آمادگی برای تزریق واکسن بچه ها بالای 5 سال با رضایت والدین

به گزارش فروشگاه کوچک، تهران (پانا) - استاندار تهران از آمادگی استان تهران برای تزریق واکسن بچه ها بالای 5 سال با رضایت والدین اطلاع داد.

آمادگی برای تزریق واکسن بچه ها بالای 5 سال با رضایت والدین

محسن منصوری در جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا با اشاره به تصمیمات این جلسه اظهار کرد: محدودیت های دوازده گانه که در ستاد ملی مصوب شده بود و در چند هفته قبل اعمال شده یک هفته دیگر تمدید شد که مردم و دستگاه های با محدودیت ها آشنا هستند.

وی ادامه داد: مجموعه بیمارستان ها و دانشگاه های سه گانه استان طلب زیادی از سازمان های بیمه گر چه تامین اجتماعی و بیمه سلامت دارند که حدود 3 هزار میلیارد تومان است و مقرر شد در اسرع وقت بخش زیادی از طلب آنها پرداخت گردد.

استاندار تهران اعلام کرد: بعضی محدودیت ها در استان تهران اقتضایی و موضوعی اعمال می گردد به ویژه در هفته اخیر که سطح مراجعات کاهش یافته و محدودیت های عمومی و گسترده برای کل استان اعمال نمی گردد؛ با توجه به نظر رئیس جمهور اگر در شهرستانی شرایط خاصی پیدا گردد به صورت منطقه ای تصمیم گیری می گردد.

منصوری سپس گفت: در خصوص اتوبوس و ناوگان حمل و نقل عمومی اعمال محدودیت تشدید می گردد، چراکه برترین روش برای کنترل این بیماری فاصله گذاری، استفاده از ماسک و تزریق دز سوم واکسن است.

وی اعلام نمود: تزریق دز سوم هم اهمیت زیادی دارد که با همراهی رسانه ها و جدیت مسئولین انجام می گردد.

استاندار تهران اضافه نمود: واکسیناسیون بچه ها بالای 5 سال نیز چند هفته آغاز شده و مطالعات علمی و تجربه کشورها نشان از اثرگذاری تزریق واکسن بچه ها به ویژه در سویه امیکرون دارد که در سطح استان تهران آمادگی داریم که با رضایت والدین واکسیناسیون انجام گردد.

منصوری در خصوص سامانه ایران من توضیح داد: بخشی از اصناف به این سامانه متصل شده اند که البته کافی نیست و طبق تاکید رئیس جمهور موضوع اتصال اصناف به سامانه به طور جدی پیگیری می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2124

به "آمادگی برای تزریق واکسن بچه ها بالای 5 سال با رضایت والدین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی برای تزریق واکسن بچه ها بالای 5 سال با رضایت والدین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید