حضور ستاره برزیلی در تست پزشکی رئال مادرید

به گزارش فروشگاه کوچک، رینیر، ستاره برزیلی، تست های پزشکی باشگاه رئال مادرید را انجام داده و با موفقیت پشت سر گذاشت و حالا در آستانه امضای قرارداد 6.5 ساله با این تیم قرار گرفته است.

حضور ستاره برزیلی در تست پزشکی رئال مادرید

با تورهای پاییزی اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ستاره تیم فلامنگو که مورد توجه باشگاه های بسیاری از جمله اتلتیکو مادرید و بارسلونا نیز بود، در تاریخ 19 ژانویه (8 روز دیگر) تولد 18 سالگی خود را جشن خواهد گرفت و پس از آن قرارداد خود با رئال مادرید را به امضا می رساند. رئال مادرید 30 میلیون یورو برای خرید این بازیکن به باشگاه فلامنگو پرداخت خواهد نمود. گفته می گردد این بازیکن در تاریخ 9 فوریه (20 بهمن) و پس از ترک اردوی تیم ملی المپیک برزیل به پایتخت اسپانیا خواهد آمد.

رینیر در زمان حضور خود در اردوی این تیم، تست پزشکی باشگاه رئال مادرید را نیز پشت سر گذاشته و گفته می گردد قرارداد او با رئالی ها تا سال 2026 خواهد بود. رئال مادرید مشتاق بود که این بازیکن را بلافاصله پس از امضای قرارداد در اختیار داشته باشد، اما او مهره ای کلیدی برای صعود تیم ملی برزیل به رقابت های المپیک توکیو 2020 است. احتمالا این بازیکن پیش از حضور در ترکیب اصلی رئال مادریدد مدتی را در کاسیا و تحت راهنمایی رائول گونزالس خواهد بود تا با شرایط این کشور و این تیم بیشتر از قبل آشنا گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 735

به "حضور ستاره برزیلی در تست پزشکی رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور ستاره برزیلی در تست پزشکی رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید