جوی آرام در غالب نقاط کشور

به گزارش فروشگاه کوچک، خبرگزاری خبرنگاران- کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در بیشتر نقاط کشور جوی آرام و پایدار را پیش رو داریم.

جوی آرام در غالب نقاط کشور

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، امیر سرکرده با اعلام این خبر اضافه نمود: امروز پیش بینی می گردد جوی آرام را در غالب نقاط کشور پیش رو داشته باشیم، اما از فردا سامانه بارشی از نواحی غربی وارد کشور می گردد به طوری که برای فردا در استان های غربی، شمالغرب و همچنین قسمت هایی از جنوب غرب کشور باید منتظر بارش باشیم.

وی گفت: فردا بارش را در استان کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، همدان، مرکزی و استان چهارمحال و بختیاری به طور پراکنده پیش رو خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی اضافه نمود: برای دامنه های جنوبی البرز مانند زنجان، قزوین، البرز، تهران و بیشتر نواحی شمالی این استان ها از فردا شب بارش ها به تدریج آغاز می گردد.

آقای سرکرده اضافه نمود: در سواحل دریای خزر از فردا چهارشنبه به ویژه در گیلان و مازندران و به تدریج در استان گلستان باید منتظر بارش باشیم که البته این بارش ها به صورت پراکنده و موقتی است.

وی گفت: برای شمالغرب کشور به ویژه جنوب آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل بارش برای فردا پیش بینی شده است.

کارشناس هواشناسی گفت: برای نواحی شرقی نیز وزش باد را پیش رو خواهیم داشت ضمن این که آب های جنوبی کشور نیز مواج پیش بینی شده است و خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است به طوری که ارتفاع موج به دو متر نیز می رسد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، سرکرده اضافه نمود: برای روز آدینه در سواحل دریای خزر افزایش دما داریم، دمای تهران در گرمترین ساعات امروز به 18 درجه بالای صفر می رسد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1662

به "جوی آرام در غالب نقاط کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوی آرام در غالب نقاط کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید