جشن سومین سال تاسیس مجموعه خبرنگاران

به گزارش فروشگاه کوچک، 15 شهریور 1396، در چهارشنبه ای که گذشت، شاهد سومین جشن تاسیس خبرنگاران بودیم. مراسم در محل دفتر مرکزی خبرنگاران برگزار گردید و همکاران ساختمان اکباتان و دفتر فروش حضوریِ قیطریه نیز به وسیله اسکایپ حضور داشتند. در سال 96 بخش های جدیدی در مجموعه ایجاد شد و بالطبع شاهد حضور همکاران بیشتری در مجموعه بودیم بنابراین جشن سال جاری پرجمعیت و شلوغ اما همچنان صمیمی برگزار گردید.

جشن سومین سال تاسیس مجموعه خبرنگاران

جشن تاسیس خبرنگاران و بهانه های شیرین دیگر

در خبرنگاران هر ماه یک جشن خودمانی هم داریم که در آن تولد متولدان همان ماه را جشن می گیریم؛ از همکارانی که سالگرد حضورشان در خبرنگاران فرا رسیده تقدیر می کنیم و به همکارانی که ازدواج نموده اند، بچه دار شده اند، سالگرد ازدواجشان است یا اتفاق خوشایند دیگری برایشان افتاده، تبریک می گوییم. در شهریور سال جاری این مراسم هم زمان شد با جشن تاسیس خبرنگاران .

سال جاریجشن تاسیس خبرنگاران هم با صحبت های مدیر مجموعه آغاز شد. مجید حسینی نژاد برایمان از آغاز خبرنگاران و فراز و فرودها و منظره آینده گفت. سپس تولدِ همکاران را تبریک گفتیم، از همکاران قدیمی تقدیر کردیم و مراسم هرماه مان را برگزار کردیم. در فیلم زیر خلاصه ای از این مراسم را مشاهده می کنید:

از برج میلاد به برج ایفل

گزارش تصویری جشن خاتمه سال 1394 در خبرنگاران

گاهی به دوره ها و کارگاه های آموزشی در مجموعه خبرنگاران

منبع: علی بابا
انتشار: 19 مهر 1403 بروزرسانی: 19 مهر 1403 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2406

به "جشن سومین سال تاسیس مجموعه خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن سومین سال تاسیس مجموعه خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید