ثروتمندان چینی ثروتمندتر شده اند

به گزارش فروشگاه کوچک، خبرنگاران: تازه ترین آنالیز مالی نشان می دهد که کاهش رشد مالی چین تاثیری بر ثروت و دارایی سرمایه داران چینی نداشته و ثروت 400 سرمایه دار چینی سال جاری با افزایش روبرو شده است.

ثروتمندان چینی ثروتمندتر شده اند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، نشریه فوربس امروز چهارشنبه در گزارشی اظهار داشت، علی رغم کاهش رشد مالی چین دومین اقتصاد بزرگ دنیا طی ماه های اخیر، میزان دارایی و ثروت 400 سرمایه دار بزرگ این کشور طی سال 2013 بیش از 150 میلیارد دلار افزایش داشته است.

بر اساس این گزارش رشد فزاینده ثروت و دارایی ثروتمندان چینی علی رغم کاهش رشد مالی نشانگر گسترش شکاف درآمدی در این کشور است.

رئیس بخش شانگهای نشریه فوربس در این باره تاکید نمود، ثروتمندان چینی ثروتمندتر شده اند. افزایش سریع میزان ثروت و دارایی سرمایه داران چینی به هیچ وجه مطابق با آهنگ رشد مالی این کشور نبوده است.

خالص دارایی و ثروت 100 ثروتمند چینی نسبت به سال قبل 44 درصد رشد داشته و به بیش از 316 میلیارد دلار رسیده است. تعداد میلیاردرهای چینی نیز به بیش از 168 نفر رسیده است.

رشد مالی چین سال گذشته به کمتر از 7، 7 درصد رسید که این رقم پایین ترین میزان از سال 1999 میلادی به شمار می رود.وانگ جیان لین رئیس شرکت ساختمان سازی واندا گروپ با 14، 1 میلیارد دلار سرمایه و دارایی ثروتمندترین چینی به شمار می رود.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 414

به "ثروتمندان چینی ثروتمندتر شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثروتمندان چینی ثروتمندتر شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید