تصاویر ، ماشین استثنایی نو مرسدس بنز که هنوز رویش قیمت نگذاشته !

به گزارش فروشگاه کوچک، دیجیاتو نوشت: برابوس 600 شاهکار یک پروژه هیجان انگیز بر مبنای مرسدس مایباخ S580 4Matic است.

تصاویر ، ماشین استثنایی نو مرسدس بنز که هنوز رویش قیمت نگذاشته !

برابوس که روزهای شلوغی را سپری می نماید، از یک پروژه نو دیگر بر مبنای مرسدس مایباخ S کلاس رونمایی کرد. این پروژه باشکوه 600 شاهکار نام دارد و بر مبنای نسخه S580 4Matic توسعه پیدا کرده است. با این پروژه مجذوب کننده و هیجان انگیز، برابوس اولین شرکت تیونینگ دنیاست که به ارتقای مرسدس مایباخ S کلاس می پردازد.

تغییرات جزئی ظاهری در برابوس 600 شاهکار

به منظور حفظ وقار و متانت این سدان پرچمدار، برابوس از اعمال تغییرات ظاهری گسترده اجنتناب کرده و به آرایش خفیف در 600 شاهکار بسنده کرده است. به رسم دیرینه این تیونر پرآوازه، در پروژه نو نیز شاهد استفاده گسترده از فیبرکربن در جای جای بدنه هستیم. قطعات کرومی هم حالا مات شده اند و خبری از آن زرق و برق نسخه استاندارد در برابوس 600 شاهکار نیست.

برابوس تاکید می نماید تغییرات ظاهری 600 شاهکار فقط جنبه تزئینی ندارند، بلکه باعث ارتقای ایرودینامیک و بهبود عملکرد خودرو می شوند. برای مثال مهندسان اسپویلر جلو را ساعت ها در تونل باد تست کرده اند تا پایداری خودرو در سرعت های بالا افزایش پیدا کند. بعلاوه این اسپویلر نقشی کلیدی در انتقال جریان هوا به سمت رادیاتورها و ترمز چرخ های جلو دارد.

برابوس 600 شاهکار در نمای عقب یک دیفیوزر حجیم دارد. این دیفیوزر فیبرکربنی است و دو خروجی اگزوز بزرگ از دو طرف آن بیرون زده اند. سدان اشرافی و اسپرت ژرمن ها حالا روی رینگ های اختصاصی برابوس حرکت می نماید. این رینگ های 22 اینچی یک تکه هستند و جلوه خاصی به 600 شاهکار بخشیده اند.

تایرهای برابوس 600 شاهکار ساخت شرکت معروف پیرلی و از سری P Zero هستند. ابعاد این تایرها در جلو و عقب به ترتیب برابر با 265/35 ZR22 و 305/30 ZR22 است. به موازات تغییر رینگ و تایر، مهندسان تیونر آلمانی ارتفاع خودرو را نیز به میزان 20 میلیمتر کاهش داده اند.

استخراج 600 اسب بخار قدرت از موتور V8

به لطف بازنگری های مهندسان برابوس، موتور 4 لیتری V8 و توئین توربوی مرسدس اینک توانایی فراوری 600 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور را دارد. با اتکا به این موتور قدرتمند، برابوس 600 شاهکار قادر است در عرض 4.5 ثانیه سرعت خود را به صد کیلومتر در ساعت برساند. حداکثر سرعت این لیموزین اشرافی به دلیل وجود محدودکننده الکترونیکی از 155 مایل یا 250 کیلومتر در ساعت فراتر نمی رود.

کابینی برای خاص پسندان

برخلاف نمای بیرونی، در داخل کابین دامنه تغییرات بسیار وسیع است. برابوس برای پدید آوردن فضایی خاص، تقریبا پوشش تمامی قسمت ها را با چرم فیروزه ای تعویض کرده است. این رنگ استثنایی در پوشش سقف و زیرپایی ها نیز به چشم می خورد. با دقت بیشتر می توان به استفاده سخاوتمندانه از تزئینات فیبرکربنی در فضای داخلی هم پی برد. بد نیست بدانید پدال های 600 شاهکار دارای پوشش فیبرکربنی هستند.

چنانچه ترکیب رنگ و تزئینات برابوس 600 شاهکار موجود در این مطلب مطابق میل فردی نباشد، وی می تواند هر رنگ دلخواه را سفارش دهد. البته به شرط پرداخت مبلغ مورد انتظار برابوس که فعلا اطلاعاتی از آن در دست نیست.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 مهر 1401 بروزرسانی: 14 مهر 1401 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2220

به "تصاویر ، ماشین استثنایی نو مرسدس بنز که هنوز رویش قیمت نگذاشته !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، ماشین استثنایی نو مرسدس بنز که هنوز رویش قیمت نگذاشته !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید