بهبودی: کارایی نداشته باشم کنار می روم

به گزارش فروشگاه کوچک، پاسور با سابقه تیم والیبال شهرداری گنبد، گفت: بازیکنانمان باید در سطح متعادلی بازی نمایند.

بهبودی: کارایی نداشته باشم کنار می روم

علیرضا بهبودی پاسور با سابقه تیم والیبال شهرداری گنبد در گفت وگو با خبرنگاران، درباره پیروزی هفته گذشته این تیم برابر تیم پر ستاره سایپا تهران و صعود به رده سوم جدول رده بندی، اظهار کرد: بازی واقعا زیبایی بود. ما با تیمی بازی داشتیم که هم کادر فنی مجرب و هم بازیکنان قابل و ملی پوش زیادیرا در اختیار دارد. خدا را شکر می کنم که توانستیم با کار تیمی و جنگندگی بیشتر برابر سایپا برنده شویم.

پاسور با تجربه شهرداری گنبد درباره نوسان این تیم در دیدار با تیم های ضعیف تر، گفت : در حال حاضر شهرداری گنبد یک ایراد کوچک دارد که البته می تواند آسیب رسان باشد و باید سریع برطرف گردد. ما جلوی تیم های خوب بسیار خوب ظاهر می شویم اما مقابل تیم های به نسبتا ضعیف تر نمایش ضعیف تری داریم. باید سطح والیبال خودمان را در تعادل نگه داریم. نه این که در سطح تیم مقابل بازی کنیم. مطمئنا اگر بازیکنان بازی خودشان را انجام دهند، در آخر فصل اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود.

او درباره وضعیت مالی تیم گنبدی، گفت : تاکنون که همه چیز خوب بوده است و امیدوارم همیشه این شرایط مالی ادامه داشته باشد.

بهبودی که در حال حاضر جزو مسن ترین بازیکنان لیگ برتر محسوب می گردد، در انتها در خصوص این که تا چه زمانی می خواهد به بازی در مستطیل والیبال ادامه دهد، گفت : تا وقتی که بتوانم در سطحی قابل قبول بازی کنم ادامه می دهم. باید از اندوخته هایم در این سال ها تا جایی که می توانم استفاده کنم. هر جایی که حس کنم کارایی ام پایین آمده است مطمئنا کنار خواهم رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 93

به "بهبودی: کارایی نداشته باشم کنار می روم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهبودی: کارایی نداشته باشم کنار می روم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید