نیمار با نماینده باشگاه رئال مادرید ملاقات کرد

به گزارش فروشگاه کوچک، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن که هنوز شرایط بازگشتش به بارسلونا فراهم نشده است، کنار نماینده باشگاه رئال مادرید دیده شده است.

نیمار با نماینده باشگاه رئال مادرید ملاقات کرد

به گزارش خبرنگاران، نشریه آس اسپانیا مدعی شد که نیمار با یکی از نمایندگان باشگاه رئال مادرید ملاقاتی داشته اما نه برای اعلام آمادگی جهت مذاکره با کهکشانی ها بلکه برای اعلام این موضوع که او تصمیمش را گرفته و فعلاً می خواهد در پارک دو پرنس بماند.

به نظر می رسد که داستان طولانی مدت کوشش نیمار برای بازگشت به لالیگا به سرانجام رسیده است و او باید به دوران بازیگری اش در پاری سن ژرمن ادامه دهد، حداقل تا بازار ژانویه. این خبری است که امروز (یکشنبه) توسط نشریه اکیپ فرانسه منتشر شد. بازیکن برزیلی در این مدت اخیر تمام تست های پزشکی باشگاه پاری سن ژرمن را پشت سر گذاشت، اگرچه در پشت صحنه تمام کوششش را برای یاری به بارسلونا جهت جلب رضایت PSG و برگرداندن او به نوکمپ هم انجام داد اما در تحقق هدف خود ناکام ماند. به همین دلیل هم او شب گذشته با لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن تماس گرفته تا به او اطلاع دهد که می ماند. نیمار این هفته به برزیل برمی شود تا در هفته بازی های ملی سلسائو را همراهی کند و بعد از دو هفته به تمرینات پاری سن ژرمن برمی شود.

نیمار شب گذشته همچنین در کنار یکی از نمایندگان باشگاه رئال مادرید هم دیده شد و ظاهراً هدف او از این ملاقات آگاه کردن تیم اسپانیایی از تصمیمش برای ماندن در پاریس بوده است. به این ترتیب داستان کوشش رئال مادرید هم برای خرید بازیکن سابق بارسلونا به سرانجام رسیده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 385

به "نیمار با نماینده باشگاه رئال مادرید ملاقات کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمار با نماینده باشگاه رئال مادرید ملاقات کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید