توسعه گردشگری در دستور کار چین و قزاقستان

به گزارش فروشگاه کوچک، معاون وزیر فرهنگ و ورزش قزاقستان اظهار داشت سال 2024 در چین سال گردشگری قزاقستان خواهد بود که موجب توسعه این صنعت بین دو کشور خواهد شد.

توسعه گردشگری در دستور کار چین و قزاقستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فارس؛ در آستانه، یرژان یرکین بایف معاون وزیر فرهنگ و ورزش قزاقستان خاطرنشان کرد که سال 2024 در چین سال گردشگری قزاقستان خواهد بود و آستانه به طور جدی برای افتتاحیه این رویداد آماده و در تمام نمایشگاه های مهم گردشگری که قرار است در چین برگزار گردد، شرکت خواهد نمود.

آستانه میزبان کنفرانس بین المللی جاده ابریشم 2023 - هزاران مایل خواهد بود که همزمان با دهمین سالگرد ابتکار یک کمربند، یک جاده برگزار می گردد.

یرکین بایف ادامه داد: از سال 2024، با توجه به موقعیت جغرافیایی و روابط عمیق تاریخی بین دو کشور و شرایط بدون ویزا، وظیفه خود را بر این گذاشته ایم که به یکی از مقاصد کلیدی برای شهروندان چینی تبدیل شویم. یکی از رویدادهای مهم سال آینده در بخش گردشگری، سال گردشگری قزاقستان در چین خواهد بود.

به گفته وی، این امر نه تنها به احیای بلکه افزایش جریان های گردشگری بین دو کشور منجر می گردد.

معاون وزیر فرهنگ و ورزش قزاقستان در سرانجام اضافه نمود: خبر دیگر افتتاح مرکز فرهنگی قزاقستان در چین در سال آینده خواهد بود.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 15 شهریور 1402 بروزرسانی: 15 شهریور 1402 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2360

به "توسعه گردشگری در دستور کار چین و قزاقستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه گردشگری در دستور کار چین و قزاقستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید