بازار خودروی ایران در انحصار چین است

به گزارش فروشگاه کوچک، خبرنگاران: مدیرعامل انجمن حمایت از مصرف نمایندگان با بیان اینکه هم اکنون بازار خودروی کشور در انحصار محصولات چینی است ، گفت: از مسئولین درخواست می کنیم برای حفظ حقوق مصرف نمایندگان بازار خودرو را به سمت رقابتی شدن راهنمایی نمایند.

بازار خودروی ایران در انحصار چین است

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

مسیح انصاری در گفت وگو با خبرنگار مالی خبرنگاران، با گلایه از اینکه مصرف نمایندگان کشور محکوم به خرید کالاهای چینی هستند، گفت: بازار خودرو پر از کالاهای چینی شده حتی شرکت های خودروساز هم از قطعات چینی استفاده می نمایند و در این شرایط بازار در انحصار چین قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اکثر خودروهای 20 تا 80 میلیونی بازار به صورت مستقیم یا غیرمستقیم چینی هستند، اضافه نمود: اگر بحث تحریم است چرا فقط خودروهای چینی و یا خودروهای مدل بالا وارد کشور می شوند اما امکان ایجاد تنوع در سطح بازار نیست!

مدیر عامل انجمن حمایت از مصرف نمایندگان با تأکید بر اینکه در این شرایط حقوق مصرف نمایندگان تضییع می گردد، گفت: در بازار خودرو دلالان و واردنمایندگان زیادی به فکر کسب سود های خود بوده و با انحصاری کردن بازار فقط امکان حضور محدود بعضی شرکت های خودروسازی را فراهم می نمایند.

انصاری اضافه نمود: از مسئولین درخواست می کنیم برای حفظ حقوق مصرف نمایندگان، بازار خودرو را به سمت رقابتی شدن راهنمایی نمایند تا مردم با توجه به درآمدهای خود اقدام به خرید خودروهای باکیفیت نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 678

به "بازار خودروی ایران در انحصار چین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار خودروی ایران در انحصار چین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید