جاهای دیدنی بانکوک، پایتخت پر جنب و جوش تایلند

به گزارش فروشگاه کوچک، بانکوک، پایتخت تایلند، یک مقصد رویایی برای سفر است، پر از تجربیات هیجان انگیز، فرهنگ غنی و متفاوت، مناظر جذاب و چشم نواز و مردمی بی نهایت مهمان نواز. این شهر زنده و پر جنب و جوش، به هیچ عنوان خسته کننده نیست. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا با چند جاذبه گردشگری این شهر، آشنا شویم.

جاهای دیدنی بانکوک، پایتخت پر جنب و جوش تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

مقاله مرتبط:

10 جاذبه گردشگری زیبا در بانکوک، پایتخت تایلند10 موردی که در تایلند باید ببینید و انجام دهید 20 مقصد فوق العاده برای سفری خاطره انگیز به تایلند رژیم غذایی مردم تایلند راهنمای سفر به تایلند

دیدنی های شهر بانکوک

در بانکوک، سرگرمی های لذت بخش و امکانات تفریحی، تمام نشدنی است؛ از معابد باشکوه و موزه های متعدد و جالب گرفته تا پارک ها و باغ های زیبا و هتل ها و اسپاهای لوکس و مجلل.

در بانکوک، انواع و اقسام فعالیت های تفریحی انتظار شما را می کشند و پایتخت تایلند، به معنای واقعی کلمه، بهشتی برای گذراندن تعطیلات و مقصدی ایده آل برای سفری فراموش نشدنی است. فرقی نمی نماید که با چه هدفی به بانکوک سفر کنید؛ دیدن مناظر، ماجراجویی، چشیدن طعم غذاهای محلی یا خرید و امکانات تفریحی ای که در اختیار شما قرار می گیرد آن قدر زیاد است که شما را در تمام طول روز، سرگرم نگه می دارد. تنها مسئله ای که ممکن است در بانکوک با آن روبرو شوید، این است که دل تان نمی خواهد آن را ترک کنید. در ادامه این مقاله با چند جاذبه گردشگری بانکوک آشنا می شویم که در سفر به این شهر زیبا به هیچ وجه نباید دیدن شان را از دست بدهید.

کاخ بزرگ (Grand Palace)

یکی از جاذبه های گردشگری دیدنی در بانکوک، که سفر به این شهر بدون دیدن آن تکمیل نمی شود، مجموعه باشکوه و خیره کننده Grand Palace یا کاخ بزرگ است که به سبک معماری سنتی تایلند در ترکیب با طراحی اروپایی ساخته شده است. تاریخ ساخت این مجموعه که با دیوارهایی احاطه شده به سال 1782 باز می شود و مساحتی در حدود 218, 499 مترمربع را در بر می گیرد. این مجموعه از چند سازه و بنا تشکیل شده است؛ یکی از شناخته شده ترین آنها، معبد بودای زمردین (Wat Phra Keow) است. از سایر قسمت های این مجموعه، صحن بیرونی و صحن مرکزی را می توان نام برد.این بنا بیشتر از 150 سال است که محل اقامت و بارگاه پادشاه و مرکز دولت است. ورودی معبد بودای زمردین و صحن مرکزی کاخ بزرگ، 13 دلار (50,772 تومان) است. البته این مبلغ شامل بلیط ورود به کاخ Vimanmek Mansion و چند مکان دیدنی دیگر است که در مدت اقامت تان در بانکوک می توانید از آن بهره ببرید.

محله چینی ها

این ناحیه از شهر که به دلیل همجواری با خیابان Yaowarat Road ، با نام Yawolat نیز شناخته می شود، مجموعه ای جالب و تماشایی از بازارهای شلوغ و پر جنب و جوش، رستوران های کنار خیابان و مغازه های رنگارنگ و متنوع است. این محله، یکی از جاذبه های گردشگری محبوب در بانکوک به شمار می رود؛ پر از عطرها و طعم های فریبنده و خرده ریزهای عجیب و جالب برای خرید. پس اگر دوست دارید در بازارهای شلوغ قدم بزنید و خرید کنید، غذاهای لذیذ را امتحان کنید و انواع و اقسام صنایع دستی، سوغات، لباس و پوشاک و ... تهیه کنید، حتما سری به محله چینی ها بزنید. دیدن خیابان های Yaowarat Road و Rachawong Road نیز خالی از لطف نیست.

Wat Arun یا معبد سحر

این معبد شگفت انگیز که در کناره های غربی رود Chao Phraya واقع شده در قرن هفدهم ساخته شده است. احتمالا آن را در تصاویر تبلیغاتی تورهای تایلند، زیاد دیده اید. در واقع این معبد به نمادی برای شهر بانکوک تبدیل شده که گردشگران زیادی از سراسر جهان را مجذوب زیبایی و شکوه خود می نماید. یکی از جالب توجه ترین بخش های این بنا، مناره مخروطی مرکزی آن است که بلندترین مناره این بنا است و طراحی و تزیینات منحصر به فردی دارد. بخش خارجی آن با میلیون ها قطعه چینی و موتیف ها و گل های تزیینی ساخته شده از قطعات سرامیکی تزیین شده است که اهالی به درخواست پادشاه به صومعه اهدا نموده اند. البته 4 مناره دیگر نیز در این بنا وجود دارد که از این مناره مرکزی، کوچک تر هستند. همه روزه از ساعت 8:30 صبح تا 5:30 بعد از ظهر می توانید از این معبد بازدید کنید. می توانید از کناره های شرقی رودخانه، منظره زیبا و شگفت آور این مناره ها و بنای باشکوه را در غروب آفتاب تماشا کنید و لذت ببرید. منبع: Travel Vivi

منبع: کجارو
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 331

به "جاهای دیدنی بانکوک، پایتخت پر جنب و جوش تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاهای دیدنی بانکوک، پایتخت پر جنب و جوش تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید