برترین جاذبه های گردشگری بالی که حتما باید ببینید

به گزارش فروشگاه کوچک، معرفی برترین جاذبه های گردشگری بالی

در این مطلب با معرفی برترین جاذبه های گردشگری بالی ، شما را مستقیما به سوی گنجینه های فرهنگی و مناظر معروفی می بریم که در سراسر جزیره جادویی بالی می توانید بیابید. معابد بیشمار، مکان های تاریخی و زیبایی های طبیعی که در هشت قلمرو این جزیره زیبا پراکنده شده اند. با خبرنگاران همراه باشید.

برترین جاذبه های گردشگری بالی که حتما باید ببینید

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

این انتخاب ها به شما این امکان را می دهند که بدون تلف کردن وقت، بهترین مکان های بالی را کشف کنید. می توانید به شرق بالی بروید و نظاره گر شکوه معبد مادر باشید، یا در دل این سرزمین، به شالیزارهای برنجی بروید که زیباترین فرصت های عکاسی را در اختیارتان می گذارد. از چشم اندازهای بی نظیر تا اجرای برنامه های فرهنگی، برنامه مهیجی برای لذت بردن از سفر برای تمامی گردشگران وجود دارد.

رزرو هتل های لوکس بالی

1. معبد تناه لات(Tanah Lot Temple)

تناه لات نمادین ترین معبد جزیره بالی است. این معبد بالای صخره عظیمی قرار گرفته و توسط دریایی با موج های خروشان احاطه شده است. در ساحل این معبد، رستوران ها، مغازه ها و پارک فرهنگی وجود دارد که در آن انواع پایکوبی های محلی را اجرا می نمایند. این معبد در دهکده برابان و در 20 کیلومتری شمال غربی کوتا واقع شده است.

خرید بلیط هواپیما ارزان بالی

2. معبد اولوواتو(Uluwatu Temple)

معبد اولوواتو، یکی از شش معبد الهام بخش در جزیره بالی است. شهرت این معبد به دلیل موقعیت جغرافیایی بی نظیر آن است. این معبد در بالای یک صخره شیب دار و تقریبا 70 متر بالاتر از سطح دریا واقع شده است. همچنین پس زمینه غروب خورشید از این معبد بسیار باشکوه و دیدنی است.

این معبد قطعا یکی از بهترین مناطق جزیره است و از آن می توان به تماشای اقیانوس هند نشست. معماران اهل بالی در این معبد را به صورت سنتی طراحی نموده اند و مجسمه های قدیمی را بر سر در آن قرار داده اند.

رزرو هتل ارزان در بالی

3. معبد بساکیه(Besakih Temple)

معبد بساکیه که بیش از 1000 سال به عنوان معبد مادر بالی شناخته می شد، 1000 متر بالاتر از سطح زمین و در دامنه جنوب غربی کوه های آگونگ واقع شده است. بساکیه مجموعه هنری و منحصر به فرد است، که خود این معبد حداقل شامل 23 معبد است.

این معبد بزرگترین و مقدس ترین معبد جزیره بالی محسوب می گردد و با شالیزارها، تپه ها و کوه های فوق العاده زیبایی احاطه شده است.

رزرو بلیط هواپیما بالی

4. تراس های برنج تگالالانگ(Tegallalang Rice Terraces)

تراس های برنج تگالالانگ مجموعه ای از شالیزارهای برنج است که در یوبود و در مرکز بالی واقع شده است. شهرت آن به دلیل طرح طبقه ای شکل آن است. این تراس ها نشان دهنده نوعی آبیاری سنتی بالی به نام سوباک هستند. و فضایی بسیار زیبا برای عکاسی به وجود آورده اند. تگالالانگ یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری بالی است و گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا و بالی به این منطقه می کشاند.

5. جنگل میمون های یوبود(Ubud Monkey Forest)

جنگل میمون ها در حاشیه شهر یوبود، یکی از جنگل های بالی است، که زیستگاه میمون های ماکاک خاکستری دم دراز است، و شاید بهترین جنگل در این ناحیه باشد. جنگل میمون های یوبود، در کنار جنبه مذهبی و فرهنگی که معبد های این منطقه به وجود می آورند ، مکانی مناسب برای تحقیقات علمی است.

6. بازار هنری یوبود(Ubud Art Market)

بازار صنایع دستی یوبود مقابل کاخ یوبود واقع شده است و روزانه باز است. در این بازار می توانید روسری های ابریشمی زیبا، لباس های سبک، کیف های دستباف، سبد، کلاه، مجسمه، بادبادک و بسیاری اقلام دست ساز دیگر را پیدا کنید.

بیشتر اجناسی که در بازار یوبود یافت می شوند، کار دست مردمان روستاهای اطراف است. اما موقعیت جغرافیایی بازار یوبود و قرار دریافت آن در مقابل کاخ یوبود، نقطه ای مرکزی برای فروش دست سازه های مردم بالی محسوب می گردد و تمام روستاییان هنر دست خود را در این بازار به فروش می رسانند.

7. کوه آتشفشان باتور و کینتامانی(Kintamani and Mount Batur)

کوه آتشفشان بالی، یکی از محبوب ترین و برجسته ترین مناطق گردشگری در شمال شرقی این منطقه است. کوه آتشفشان باتور کینتامانی شامل دو کاسه آتشفشانی متحد المرکز و یک دریاچه دهانه آتشفشانی است. این منطقه با طبیعتی فریبنده و شش دهکده باستانی، در میان نخستین مناطق گردشگری این منطقه جای دارد. دهکده های پنلوکان، تویا بانگکاه، باتور، کدیسان، آبونگ، سونگان و کیتامانی با در بردریافت دریاچه آتشفشانی باتور، نمادی از زیبایی بی پایان هستند.

8. سافاری بالی و پارک مارین(Bali Safari and Marine Park)

سافاری بالی و پارک حفاظت شده مارین، یکی از بهترین مناطق تفریحی بالی است. این پارک به عنوان یکی از بزرگترین و پربازدیدترین پارک های موضوعی حیوانات در سال 2007 افتتاح شد. سافاری بالی و پارک مارین توسط Taman Safari اندونزی تاسیس شد. مساحت این پارک 40 هکتار است و در سرزمین جیانیار واقع شده است. در این پارک بیش از 60 گونه حیوان آزادانه در زیستگاه خود زندگی می نمایند و گردشگران می توانند از آن ها به راحتی دیدن نمایند.

گردشگران در این پارک می توانند سوار اتوبوس سافاری شوند و از دیدن حیوانات، تماشای نمایش فیل ها، بغل کردن بچه های اورانگوتان ها، و بچه کوسه ها در آکواریم لذت ببرند.

9. تراس های برنج جاتیلوویه(Jatiluwih Rice Terraces)

تراس های برنج جاتیلوویه تقریبا تمام مناطق دهکده ای واقع در غرب بالی را پوشانده اند.این تراس ها بیشتر به دلیل مناظر زیبایی که دارند مشهور شده اند. این مناظر واقعا دراماتیک و عجیب و غریب هستند. این مکان یکی از مناظر طبیعی جزیره است که با فضایی پانورامیک با کوه های باتور و آتشفشان کینتامانی، نباید تماشای آن را از دست داد.

10. گوآ گاجا(Goa Gajah)

گوآگاجا یا غار فیل مکانی باستانی است که از نظر تاریخی بسیار ارزشمند است، و همین، این مکان را به مکانی خاص برای بازدید تبدیل می نماید. این غار در ضلع غربی دهکده بدولو و در 6 کیلومتری مرکز یوبود واقع شده است. برای پایین رفتن از حیاط آن به کمتر از یک ساعت زمان نیاز دارید. و می توانید از حکاکی روی دیوارهای سنگی آن، غار مرکزی مخصوص تمدد اعصاب، استخرهای شنا و چشمه های آن لذت ببرید.

رزرو انواع هتل لوکس و ارزان در بالی

خرید بلیط هواپیما بالی ارزانترین نرخ

منبع: فلای تودی
انتشار: 11 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 296

به "برترین جاذبه های گردشگری بالی که حتما باید ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین جاذبه های گردشگری بالی که حتما باید ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید