حضور لیلا حاتمی در فیلم جدید ترنس مالیک تأیید شد

به گزارش فروشگاه کوچک، در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر حضور لیلا حاتمی در فیلم سینمایی آخرین سیاره (The Last Planet) اثر جدید ترنس مالیک کارگردان نام آشنای آمریکایی مطرح شده بود؛ حال این شایعات با افزوده شدن نام حاتمی در فهرست بازیگران فیلم در سایت سینمایی IMDb رنگ واقعیت به خود گرفته و به شکل رسمی تأیید شده است.

حضور لیلا حاتمی در فیلم جدید ترنس مالیک تأیید شد

حاتمی قرار است در این فیلم سینمایی نقش مریم مجدلیه را بازی کند. مریم مجدلیه شخصیتی چندبعدی است که روایت های گوناگونی پیرامونش به ثبت رسیده و بازآفرینی سینمایی آن می تواند به یکی از نقاط برجسته کارنامه کاری لیلا حاتمی تبدیل گردد.

عموما در اقتباس های سینمایی مریم مجدلیه به عنوان زنی پیش تر گناهکار اما آزاده تصویر شده است. مونیکا بلوچی در فیلم سینمایی مصائب مسیح (The Passion of the Christ) ساخته مل گیبسون، ژولیت بینوش در فیلم ماری به کارگردانی آبل فرارا، باربارا هرشی در فیلم جنجال برانگیز اسکورسیزی یعنی آخرین وسوسه مسیح (The Last Temptation of Christ) و به تازگی رونی مارا در فیلم مریم مجدلیه (Mary Magdalena) از جمله چهره های شاخصی هستند که در سال های گذشته به ایفای این نقش پرداخته اند.

  • آیا لیلا حاتمی در فیلم ترنس مالیک بازی خواهد نمود؟

حال لیلا حاتمی در کنار تعدادی بازیگر کمتر شناخته شده و البته برخی چهره های نام آشناتر همچون ماتیاس خونارتس در نقش پیتر فرصت یک درخشش بین المللی را در فیلم مالیک خواهد داشت.

فعلا اطلاعات محدودی درباره فیلم جدید مالیک منتشر شده است. در حال حاضر می دانیم که این اثر سینمایی بازگویی قسمت هایی از زندگی مسیح خواهد بود. مالیک علاوه بر کارگردانی، فیلم نامه را هم خود به رشته تحریر درآورده است.

آخرین سیاره مراحل پیش فراوری را می گذراند و فعلا در سایت IMDb سال میلادی 2020 به عنوان تاریخ انتشار فیلم به ثبت رسیده گرچه ممکن است در آینده شاهد تغییر این تاریخ باشیم.

مالیک یک کارگردان برجسته و مستقل ساز آمریکایی است که سال 2019 فیلم یک زندگی پنهان (A Hidden Life ) را روی پرده برد. خط باریک سرخ (The Thin Red Line)، روزهای بهشت (Days of Heaven) و درخت زندگی (The Tree of Life) از جمله مطرح ترین آثار این کارگردان اند که بابتشان جوایز بین المللی گوناگونی همچون خرس طلایی جشنواره برلین، جایزه بهترین کارگردانی جشنواره کن و همچنین نخ طلای این جشنواره را دریافت نموده است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1261

به "حضور لیلا حاتمی در فیلم جدید ترنس مالیک تأیید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور لیلا حاتمی در فیلم جدید ترنس مالیک تأیید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید