تزریق 15 هزار دز واکسن کرونا در اندیکا

به گزارش فروشگاه کوچک، رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیکا گفت: تا به امروز 10 هزار نفر در این شهرستان دز اول و 5 هزار نفر دز دوم واکسن کرونا را دریافت نموده اند.

تزریق 15 هزار دز واکسن کرونا در اندیکا

به گزارش از ، وحید کاظمی رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیکا گفت: 15 هزار دز واکسن کرونا تا به امروز به جمعیت هدف برنامه ملی واکسیناسیون در این شهرستان تزریق شده است.

او با بیان اینکه جمعیت هدف در اندیکا 34 هزار نفر هستند که تا به امروز 10 هزار نفر در این شهرستان دز اول و 5 هزار نفر دز دوم را دریافت نموده اند، اضافه کرد: تزریق واکسن کرونا به گروه های هدف از سوی 55 تیم همچنان ادامه دارد و هماهنگی خوبی در این زمینه در شهرستان اندیکا ایجاد شده است.

کاظمی بیان داشت: علت سرعت کم واکسیناسیون در اندیکا استقرار عشایر در منطقه ها ییلاقی استان های همجوار است که با شروع کوچ پاییزه، واکسیناسیون آن ها در دستور کار واقع شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیکا توضیح داد: برای سرعت بخشیدن به انجام واکسیناسیون به جامعه هدف در این شهرستان، از تمامی ظرفیت های موجود در این زمینه استفاده شده و واکسیناسیون جمعیت هدف حدود 50 منطقه عشایری را انجام دادیم.

این مقام مسئول با تاکید بر لزوم توجه ویژه نسبت به شیوه نامه های بهداشتی از مردم خواست تا همچنان اصول بهداشتی را رعایت نموده و نسبت به واکسیناسیون خود و خانواده اقدام نمایند.

اندیکا با 80 هزار نفرجمعیت در شمال شرق خوزستان واقع شده است.

ق

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1886

به "تزریق 15 هزار دز واکسن کرونا در اندیکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزریق 15 هزار دز واکسن کرونا در اندیکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید