شکست ایران برابر فرانسه ، شانس صعود به مرحله نهایی از بین رفت

به گزارش فروشگاه کوچک، تیم ملی والیبال هفته پنجم رقابت های لیگ ملت ها را با بازی مقابل تیم قدرتمند فرانسه شروع کرد و با شکست برابر این تیم شانس اندک به جای مانده برای صعود به مرحله نهایی را از دست داد.

شکست ایران برابر فرانسه ، شانس صعود به مرحله نهایی از بین رفت

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پنجم مرحله مقدماتی سومین دوره رقابت های لیگ ملت های والیبال امروز (دوشنبه) آغاز شد. تیم ملی والیبال از ساعت 15:30 مقابل تیم فرانسه صف آرایی کرد و در خاتمه 3 بر صفر مغلوب شد.

با نظر ولادیمیر الکنو، تیم ملی با ترکیب میلاد عبادی پور، محمد موسوی، صابر کاظمی، علی اصغر مجرد، میثم صالحی، جواد کریمی و آرمان صالحی مقابل فرانسه را آغاز کرد.

ست نخست؛ 25 بر 21 به سود فرانسه

تیم ملی فرانسه در آغاز بازی درحمله بهتر عمل کرد و پیروز شد نخستین زمان استراحت فنی را با نتیجه 8 بر 6 پیروز پشت سر گذارد. در ادامه سد دفاعی ایران دو امتیاز اختلاف را جبران کرد تا دو تیم در امتیاز 8 برابر شوند و سرویس جواد کریمی باعث فزونی 9 بر 8 ایران شد. دفاع کم نقص ایران باعث شد تا اختلاف امتیاز حفظ گردد و در ادامه دومین زمان استراحت فنی با فزونی 16 بر 14 شاگردان الکنو همراه گردد. در آغاز بازی تیم فرانسه اختلاف امتیازهای خود را با سرویس و دفاع جبران کرد و دو امتیاز هم پیش افتاد تا الکنو درخواست تایم استراحت دهد. فرانسه فزونیش را حفظ کرد و در نهایت ست نخست با فزونی 25 بر 21 حریف همراه شد.

ست دوم؛ 25 بر 21 به سود فرانسه

تیم های ایران و فرانسه در آغاز ست دوم بازی برابر و نزدیکی با یکدیگر داشتند و شاگردان الکنو پیروز شدند با یک اختلاف امتیاز و با نتیجه 8 بر 7 نخستین زمان استراحت فنی پیروز نزد مربی خود فرایند. سرویس های انگاپت باعث شد تا اختلاف امتیاز فرانسه افزایش یابد و فرانسه 14 بر 9 همچنان پیش باشد. دومین زمان استراحت فنی با نتیجه 16 بر 12 شاگردان تیلیه به خاتمه رسید. در آغاز بازی ملی پوشان ایران با کسب 3 امتیاز متوالی اختلاف امتیاز را به عدد یک کاهش دادند تا نتیجه 16 بر 15 به سود فرانسه پیگیری گردد. اما یک بار دیگر فرانسه اختلاف امتیاز را ایجاد کرد و ست دوم بازی هم با نتیجه 25 بر 21 فرانسه به اتمام رسید.

ست سوم؛ 25 بر 19 به سود فرانسه

فرانسه در آغاز ست سوم عملکرد بهتری داشت و در همان ابتدای ست پیروز شد اختلاف امتیاز را ایجاد کند تا نخستین زمان استراحت فنی با نتیجه 8 بر 5 حریف همراه گردد. در ادامه در حالی که فرانسه با نتیجه 11 بر 6 همچنان تیم برتر زمین بود ملی پوشان کشورمان با کسب 5 امتیاز متوالی اختلاف امتیاز را به عدد یک کاهش دادند تا بازی 11 بر 10 به سود فرانسه پیش رود. دومین زمان استراحت فنی هم با نتیجه 16 بر 13 فرانسه همراه شد. در نهایت ست سوم هم با فزونی 25 بر 19 فرانسه به اتمام رسید.

تیم ملی والیبال ایران با پنج پیروزی و 18 امتیاز دیگر شانسی برای صعود به جمع 4 تیم برتر و مرحله نهایی مسابقات ندارد.

ملی پوشان فردا از ساعت 17 و 30 مقابل تیم قدرتمند لهستان صف آرایی خواهند کرد.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1795

به "شکست ایران برابر فرانسه ، شانس صعود به مرحله نهایی از بین رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست ایران برابر فرانسه ، شانس صعود به مرحله نهایی از بین رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید