بهترین هتل های پاتایا ، تجربه ای ناب برای اقامت در پاتایا

به گزارش فروشگاه کوچک، اگر قصد عزیمت به کشور تایلند را داشته باشید ، بدون شک بازدید و اقامت در پاتایا که در در سواحل شرقی خلیج تایلند ، واقع شده است را در برنامه خود گنجانده اید. منطقه ای که با توجه به داشتن جاذبه های گردشگری مختلف، ساحل و دریا، ورزش های آبی، باغ وحش ها و پارک های موضوعی و مراکز خرید متعدد در طول سال بیش از 5/5 میلیون توریست خارجی دارد که این رقم بسیار قابل توجه و چشم گیری است. از انجاییکه این منطقه بسان هر منطقه توریستی دیگری دارای اقامتگاه ها وهتل های متعدی است ، احتمالا شما در انتخاب مکان و محل اقامت خود دچار تردید خواهید شد. اما تا خبرنگاران را دارید غم نخواهید داشت، چرا که ما بر اساس امتیاز بهترین هتل های پاتایا در سایت های رزرو هتل فهرستی تقریبا کامل از بهترین انتخاب ها و با تنوع قیمت و امکانات فراوان ، برایتان تهیه نموده ایم تا با یاری آن بتوانید مطابق بودجه و انتظارتی که دارید ، بهترین را انتخاب نموده و سفر خود را به بهترین شکل پشت سر بگذارید. پس اگر مشتاق به مرور این فهرست شده اید، تا خاتمه با خبرنگاران همراه شوید.

بهترین هتل های پاتایا ، تجربه ای ناب برای اقامت در پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

اقامت در هتل مرکیور پاتایا اوشن ریزورت (Mercure پاتایا Ocean Resort)

اگر شما از علاقه مندان به دریا هستید و به همین قصد به تایلند سفر نموده اید ، برای اقامت در تایلند و استفاده از هتل های تایلند حتما دنبال هتلی هستید که کمترین فاصله را با ساحل داشته باشد. از این رو میتوان گفت این هتل میتواند گزینه ماسبی باشد . چرا که 6 دقیقه پیاده با ساحل فاصله دارد. البته این را هم باید مطرح نمود که فاصله اش با فرودگاه سوارنابهومی (سووارنابومی) 84 کیلومتر است. ضمن اینکه فعالیت های تفریحی مختلفی در هتل یا اطراف آن وجود داردکه میتوان به پارک آبی اشاره نمود و بچه ها می توانند از زمین بازی مخصوص خود استفاده نمایند. اما بشنوید برای اقامت در پاتایا از امکانات منحصربفرد این هتل از های تایلند که شامل : دسترسی به وای فای رایگان در سراسر هتل ، تجهیز اتاق ها و سوییت های این هتل، به تهویه مطبوع و یخچال و تجهیز حمام ها به دوش و سشوار و دارا بودن پارکینگ اختصاصی است. که به همه اینها میتوان نمای رو به اقیانوس برخی از واحدها را نیز افزود که میتواند گزینه بسیار حائز اهمیتی به حساب آید. به همه این امکانات میتوان امکانات رستوران و غذاهایی که در انها سرو میشوند را نیز افزود. اما به یاد داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل، غیرمجاز است و نمیتوانید حیوانات خانگی خود را در این سفر همراه خود کنید. متوسط هزینه اقامت در این هتل 210 اتاقه که زیر مجموعه ای از هتل های زنجیره ای مرکیور (Mercure) است، : 400 هزار تومان است .با این تفاسیر و با توجه به آنچه که گفته شد، امکانات این هتل را میتوان اینگونه خلاصه کرد:وای فای رایگان، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، رستوران، سرسره آبی، تراس آفتاب گیر، تلویزیون صفحه تخت، پارکینگ عمومی رایگان، صرافی، پذیرش 24 ساعته، کتاب و دی وی دی مخصوص بچه ها، خشک شویی، سالن اجتماعات، اتاق های غایق صدا، روزنامه، سرویس اتاق، نگهداری چمدان ها، خدمات دربانی، فکس/ فتوکپی، پارک آبی و...پس با وجود این امکانات دیگر جای هیچ نگرانی از بابت اقامت نخواهید داشت.

اقامت در هتل آیا بوتیک پاتایا (AYA Boutique Hotel)

اگر تفریح برایتان بسیار اهمیت داشته و تمایل دارید در فضای باز و رو به ساحل دریا غذایتان را میل کنید ،برای اقامت در پاتایا این هتل از هتل های تایلند و تراس آفتابگیرش میتواند گزینه مناسبی باشد. علاوه بر این طی اقامت در این سفر میتوانید تمرینات ورزشی خود را در سفر هم ادامه داده و از سالن ورزشی بسیار مجهز هتل از مجموعه هتل های تایلند نیز بهره ببرید. از لحاظ نزدیکی به ساحل نیز این هتل صندلی مناسبی دارد. چرا که دو دقیقه پیاده از ساحل فاصله داشته و در چند قدمی مرکز شهر پاتایا و ساحل پاتایا واقع شده است. از نظر نزدیکی به فرودگاه هم باید گفت اگر با ماشین قصد عزیمت به فرودگاه بین المللی سوارنابهومی را داشته باشید، یک ساعت و نیم در راه خواهید بود. البته این هتل علاوه بر تراس آفتاب گیر و سالن ورزشی، دارای استخر داخلی نیز بوده و علاوه بر آن کارکنان بسیار مودب و مهمان نوازی دارد که به گرمی از شما استقبال خواهند کرد . متوسط هزینه اقامت در این هتل که دارای 78 اتاق مجهز به گاوصندوق و تلویزیون صفحه تخت و جهیزات و وسایل شیک و مدرن دیگری است، 500 هزار تومان است .با این تفاسیر و با توجه به آنچه که گفته شد، امکانات این هتل را میتوان اینگونه خلاصه کرد:وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، سالن ورزشی، سرویس رفت و برگشت فرودگاه، کتابخانه، استخر داخلی، تراس آفتاب گیر، پذیرش 24 ساعته، خشک شویی، فکس و فتوکپی، سالن اجتماعات، تهویه مطبوع، کرایه خودرو و... احتمالا با بازدید از این هتل و اقامت در آن اکثر انتظارات شما برآورده خواهد شد و با لبخندی از رضایت آن ا را ترک خواهید کرد.

اقامت در هتل ال کی ایمپرس (LK The Empress)

برای اقامت در پاتایا اگر میخواهید با صرف هزینه نسبتا کمی امکانات زیادی را دریافت نموده و تجربه ای ناب داشته باید، برای اقامت در پاتایا میتوانید روی این هتل از های تایلند حساب ویژه ای باز کنید. چرا که علاوه بر اینکه امکاناتی نظیر وای فای رایگان ، استخر روباز، اسپا و باغ ، مرکز تجاری و خشک شویی دارد، سالن ورزشی مجهزی نیز برای استفاده از مسافران تعبیه شده است که میتوانند همراه تورهای روزانه هتل از آن استفاده نمایند و این در حالی است که رفتار مناسب و بسیار گرم کارکنان این هتل ، لذت سفر را برایتان دو چندان میکند. اما بشنوید از ظاهر منحصربفرد اتاق های بزرگ این هتل که با نورپردازی گرم و وسایلی با طرح های طلایی، تزیین شده اند و طراحی کلاسیک اروپایی را تداعی مینمایند. علاوه بر این فاصله بسیار کمی نیز با ساحل و مرکز خرید سنترال فستیوال داشته که این فاصله بیش از یک دقیقه پیاده روی برای رسیدن به ساحل و پنج دقیقه برای رسیدن به مرکز خرید نیست. در ضمن از نظر دسترسی نیز شرایط خوبی دارد و فاصله آن تا فرودگاه بین المللی سوارنابهومی در بانکوک، بیش از یک ساعت و نیم نخواهد بود . متوسط هزینه اقامت در این هتل که دارای 100 اتاق مجهز به تلویزیون صفحه تخت با ماهواره و دی وی دی پلیر است ، 450 هزار تومان می باشد . همچنین دارای رستورانی به نام Circle می باشد که انواع و اقسام غذاهای اصیل تایلندی و حتی بین المللی در آن سرو میشوند. ضمن اینکه امکان سرویس اتاق هم برای این هتل که زیرمجموعه ای از گروه هتل های LK است، مهیا بوده و از این بابت نیز خیالتان جمع باشد.با این تفاسیر و با توجه به آنچه که گفته شد، امکانات این هتل را میتوان اینگونه خلاصه کرد:برای اقامت در پاتایا سرویس رفت و برگشت فرودگاه، تهویه مطبوع، سرویس اتاق، سشوار، استخر داخلی، بالکن، تراس آفتاب گیر، مایکروویو، چای ساز و یخچال در اتاق، پذیرش 24 ساعته، خشک شویی، روزنامه ، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، سالن ورزشی و...پس برای اقامت در این هتل بسیار شیک و تقریبا ارزان هر چه زود تر اقدام کنید.

اقامت در هتل ال کی رنسانس (LK Renaissance)

و اما خبری خوش برای برای اقامت در پاتایا دوست داران معماری و فضای اروپایی و آن هایی که دوست دارند به جاذبه های گردشگری پاتایا بسیار نزدیک باشند. برای اقامت در پاتایا اتاق های این هتل از هتل های تایلند به سبک اروپایی تزیین شده و جاذبه های گردشگری پاتایا، در کمتر از 1/1 کیلومتری آن قرار دارند. به علاوه اینکه ، این هتل دارای رستورانی بنام Cherry است که در آن غذاهای بین المللی سرو شده و در طبقه هم کف قرار گرفته و البته استخر روبازی است که آن را هم در طبقه سوم میتوان یافت. از نظر نزدیکی به ساحل هم این هتل فقط شش دقیقه پیاده با ساحل فاصله داشته و برای دسترسی به فرودگاه بین المللی سوارنابهومی در بانکوک هم که نزدیکترین فرودگاه به این هتل است، 86 کیلومتر باید طی کرد. متوسط هزینه اقامت در این هتل که دارای 62 اتاق مجهز به تلویزیون صفحه تخت، دی وی دی پلیر و تهویه مطبوع هستند ، 300 هزار تومان است . ضمن اینکه اتاق های بزرگ این هتل که یکی از زیرمجموعه های گره هتل های LK است، وای فای رایگان، اسپا و استخر روباز نیز دارا میباشند.با این تفاسیر و با توجه به آنچه که گفته شد، امکانات این هتل را میتوان اینگونه خلاصه کرد:وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، سرویس رفت و برگشت فرودگاه، حمام، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان در واحدها، بالکن و تراس، یخچال و قهوه ساز در واحدها، جکوزی، خشک شویی، پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق و...بنابراین میتوانید با پرداخت هزینه مناسبی در این هتل زیبا و لذت بخش برای اقامت در پاتایا داشته باشید و با باقی مانده پول خود در جای دیگری نیز به تفریح بپردازید.

اقامت در هتل هالیدی این پاتایا (Holiday Inn پاتایا)

اگر به دنبال گزینه ای هستید که همه انتظارات یک خانواده را برآورده سازد ، برای اقامت در پاتایا می توانید روی این هتل برای اقامت در پاتایا از بهترین هتل های تایلند حساب ویژه ای باز کنید، چرا که این هتل از هتل های تایلند علاوه بر داشتن کلوب بچه ها و سوییت های خانواده دارای بالکن خصوصی ، تجربه خوردن صبحانه در Executive Club و در کنار چشم اندازی پانوراما از شهر پاتایا برایتان فراهم میسازد که این خود می تواند برای خیلی ها تنها دلیل اقامت در این هتل نیز به حساب آید. اما هنوز تمام نشده ، چرا که با اقامت در این هتل میتوانید چندین هدف را به یکباره نشانه گرفته و حتی از بازی گلف، سفر یک روزه در جزیره و ورزش های آبی نیز بسی لذت ببرید. در کنار همه اینها میتوان به وجود سالن ورزشی و 4 استخر روباز وتجهیز به اسپا و وای فای رایگان در مناطق عمومی نیز اشاره نمود.از نظر موقعیت و دسترسی هم این هتل بسیار غنی است چرا که با توجه به اینکه این هتل در منطقه Beach Road قرار گرفته است، در چند قدمی ساحل سنترال فستیوال پاتایا قرار گرفته و دسترسی به آن بیش از یک دقیقه آن هم پیاده زمان نخواهد برد. ضمن اینکه دسترسی آن به فرودگاه نیز بسیار آسان است و پس از گذشت یک ساعت و نیم میتوان به فرودگاه بین المللی سوارنابهومی رسید. اما باز هم تمام نشده ، شما میتوانید جشن ها و مراسم خود را نیز در این هتل و با یاری خدمه مجرب آن برگزار کنید و از مهمانی خود لذت کافی ببرید. متوسط هزینه اقامت در این هتل که دارای 567 اتاق مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و ماهواره و حمام خصوصی و سشوار و قهوه ساز است، 600 هزار تومان است. این هتل که زیرمجموعه ای از هتل های زنجیره ای هالیدی این است ، مجهز به چهار رستوران و سرویس اتاق نیز می باشد. ضمن اینکه تمام اتاق های ان ، چشم اندازی زیبا و رو به دریا دارند. با این تفاسیر و با توجه به آنچه که گفته شد، امکانات این هتل را میتوان اینگونه خلاصه کرد: سرویس رفت و برگشت فرودگاه، چشم انداز رو به دریا، تراس آفتاب گیر، کلوب و زمین بازی بچه ها، ماساژ، سونا و اسپا، صبحانه در اتاق، خودپرداز، صرافی، پذیرش 24 ساعته، خشک شویی، سالن اجتماعات، اتاق های ضد حساسیت، کرایه خودرو، سوییت ماه عسل، وای فای رایگان، استخر روباز، پارکینگ رایگان، سالن ورزشی و...پس اگر بدنبال تجربه ای هیجان انگیز میگردید ، این هتل مجهز را به هیچ عنوان از دست ندهید.

اقامت در هتل مونترا پاتایا (Monttra پاتایا)

شاید بتوان گفت قیت نسبتا زیاد این این هتل از بهترین هتل های پاتایا که در پاتایای جنوبی قرار گرفته است ، بخاطر امکانات بسیار ویژه و سرویس دهی آن باشد. چرا که این هتل دارای استخر روباز، باربکیو، رستوران و پارکینگ رایگان خصوصی و وای فای رایگان است. ضمن اینکه همه اتاق ها مجهز به تلویزیون، قهوه ساز و حمام خصوصی به همراه حوله و وسایل بهداشتی رایگانی هستند که به راحتی و به وفور یافت میشوند. علاوه بر اینها ، پذیرش 24 ساعته و نزدیکی به فرودگاه نیز میتواند از دیگر ویژگی های این هتل به حساب آیند . چرا که تا فرودگاه بین المللی Utapao-Rayong jkih تنها 31 کیلومتر را هست. متوسط هزینه اقامت در این هتل که دارای 23 اتاق کاملا مجهز است، 600 هزار تومان می باشد.با این تفاسیر و با توجه به آنچه که گفته شد، امکانات این هتل را میتوان اینگونه خلاصه کرد: وای فای رایگان، استخر روباز، پارکینگ رایگان، سرویس رفت و برگشت فرودگاه، رستوران، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در واحدها، استخر بی نهایت، تراس آفتاب گیر، بالکن، باغ، ساحل خصوصی، ماساژ، صبحانه در اتاق، پذیرش 24 ساعته، امکانات تفریحی خانوادگی، خدمتکار روزانه، خشک شویی، روزنامه، سرویس اتاق و...پس اگر تصمیم به اقامت در این هتل گرفته ای، هر چه سریعتر اقدام کنید. چون ممکن است با توجه ب تعداد کم اتاق های آن دیگر نتوانید اتاقی پیدا کنید.

اقامت در هتل ایمپریال پاتایا (Imperial پاتایا)

اگر یکی از اهداف سفرتان به تایلند و پاتایا خرید است ، این هتل میتواند گزینه مناسبی برایتان باشد . چرا که مرکز خرید سنترال فستیوال در چند قدمی این هتل نمونه بهترین هتل های پاتایا واقع شده است. ضمن اینکه طی اقامت در هتلی که اتاق های آن با دکوراسیون تایلندی تزیین شده اند میتوانید از کلاس های یوگا و ایروبیک هم که در سالن ورزشی آن برگزار می گردد، نیز بهره ببرید. از دیگر امکانات این هتل میتوان به استخر روباز، اسپا، 5 رستوران و پارکینگ رایگان آن و نزدیکی به ساحل هم اشاره نمود . چرا که این هتل، سه دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. متوسط هزینه اقامت در این هتل که دارای 300 اتاق مجهز به بالکن خصوصی با چشم انداز دریا، تلویزیون و ماهواره، یخچال و قهوه ساز است، 230 هزار تومان بوده که نسبت به امکاناتش واقع به صرفه است.با این تفاسیر و با توجه به آنچه که گفته شد، امکانات این هتل را میتوان اینگونه خلاصه کرد:وای فای رایگان، استخر روباز، زمین بازی بچه ها، خشک شویی، اسپا و سالن ورزشی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در اتاق ها، باغ، تراس، بالکن، سونا، زمین تنیس، پذیرش 24 ساعته، کرایه خودرو، سالن اجتماعات، سرویس اتاق و...بنابراین با صرف هزینه ای بسیار اندک هم میتوانید در هتلی نزدیک به ساحل اقامت نموده و از سفر خود لذت ببرید.

اقامت در هتل اس ان پلاس (S.N. Plus Hotel)

اگر بدنبال اقامتگاهی با امکانات زیاد و هزینه کمی هستید، این هتل از بهترین هتل های پاتایا میتواند بهترین گزینه باشد. چرا که اولا امکانات و سرویس دهی بسیار مناسبی از جمله استخر شنا، اتاق های مدرن با طراحی کلاسیک، تهویه مطبوع و وای فای رایگان دارد و ثانیا فاصله کمی تا سنترال فستیوال پاتایا دارد. ضمن اینکه فاصله آن تا ساحل نیز پنج دقیقه است البته با ماشین که به راحتی قابل دسترسی است. از دیگر امکانات خوب این هتل میتوان به تجهیز همه اتاق ها به تلویزیون، ماهواره و گاوصندوق اشاره نمود. علاوه بر آن در حمام واحدها، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان وجود دارد که میتواند بسیار مورد توجه قرار گیرد. فاصله این هتل از فرودگاه بین المللی سوارنابهومی 84 کیلومتر بوده و در نزدیکی North Road قرار گرفته است. متوسط هزینه اقامت در این هتل که شامل خدمات خشک شویی، تورهای روزانه و سالن ورزشی نیز هست، 300 هزار تومان بوده و دارای 110 اتاق بوده که میتوان در آنها هم علاوه بر رستوران ها ، طعم غذاهای تایلندی را چشید.با این تفاسیر و با توجه به آنچه که گفته شد، امکانات این هتل را میتوان اینگونه خلاصه کرد:سرویس رفت و برگشت فرودگاه، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در اتاق ها، خدمتکار روزانه، خشک شویی، سالن اجتماعات، کرایه خودرو، سوییت ماه عسل، روزنامه، سرویس اتاق، چشم انداز رو به شهر، تراس آفتاب گیر، وای فای رایگان، استخر روباز، اتاق خانواده، سالن ورزشی،باغ، یخچال و چای ساز در واحدها، باشگاه ورزشی، خودپرداز، پذیرش 24 ساعته، امکانات ویژه معلولان و...بدون شک با دیدن این امکانات وسوسه شده اید تا برای یک بار هم که شده از این هتل زیبا دیدن کنید.

اقامت در هتل سابای ریزورت (Sabai Resort)

از ویژگی های منحصربفرد اقامت در پاتایا در هتل های پاتایا از بهترین هتل های پاتایا سابای ریزورت که در پاتایای شمالی قرار گرفته است، میتوان به وجود سه استخر در آن و واقع شدن در میان باغ های گرمسیری اشاره نمود. ضمن اینکه این هتل برای رفتن به ساحل و خرید نیز موقعیت مناسبی دارد. چرا که فاصله آن تا ساحل فقط 7 دقیقه پیاده بوده و تا رستوران ها و مراکز خرید سنترال فستیوال پاتایانیز 300 متر فاصله دارد که از این حیث بسیار مناسب به حساب می آید. اما بشنوید از دکوراسیون اتاق ها و ویلاهای آن که ترکیبی از تزیینات سنتی و مدرن تایلند بوده و مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون، ماهواره و حمام خصوصی هستند. متوسط هزینه اقامت در این هتل که دارای 239 اتاق مجهز به وای فای رایگان است و برخی ازآن ها دارای بالکن اختصاصی نیز هستند ، تنها 180 هزار تومان است که با توجه به امکاناتی نظیر بیلیارد، اسپا و تورهای روزانه مبلغ بسیار ناچیزی به حساب می آیند و میتواند هر مسافری را وسوسه کند. چرا که فاصله آن تا فرودگاه سوارنابهومی هم با ماشین 90 دقیقه بیشتر نیست.غذاهای بین المللی را می توانید در رستوران هتل یا در اتاق خود میل کنید.با این تفاسیر و با توجه به آنچه که گفته شد، امکانات این هتل را میتوان اینگونه خلاصه کرد: سرویس رفت و برگشت فرودگاه، تراس آفتاب گیر، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، سرویس رفت و برگشت فرودگاه، تراس آفتاب گیر، کرایه خودرو، سرویس اتاق، باغ و...پس اگر میخواهید غذاهای بین المللی را در رستوران چنین هتلی از بهترین هتل های پاتایا و اقامت در پاتایا با چنین قیمتی تجربه کنید، فرصت را در بهترین هتل های پاتایا از دست ندهید. چرا که ممکن است خیلی زود دیر گردد .

اقامت در هتل رویال کلیف گرند (Royal Cliff Grand Hotel)

و اما میرسیم به یکی از گران ترین هتل های پاتایا که در پاتایای جنوبی قرار گرفته است. اگر می خواهید این سفر به یکی از به یاد ماندنی ترین سفر های زندگیتان مبدل گردد، این هتل از بهترین هتل های پاتایا میتواند گزینه بسیار مناسبی برایتان باشد. چرا که در ان تنها امکانات میبینید و امکانات که خیلی از آنها را شاید در جاهای دیگری نتوانید تجربه کنید. برویم سراغ اصل مطلب و شمارش این امکانات که بدین توضیح است: پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان ها، سرویس رفت و برگشت به فرودگاه ، خشک شویی، وای فای رایگان، سالن ورزشی و استخر روباز ، امکانات ماساژ و سونا که میتواند بسیار منحصربفرد باشد. ضمن اینکه تدابیری نیز برای رفاه مسافران علاقه مند به ورزش اندیشیده شده است و امکاناتی نظیر میز پینگ پونگ، زمین تنیس و بیلیارد برای آنها مهیاست. علاوه بر آنچه که گفته شد ، اگر قرار کاری دارید هم میتوانید به راحتی روی مرکز تجاری و سالن اجتماعات این هتل از بهترین هتل های پاتایا حساب کنید. متوسط هزینه اقامت در بهترین هتل های پاتایا نیز که دارای 372 اتاق مجهز به تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع و چشم انداز رو به دریا است، 800 هزار تومان می باشد. در ضمن حمام اتاق ها دارای دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان بوده و در رستوران های آن، انواع و اقسام غذاهای تایلندی و بین المللی سرو میشوند که این خود ویژگی بسیار خوبی به حساب می آید. دسترسی این هتل که یکی از زیرمجموعه های گروه هتل های رویال کلیف است نیز بسیار مناسب است . چرا که تا فرودگاه بین المللی سوارنابهومی، کمتر از 86 کیلومتر فاصله داشته و از این حیث نیز مناسب به نظر می آید.با این تفاسیر و با توجه به آنچه که گفته شد، امکانات این هتل را میتوان اینگونه خلاصه کرد:رستوران، تراس آفتاب گیر، بالکن، کلوب بچه ها، صبحانه در اتاق، صرافی، پذیرش 24 ساعته، امکانات تفریحی خانوادگی، سالن اجتماعات، سوییت ماه عسل، آرایشگاه زنانه و مردانه، امکانات ویژه معلولان، روزنامه، سرویس اتاق، وای فای رایگان، استخر روباز، پارکینگ رایگان، اتاق خانواده، سالن ورزشی و...پس اگر میخواهید تجربه ای ناب و خاطره انگیزی در کشور تایلند داشته باشید، فرصت را از دست ندهید و همین حالا اقدام کنید.حال پس از خواندن این مطلب احتمالا انتخاب خود را انجام داده و یا بین دو هتل دودل هستید که شاید گر یک بار دیگر امکانات و شرایط آن ها را مرور کنید، تصمیم قطعی تان را خواهید گرفت و با خیالی آسوده به پاتایا سفر خواهید کرد.امید است با نگارش این مطلب نقشی در آگاهی رسانی به شما ایفا نموده و موجبات شادی و رضایت شما عزیزان و خوانندگان همواره همراه خبرنگاران را فراهم آورده باشیم.

منبع: همگردی
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 501

به "بهترین هتل های پاتایا ، تجربه ای ناب برای اقامت در پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های پاتایا ، تجربه ای ناب برای اقامت در پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید