آشنایی با جشن سال نو چینی

به گزارش فروشگاه کوچک، قرار دادن یک جشن سال نو چینی سرگرمی، فرهنگی و منحصر به فرد است، یک بهانه بزرگ برای گرفتن دوستی با یکدیگر در ژانویه یا فوریه برای چیزی آموزشی و لذت بخش!
تقریبا همه مردم از سال نو چینی شنیده یا رژه را در شهرهای بزرگ دیده‌اند، اما بسیاری از غربی‌ها در مورد چگونگی جشن گرفتن در خانه مطمئن نیستند.

آشنایی با جشن سال نو چینی

اگر قصد دارید سفرتان به تور چین را در جشن سال نو برنامه ریزی کنید با ما همراه باشید، گردهمایی کوچک خود را در نظر بگیرید تا سال جدید قمری را مشاهده کنید و به خیر و اقبال خوب برسید. حتی پس از تعطیلات دسامبر دوستان از فرصت منحصر به فرد برای جمع کردن و یادگیری چیزی جدید تقدیر خواهند کرد.

پیش از برنامه‌ریزی یک جشن سال نو چینی، شما احتمالا باید کمی در مورد سال نوی چینی بدانید و زمانی که امسال است.

اگر مهمانی سال نوی چینی شما به اندازه کافی رسمی است که برای دعوت نامه، خرید یا تهیه برخی از مطالب معتبر و پست کردن آن‌ها در پاکت‌های نامه معتبر به اندازه کافی رسمی باشد. برای دوستانتان، تمبرهای ماه نوی قمری یک هدیه خوب خواهد بود.

چه شما مهمان را از طریق پست حلزونی و یا رسانه‌های اجتماعی دعوت کنید، ممکن است بخواهید برخی پیشنهادها و دستورالعمل‌های اولیه را در دعوت ذکر کنید ; گردهمایی شما می‌تواند اولین جشن سال نو چینی برای بسیاری از شرکت کنندگان باشد. خیابان اسپروس یک پست الکترونیکی یا فیس بوک با لینک‌هایی به مقالات اطلاع‌رسانی و عکس‌های سال نو چینی مانند رقص شیر دعوت شد. از فضا برای توضیح اهمیت و هدف جشن سال نو چینی استفاده کنید : با افراد مسن و با هدایای خوب تا آنجا که ممکن است!

به مهمانان خود در مورد پوشیدن رنگ‌های عزاداری سفید یا سیاه هشدار دهید. طلایی خوب است، اما قرمز بهترین رنگ برای سال نوی چین است.

شما می‌توانید پیشنهاد دهید که مهمانان هدیه را در پاکت‌های قرمز، پول نقد یا کارت‌های هدیه به صورت کوچک بیاورند. این افراد که به نام هانگ بائو شناخته می‌شوند به خصوص در صورتی مهم هستند که هر بچه‌ای بتواند در آن شرکت کند.

اگر مهمان ها در مورد آوردن غذا سوال می‌کنند، پیشنهاد کنید که مقداری غذای سنتی چینی یا دسر را وارد کنند.

شما می‌توانید این دعوت را حتی با اشاره به هدیه و آتش‌بازی بعد از مهمانی جذاب‌تر کنید !

خریدن یک لباس و یا پوشیدن لباس‌هایی که قبلا استفاده‌نشده است برای سال نوی چین بهترین است. در صورت امکان، از پوشیدن لباس‌های سیاه یا سفید در سال نوی چین اجتناب کنید.

رنگ‌های خاکستری، خاکستری و زغال نیز در این دسته قرار می‌گیرند. به جای آن رنگ‌های قرمز، طلایی و یا پر جنب و جوش را انتخاب کنید.

اگر یک لباس مناسب نداشته باشید، می‌توانید با پوشیدن لوازم جانبی قرمز، به سنت خود سر تکان دهید ; شال‌های قرمز یک انتخاب محبوب هستند.

پوشیدن رنگ قرمز هیچ ارتباطی با تمایلات سیاسی کنونی ندارد. این رسم بسیار طولانی‌تر است. در افسانه های قدیمی چینی آمده که هیولایی که در سال نوی چینی برای حمله به مردم بیرون می‌آید، از رنگ قرمز هراس دارد، به همین دلیل است که آتش‌بازی پرتاب می‌شود و نمادها در طول جشن‌ها آویزان می‌کنند. نظریه دیگری به این دلیل پیشنهاد می‌کند که کلمه برای کلمه قرمز ( هانگ ) شبیه به یکی از کلماتی است که برای رونق استفاده می‌شود؟

هر گونه برش در طول سال نوی چینی به عنوان بدشانسی تلقی می‌شود. باید ناخن‌های خود را اصلاح کنید، موهای خود را اصلاح کنید و در صورت نیاز، موهای خود را کوتاه کنید.
شستن موی شما در سال جدید قمری، با خطر تلقی می‌شود چون ممکن است شانس خوب جدید را از دست بدهید.

همه چیز را در مورد آماده‌سازی‌های سال نوی چین بخوانید.

شما سه گزینه برای سازماندهی غذای سال جدید چینی دارید : همه چیز را خودتان آماده کنید، چیزی را که می‌توانید از سوپر مارکت آسیایی تهیه کنید، و یا انتخاب کنید که یک رستوران چینی همه چیز را آماده کند. اگر شما تصمیم بگیرید که اجازه دهید یک رستوران به غذا توجه کند، سفارش خود را چند روز قبل سفارش دهید: رستوران‌ها در مکان‌هایی با جمعیت بزرگ چینی شلوغ خواهد بود !

به طور تصادفی غذا را انتخاب نکنید. حتی در میان وعده‌های کوچک، اغلب غذاهایی که در سال نوی چین سرو می‌شود سمبلیک است و قرن‌ها سنت در پشت آن است :

با سوپ روشن شروع کنید. سوپ wonton آشنا و آشنا یک انتخاب آسان است.

Stuffed خمیر ( jiaotzi ) یک اجبار است. اگر تا به حال حاضر نیستید که آن‌ها را از صفر تا کنید، یک جعبه بزرگ از یک رستوران برای مهمان بگیرید.

noodles باید سرو شوند و uncut خورده شوند. طول عمر طولانی است.

یک غذای ماهی باید وجود داشته باشد و نباید به طور کامل تمام شود. یک ماهی کامل را با سر و دم انتخاب کنید ; بخار بخار ایده‌آل است. این ماهی‌ها بیانگر فراوانی و کامیابی هستند.

بهار … rolls نماینده ثروت هستند.

کلمه کاهو در Cantonese مانند افزایش ثروت به نظر می‌رسد، بنابراین wraps کاهو یک انتخاب خوب و سالم هستند.

پرتقال‌ها به دلایل بسیاری محبوب هستند.

کمی درباره آداب و رسوم چینی حرف بزنید.

خانه را به طور کامل تمیز کنید و هر گونه آشفتگی را حذف کنید. شما می‌خواهید تا جایی که ممکن است فضای بیشتری برای رسیدن به شانس وارد کنید.

با توجه به خرافات، شما نمی‌خواهید به طور ناخواسته موفق شوید و یا شانس جدیدی را که در طول جشنواره به دست می‌آید، به طور ناخواسته از بین ببرید ; از تمیز کردن در طی 15 روز سال نوی چین اجتناب کنید. گیاهان Unhealthy باید اصلاح یا حذف شوند. تمام هرس، داخل خانه و خارج باید قبل از شروع فستیوال انجام شود.

خرید یا ساخت فانوس‌های قرمز چینی برای آویزان کردن هر دو داخل و بیرون ; همچنین می‌توانید از یک فانوس به عنوان محور میز استفاده کنید.

با اینکه فروشگاه‌های حزب برای فروش به مقدار زیادی از تزئینات سال جدید چین برخوردار خواهند بود، اما می‌توانید خطاطی خود را چاپ کنید تا به طور استراتژیک در اطراف خانه برگزار شود.

شخصیت‌های خوش‌شانس مثل آن‌هایی که شانس موفقیت، شانس، و بهار را انتخاب می‌کنند انتخاب کنید. شخصیت‌ها را می توان روی کاغذ heavy چاپ کرد و سپس در اطراف خانه معلق ماند.

نشانه‌ها را می توان به اندازه کارت، چسبیده به چوب، و سپس در گلدانی جای داد.

به خاطر داشته باشید که علامت زودیاک چینی برای سال … بیشتر ( به عنوان مثال سال بز، سال میمون و غیره ) و ادای احترام به نمایش کاغذی از حیوانات در جایی باشد.

گله‌ای تازه مهم هستند، اما گله‌ای سفید را انتخاب نمی‌کنند - آن‌ها در مراسم‌تشییع‌جنازه داده می‌شوند.

در مورد برخی دیگر از سنت‌های سال نوی چین بخوانید.

مهمان ها ممکن است عجله زیادی برای خرید و تعویض هدیه به هنگام کریسمس نداشته باشند، اما اتیکت دستور می‌دهد که آن‌ها چیزی کوچک به مهمانی بیاورند. شما می‌توانید با هدیه به در هوشمندانه و یا آیتم‌های شخصی برای هر یک از دوستان خود تلافی کنید. هدیه‌ها می‌توانند کوچک و کوچک باشند، پاکت‌های قرمز با مقادیر کمی پول داخل ( چین bao )، آب‌نبات‌ها، یا حتی اسنک های سالم.

در حالت ایده‌آل، هر هدیه باید برای هر میهمان برآورده شود و برخی از آرزوی شما برای سلامتی و موفقیت آن‌ها در سال جدید قمری را نشان دهد. به همین دلیل است که تفکر مهم‌تر از ارزش پولی هدیه است.

ایده‌های هدیه سال نو چینی معمولا ساده اما متفکر هستند :

  • چای دارویی برای کمک به دوست تان در فصل انفلانزا
  • یک قلک چینی کوچک که قبلا چند سکه طلا آماده کرده بود،
  • شمع‌هایی با عطر مورد علاقه خود و یا مزایای aromatherapy
  • میوه ( نارنگی ) ( نارنگی ) بهتر است (pears ها)
  • عکس‌های چاپی دو نفر از شما در حافظه مورد علاقه شما

اگر این دوستان شما ben nian ( سال تولد زودیاک هستند )، به آن‌ها … لباس قرمز بیشتری بدهید تا بپوشد و یا یک تکه جواهر یشم سبز داشته باشد. آن‌ها برای اجتناب از شانس بد خود تا سال جدید ماه آینده به کمک نیاز دارند.

اگرچه یکی از تمرکز سال نوی چین سلامت خوبی است، اما معمولا نوشیدنی‌های فراوانی برای رفتن وجود دارد. بطری‌های کوچک هواپیما از میهمانان محبوب، یک گزینه هدیه ساده هستند.

بدانید که چگونه در زبان چینی هورا بکشید و آداب و رسوم را تمرین کنید !

اگر در مجموع از دست دادن آنچه که می‌توانید به آن‌ها بدهید، نمی‌توانید با محصولات و یا شیرینی پخته اشتباه کنید.

سنت دیکته می‌کند که شما نباید چتر، دستمال، تماشا، گل سفید، یا هر چیز تیزی را به شما بدهد. اگر یک دوست چتر یا دستمال خودش را داشته باشد، یک روز به تو احتیاج نخواهند داشت ! ساعت ها نشان می‌دهد که زمان در حال اجرا است و اشیا تیز نشانه قطع رابطه هستند.

هدایایی که به عدد 4 مربوط می‌شود نباید داده شود. واژه چینی برای چهار گوش نزدیک به کلمه مرگ است.

اگرچه لذت بردن از غذا، نوشیدنی و شرکت خوب زیاد است، ممکن است بخواهید برخی از تفریحات سال نو چینی را در نظر بگیرید. شروع بازی‌های مربوط به چوب غذاخوری آسان است. با کمی برنج، لوبیا و چیزهای دیگر سخت گیر و یک تایمر می‌توانید انواع بازی‌های خلاقانه را که برای خنده خوب هستند به دست آورید.

نکته : این بازی‌ها نباید مهمان ها را با استفاده از چوب غذاخوری به هم متصل کنند. عبور استخوان‌ها با چوب غذاخوری، مراسم تدفین در آسیا است.

رقابت‌های خطاطی یک راه آسان برای داشتن نوعی سرگرمی فرهنگی هستند. از هر مهمان بخواهید که نتایج را بررسی کرده و جوایز کوچکی ارائه دهد.

origami، اگرچه معمولا با فرهنگ ژاپنی مرتبط است، یک روش فرهنگی دیگر برای نگه داری همه افراد است. چینی‌ها از هنر paper که به نام zhezhi شناخته می‌شود، میراث دارند.

نمایش یک فیلم یا مستند را به تصویر می‌کشد که فرهنگ چینی را به تصویر می‌کشد و موسیقی سنتی خوبی در دست دارد.

هیچ سال نوی چینی بدون آتش‌بازی به پایان نرسیده است ! اگرچه همسایگان شما … ممکن است بیشتر در ماه ژانویه و فوریه در مورد انفجارهای بزرگ خوشحال نباشند، احتمالا می‌توانید با دست دادن sparklers و یا برخی دیگر رنگ‌های رنگارنگ که به شما کمک می‌کنند آن nian مزاحم را نگه دارید، دور شوید.

بدانید که چگونه با گفتن یک سال نو در زبان چینی به همه خوش‌آمد بگویید!

انتشار: 12 تیر 1397 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 3

به "آشنایی با جشن سال نو چینی" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با جشن سال نو چینی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جشن سال نو چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید