بازوبند کاپیتانی آرسنال از اوبامیانگ گرفته شد

به گزارش فروشگاه کوچک، باشگاه آرسنال به علت انضباطی بازوبند کاپیتانی را از مهاجم گابنی اش گرفت.

بازوبند کاپیتانی آرسنال از اوبامیانگ گرفته شد

به گزارش خبرنگاران، باشگاه آرسنال بعدازظهر امروز (سه شنبه) با انتشار بیانیه ای رسمی گفت به علت تخلف انضباطی که هفته گذشته از پی یر امریک اوبامیانگ سر زد، این بازیکن دیگر کاپیتان توپچی های لندن نیست و در بازی چهارشنبه مقابل وستهام در لیگ برتر انگلیس نیز در ترکیب تیم تحت راهنمایی میکل آرتتا نخواهد بود.

باشگاه آرسنال در ادامه بیانیه خود آورده است: ما از همه بازیکنان مان به ویژه کاپیتان مان، انتظار داریم که طبق قوانین و استانداردهایی که همه ما بر سر آنها توافق نموده ایم، کار نمایند. ما کاملاً روی بازی فردا متمرکز هستیم.

اوبامیانگ هفته گذشته از باشگاه آرسنال مرخصی گرفت تا به علت مسائل خانوادگی به گابن سفر کند، اما او دیرتر از موعد مقرر به لندن بازگشت و در کنارش عکسی از او لو رفت که نشان می داد به جای رفتن به گابن در بارسلوناست و در حال زدن خالکوبی جدیدی روی بدنش است که همین واکنش مدیران باشگاه آرسنال را به همراه داشت.

اوبامیامگ 29 ساله که در سال 2018 از بوروسیا دورتموند به آرسنال پیوست، تا به امروز در 163 بازی برای توپچی های لندن به میدان رفته و آمار 92 گل زده و 20 پاس گل را از خود برجای گذاشته است. قرارداد این مهاجم گابنی با آرسنال تا سال 2023 اعتبار دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2000

به "بازوبند کاپیتانی آرسنال از اوبامیانگ گرفته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازوبند کاپیتانی آرسنال از اوبامیانگ گرفته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید