم ملی تفنگ شرایط تیراندازان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه تیراندازان در وضعیت خوبی هستند و امیدوارم که از مسابقات قهرمانی آسیا نیز سربلند بیرون بیایند.

هاشمی در مورد آمادگی ذهنی ملی پوشان ایران گفت: قطعا تمام ورزشکاران دنیا که تاکنون سهمیه نگرفته اند و تعدادشان هم کم نیست، کمی از نظر ذهنی تحت فشار هستند اما به لطف خدا تیم ایران آمادگی تکنیکی خوبی دارد. تمرینات ذهنی نسبتا خوبی هم داشتیم و امیدوارم قهرمانان ما به خوبی از پس این مسابقات بربیایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 582

به "الهام هاشمی: حل مشکل فشنگ اقدام اساسی می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهام هاشمی: حل مشکل فشنگ اقدام اساسی می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید