تارتار: مقابل نفت مسجد سلیمان محکوم به برد هستیم

به گزارش فروشگاه کوچک، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: محکوم هستیم در بازی فردا با نفت مسجدسلیمان برنده باشیم.

تارتار: مقابل نفت مسجد سلیمان محکوم به برد هستیم

به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: مسجدسلیمان مردم با معرفتی دارد و خاطرات بسیار خوبی از این شهر به همراه طرفداران پرشور این شهر داریم.

وی اضافه کرد: وقتی به این شهر آمدم خاطراتم زنده شد و بسیار مسرور هستم و آرزو می کنم روزی برسد که مردم مسجدسلیمان با این معرفت و پاکی شان، دغدغه اقتصادی نداشته باشند و امکانات روز به روز در این شهر بیشتر گردد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: سال جاری هیچ بازی آسانی وجود ندارد و تیم ها به یکدیگر نزدیک شده اند چون بازیکنان خلاق در لیگ بسیار کم شده اند.

تارتار مطرح نمود: خلاقیت ها کم شده و بیشتر بازی ها تاکتیکی و فیزیکی است. تیم نفت مسجدسلیمان تیم دونده و جنگنده ای است و کار می تواند برای ما سخت کند.

وی اضافه کرد: تیم ما تیم بسیار خوبی است هرچند که چند هفته است نتوانسته ایم امتیازات لازم را به دست بیاوریم. محکوم هستیم فردا برنده باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: مابه دنبال عوض کردن شرایط هستیم تا بتوانیم امتیازات از دست رفته را با کوشش مضاعف جبران کنیم.

تارتار مطرح نمود: فردا بازیکن محروم نداریم اما یکی دو بازیکن ما مصدوم هستند که پزشکان کوشش خواهند کرد تا به بازی فردا برسند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2119

به "تارتار: مقابل نفت مسجد سلیمان محکوم به برد هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: مقابل نفت مسجد سلیمان محکوم به برد هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید