جشنواره ونیز برای روز پایانی خود چه برنامه هایی دارد؟ (تور ارزان ایتالیا)

به گزارش فروشگاه کوچک، هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز که از 31 اوت کار خود را شروع نموده امروز - شنبه - 10 سپتامبر (19 شهریور) برندگان خود در بخش های مختلف را خواهد شناخت.

جشنواره ونیز برای روز پایانی خود چه برنامه هایی دارد؟ (تور ارزان ایتالیا)

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، سالا پرلا، سالا جیاردینو، سالا دارسنا سه سالنی هستند که قرار است میزبان سینماگران و بازیگران مطرح دنیا در اختتامیه نودمین سالگرد قدیمی ترین رویداد فیلم دنیا باشند.

در روز پایانی جشنواره، آیین اهدای جایزه برترین فیم هفته منتقدان در ساعت 14 در سالا پرلا برگزار می گردد. جایزه ویژه هیأت ژوری هم در آیینی که ساعت 20 در سالا جیارینو برگزار می گردد به برنده این بخش از جشنواره اهدا خواهد شد.

  • ببینید | اشک های فرشته حسینی برای نوید محمدزاده در ونیز
  • واکنش منتقد ورایتی به بازی نوید محمدزاده در شب داخلی دیوار

آیین مربوط به فیلم بخش افقها هم در ساعت 20 در سالا پرلا برگزار می گردد.

و اما در این میان، مهمترین بخش مربوط به بخش اهدای جایزه شیر طلایی به برترین فیلم جشنواره در بخش اصلی و رقابتی این رویداد است. این آیین در ساعت 20:30 در سالا دارسنا برگزار خواهد شد.

نکته مهم این که آیین های جایزه بزرگ هیأت ژوری، بخش اولین فیلم و برترین کارگردانی بخش افقهای جشنواره هم همگی در ساعت 22:30 دقیقه و به ترتیب در سالا دارسنا، سالا جیاردینو و سالا پرلا تدارک دیده شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 شهریور 1401 بروزرسانی: 20 شهریور 1401 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2208

به "جشنواره ونیز برای روز پایانی خود چه برنامه هایی دارد؟ (تور ارزان ایتالیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره ونیز برای روز پایانی خود چه برنامه هایی دارد؟ (تور ارزان ایتالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید