ترابزون از شکست برابر قونیه گریخت

به گزارش فروشگاه کوچک، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال ترابزون اسپور که سید مجید حسینی و وحید امیری ملی پوشان فوتبال ایران را در اختیار دارد، امروز (یکشنبه) از شکست برابر قونیه اسپور گریخت.

ترابزون از شکست برابر قونیه گریخت

به گزارش خبرنگاران؛ بازیکنان تیم ترابزون اسپور که برای برپایی این دیدار راهی ورزشگاه خانگی قونیه اسپور شده بودند، با تساوی 2 بر 2 مقابل میزبان خود متوقف شده و یک امتیاز از این دیدار خارج از خانه کسب کردند.

در این دیدار که در جریان رقابت های هفته سی و دوم سوپر لیگ ترکیه برگزار گشت، ابتدا جنس جانسون هافبک دانمارکی قونیه دردقیقه 17 و سپس موریکی فوفانا دیگر هافبک این تیم که اهل ساحل عاج است، در دقیقه 45 برای تیم خود گلزنی کردند.

این در حالی است که هوگو رودالج مهاجم کلمبیایی ترابزون در دقیقه 11 و خوزه سوسا هافبک آرژانتینی این تیم در دقیقه 79 از روی نقطه پنالتی برای این تیم گلزنی کرده و بازی را به تساوی کشاندند.

بازیکنان قونیه با کسب هر سه امتیاز این دیدار 42 امتیازی شده و به رده هفتم این جدول این مسابقات نقل مکان کردند.

یاران امیری و حسینی نیز با قبول این تساوی و 57 امتیاز، بدون تغییر در جایگاه چهارم جدول رده بندی این رقابت ها باقی ماندند.

امیری که به منظور برگزاری این دیدار به اردوی تیم ترابزون دعوت شده بود، در این دیدار فرصت بازی را پیدا نکرد و از روی نیمکت تلاش هم تیمی های خود را نظاره گر بود و حسینی مدافع ملی پوش ایران در دیدار امروز غیبت داشت و به این بازی نرسیده بود.

هم اکنون تیم گالاتاسرای با کسب 66 امتیاز در صدر جدول رده بندی این رقابت ها واقع شده است.

ورزشی**9144**9129

منبع: ایرنا
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 215

به "ترابزون از شکست برابر قونیه گریخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترابزون از شکست برابر قونیه گریخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید