تور ارزان آلمان: تایم لپس یک روز در برلین

به گزارش فروشگاه کوچک، برلین مرکز آلمان با ترکیبی از سبک های معماری قرون وسطایی و مدرن، یکی از شهرهای خاص اروپا محسوب می گردد. در ادامه، جاهای دیدنی برلین را از قاب ویدیو دیدن کنید.

تور ارزان آلمان: تایم لپس یک روز در برلین

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

برلین، بزرگ ترین شهر و مرکز کشور آلمان است که به واسطه تاریخی پر فراز و نشیب، معروفیت فراوانی دارد. این شهر که اکنون از پهناورترین و پرجمعیت ترین شهرهای قاره اروپا محسوب می گردد، در طول تاریخ، همیشه دچار کش وقوس بوده و این موضوع، خبر از وجود آثار اصیل تاریخی فراوان در این شهر می دهد. جاهای دیدنی برلین که یکی از پر بازدیدترین شهرهای دنیا و قطب حمل ونقل قاره سبز به شمار میرود، فرای حد شمارش است. علاوه بر این، دانشگاه ها، موزه ها و کلیساهای کهن این شهر، در سراسر دنیا شناخته شده اند.

برلین امروزی، همچنان ظاهر قرون وسطایی خود را حفظ نموده و این فضای دلنشین تاریخی را به بازسازی ها و شهرسازی های دوران صلح پس از جنگ دنیای دوم مدیون است. ساختمان هایی به سبک باروک و مدرن، بناهای یادبود، برج های بلند، رودخانه های جاری در شهر و دروازه براندنبورگ در کنار مردمانی از نژادها و اقوام مختلف، مرکز آلمان را به یکی از توریستی ترین شهرهای دنیا مبدل ساخته است. در ادامه می توانید از قاب تصویر و به وسیله ویدیویی که خبرنگاران تدارک دیده است، به برلین، مهد فرهنگ، فلسفه و تمدن اروپا سفر کنید.

منبع: کجارو
انتشار: 30 خرداد 1401 بروزرسانی: 30 خرداد 1401 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2143

به "تور ارزان آلمان: تایم لپس یک روز در برلین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: تایم لپس یک روز در برلین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید