تور کاستاریکا: جاذبه های شهر سن خوزه استان کاستاریکا

به گزارش فروشگاه کوچک، ما ایرانیان همواره در خصوص شهر های مهم آمریکا مثل لس آنجلس، شیکاگو و … صحبت می کنیم اما شهرهایی مثل شهر سن خوزه استان کاستاریکا هستند که از نظر گردشگری با این شهر ها برابری می نمایند. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

تور کاستاریکا: جاذبه های شهر سن خوزه استان کاستاریکا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کاستاریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کاستاریکا از سن خوزه و آتشفشان ها و سواحل زیبای این کشور دیدن کنید.

مشخصات کلی شهر سن خوزه استان کاستاریکا

شهر سن خوزه یکی از مراکز مالی و فرهنگی مهم استان کاستاریکا است. طبق آخرین سرشماری که تقریباً 3 سال پیش انجام شد جمعیت این شهر یک میلیون نفر اعلام شده بود. شهروندان و ساکنین شهر سن خوزه استان کاستاریکا از مهاجرین اسپانیایی می باشند که البته قبل از آن ها گروهی از آمریکا نیز به این شهر مهاجرت نموده بودند.

شهر سن خوزه استان کاستاریکا دارای منطقه ها تماشای و مراکز تفریحی بسیاری است که این شهر را یک شهر مهم ساخته است. بلیط تهران استانبول

شهر سن خوزه استان کاستاریکا دارای آب و هوایی استوایی است و کمی هم آب و هوای آن متمایل به آب و هوای مدیترانه ای می باشد. در این شهر می توانید همه نوع مردمی با نژاد ها و رنگ پوست های مختلف پیدا کنید و این در حالی است که در ابتدای مهاجرت اسپانیایی ها و آمریکایی ها تقریباً 95 درصد مردم این شهر را سفیدپوست ها تشکیل می دادند.

با همه این ها شهر سن خوزه در تعداد شرکت های با تکنولوژی، رتبه اول را در آمریکا به خود اختصاص داده است. بلیط هواپیما تهران آنتالیا

شهر سن خوزه هم از دیگر منطقه ها دنیا استثناء نیست و در ورزش سررشته هایی دارد که حاصل آن یک تیم فوتبال به نام سن خوزه شارکس و یک تیم بیسبال به نام سن خوزه جاینتس می باشد.

جاذبه های گردشگری شهر سن خوزه استان کاستاریکا

1. عمارت وینچستر سن خوزه

این عمارت در شهر سن خوزه استان کاستاریکا واقع شده است و این ساختمان دارای طرح های جالب و عجیبی است. این عمارت از سال 1884 تا سال 1922 به وسیله فردی به نام جوزف وینچستر رایفل در شهر سن خوزه ساخته شد.بلیط هواپیما تهران مشهد

2. جنگل بارانی سن خوزه

این جنگل یکی از زیباترین جنگل های شهر سن خوزه استان کاستاریکا است که این فرصت را به مسافران و گردشگران عزیز می دهد که بتوانند عکس های زیبایی از خود بگیرند و از این جنگل لذت ببرند.

3. آبشار لاپاز سن خوزه

در شهر سن خوزه تماشا آبشار لاپاز از جاذبه های گردشگری معروف این شهر بی نظیر است و بعلاوه این آبشار آشیانه ای برای پرندگان و پروانه های زیادی می باشد. قابل ذکر است که این آبشار در سالیان پیش به وسیله زلزله تخریب شده و اکنون در حال بازسازی آن می باشند.

4. پاساژ مال سان پِدرو

این پاساژ یکی از بزرگ ترین پاساژ های شهر سن خوزه است و شما با مراجعه به این پاساژ می توانید بیشتر احتیاج های خرید خود را برطرف کنید. خرید بلیط هواپیما

5. بازار فِریا وِردا

این بازار یکی از بازارهایی است که صنایع دستی در آن به فروش می رسد و شما می توانید از این بازار محلی سوغاتی های مورد نظر خودتان را تهیه نمایید.

6. مرکز خرید سِنترال مارکت

این فروشگاه مکانی است که شما می توانید مواد غذایی مورد احتیاج خود را به صورت تازه خریداری کنید. این مرکز خرید هر روز از ساعت 6 آغاز به کار می نماید و شما می توانید در این مرکز خرید انواع سبزیجات و ماهی های تازه و با کیفیت را تهیه نمایید.

7. بازار مرکزی مرکادو

این بازار در کوچه و در یک ساختمان زرد رنگ قرار گرفته است شما با مراجعه به این بازار می توانید برای خود سوغاتی و اجناس دیگری که احتیاج دارید را تهیه کنید، اما اگر که از اجناس این بازار راضی نبودید باز هم به این بازار سر بزنید، چرا که در این بازار مغازه هایی است که غذاهای خوشمزه ای دارد که باید برای یک بار هم که شده آن ها را امتحان کنید.

8. پارک ملی چیریپر

این پارک برای افرادی که به کوهنوردی علاقه دارند مناسب است زیرا این پارک در میانه کوه های تالامانکا قرار گرفته و چشم انداز ای از یک جنگل بارانی زیبا را در اختیار شما قرار می دهد.

هر کسی که میخواهد این پارک را از نزدیک ببیند باید وسیله های مورد احتیاج کوهنوردی را داشته باشد و خود را برای هر شرایطی آماده نماید.

9. رودخانه ارسی

این رودخانه در خارج از شهر قرار گرفته است و زمانی که شما دیگر از شهر خسته شده اید و دلتان می خواهد وقت خود را در خارج از شهر سپری کنید می توانید به محل این رودخانه بروید و از آن لذت ببرید.

چشم انداز این رودخانه بسیار زیبا است و شما با قدم زدن در کنار این رودخانه می توانید آرامش خود را به دست آورید.

شهر سن خوزه استان کاستاریکا چگونه شهری است؟

شهر سن خوزه یکی از شهرهای کمتر شناخته شده است و این شهر مرکز استان کاستاریکا می باشد.

این شهر با وجود اینکه مرکز کاستاریکا است از زیبایی چندانی برخوردار نیست، اما با این حال مکان های تفریحی تماشای و گردشگری زیادی دارد که در صورت سفر به این شهر پشیمان نخواهید شد.

اگر شما قصد سفر به شهر سن خوزه را دارید سعی کنید مدت زمان سفرتان حدبیشتر 2 یا 3 روز باشد چرا که این شهر خاکی بوده و آب و هوای آن زیاد مناسب نیست و همواره دارای گرد و غبار می باشد.

شهر سن خوزه از آن شهرهایی است که فرهنگ و هنر عمیقی را در خود جای داده است و بعلاوه این شهر دارای قدمت زیادی است که وجود موزه هایش، گواهی بر آن است.

این شهر دارای دانشگاه ها و مراکز تحصیلی زیادی می باشد که این امر باعث شده افراد زیادی از سراسر دنیا به این شهر برای تحصیل سفر نمایند. مجله گردشگری خبرنگاران

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 15 آذر 1400 بروزرسانی: 15 آذر 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1954

به "تور کاستاریکا: جاذبه های شهر سن خوزه استان کاستاریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کاستاریکا: جاذبه های شهر سن خوزه استان کاستاریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید