اینزاگی: مانچینی که بزرگ مربیان است هم به دردسر افتاده است

به گزارش فروشگاه کوچک، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتبال میلان پس از باخت تیمش برابر لاتزیو و حذف از جام حذفی ایتالیا، از مدیران باشگاه به خاطر حمایت شان تشکر و ادعا کرد که شکست در این بازی حق مردانش نبوده است.

اینزاگی: مانچینی که بزرگ مربیان است هم به دردسر افتاده است

با تور ارزان چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال میلان برای دومین بار در 4 روز گذشته برابر لاتزیو تن به شکست داد. روسونری که در ابتدای هفته جاری در هفته بیستم سری A با نتیجه 3 بر یک برابر آبی پوشان پایتخت شکست خورده بود، شب گذشته (سه شنبه) در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا، در خانه برابر لاتزیوی 10 نفره تن به شکست یک بر صفر داد و از گردونه رقابت ها حذف شد.

فیلیپو اینزاگی، سرمربی میلان پس از این بازی به شبکه رای اسپورت گفت: ناراحتم چون اصلاً سزاوار شکست در این بازی نبودیم. در بعضی اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد بدشانسی آوردیم اما تیم تمام کوششش را انجام داد. در حال حاضر با تمام پتانسیلی که داریم بازی نمی کنیم اما باید به کوشش های خود ادامه دهیم. امروز یکی از دوستانم به من گفت که سرالکس فرگوسن هم هفت سال زمان می خواست تا اولین قهرمانی اش را با منچستریونایتد در لیگ انگلیس کسب کند. من در حال مقایسه خود با سرالکس نیستم اما شما می بینید که مانچینی، بزرگ مربیان هم در اینتر به دردسر افتاده است.

وی ادامه داد: امیدوارم میلان دوباره همان میلان قدیمی گردد. ما پابه پای لاتزیویی بازی کردیم که رده سوم جدول سری A را هدف گرفته است. پس از بازی شنبه، من احساس کردم که شکست حق مان بوده اما این بار بهتر کار کردیم و موقعیت های بیشتری داشتیم. پاتزینی گلی زد که مردود اعلام شد و همینطور چرچی. می بینید که همه حوادث دارند علیه ما رقم می خورند و ما از هر نظر متحمل ضرر می شویم. به بازیکنانم گفتم که متأسفانه دیگر در جام حذفی ایتالیا نیستیم پس از هفته آینده دوباره باید روی سری A تمرکز و راه بازگشت به رقابت های اروپایی را در لیگ جستجو کنیم.

اینزاگی درباره دلایل ناکامی تیمش گفت: امشب عملکرد خوبی داشتیم اما حفظ ثبات کار سختی است. مونتولیوو سه ماه از میادین دور بوده است. دی یونگ و فن کینگل هم برای مدتی طولانی خانه نشین بودند. بوناونتورا امشب می توانست به ما یاری کند. از هوندا با اینکه به تازگی از استرالیا (جام ملت های آسیا) برگشته بود، خواستیم که به خودش فشار بیاورد و بازی کند. تحلیل من این است که ما در حال حاضر نمی توانیم ثبات داشته باشیم چون بازی به بازی یکی دو بازیکن مان مصدوم می شوند و برای آماده شدن به زمان احتیاج دارند.

مهاجم پیشین روسونری سپس از مسئولان باشگاه به خاطر حمایت هایشان از او با وجود بحران اخیر تیم قدردانی و مطرح کرد: من از حمایت باشگاه برخوردارم و امیدوارم آنها به من فرصت کار کردن بدهند تا در کنار هم بتوانیم از این وضعیت خارج شویم. اگر باشگاه مرا بیرون نیندازد، با خوشحالی و تا آخر عمرم در میلان می مانم. این نیمکتی است که همواره رؤیایش را داشته ام.

سرمربی میلان گفت: افراد زیادی به من و توانایی هایم اعتماد دارند و هیچ کسی هرگز نمی تواند بگوید که قلب و روح من میلانی نیست. اگر همین کافی است چه بهتر. من این کار را انجام می دهم چون به طور مداوم در حال یادگیری و پیشرفت هستم و تماشای اینکه بازیکنان حامی ام هستند فوق العاده است. در سرم چند تار موی سفید پیدا نموده ام. انگار با مربیگری زودتر پا به سن می گذارم اما این طبیعی است.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 522

به "اینزاگی: مانچینی که بزرگ مربیان است هم به دردسر افتاده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینزاگی: مانچینی که بزرگ مربیان است هم به دردسر افتاده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید