خرید نو پرسپولیس مدافع چپ است؟

به گزارش فروشگاه کوچک، خبرنگاران: با توجه به انتها رسیدن رقابت های لیگ برتر ایران، بازار شایعات نقل و انتقالاتی حسابی داغ شده و در این بین، اخبار مربوط به باشگاه پرسپولیس، تیمی که برای پنجمین بار متوالی توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد، با دقت بیشتری در فضای رسانه ای مورد توجه قرار گرفته است.

خرید نو پرسپولیس مدافع چپ است؟

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس برای جابجایی تابستانی احتمالا چندین خرید خواهد داشت، چون علاوه بر اینکه چندستاره این تیم هنوز قراردادشان را تمدید نکرده اند بلکه بازیکن کلیدی شان یعنی محمد حسین کنعانی زادگان هم از این باشگاه جدا شده و قطعا باید فکری برای پرکردن این جای خالی از سوی مسئولان باشگاه گردد.

حال در چنین فضایی است که هر روز خبر تازه ای درباره خرید های نو پرسپولیس به گوش می رسد و هر روز هم به نظر می رسد پست بازیکنانی که قرار است جذب این باشگاه شوند عوض می گردد! در تازه ترین شایعه، اسم شده پرسپولیس در پی خریدن یک مدافع چپ است؛ موضوعی که البته برای صحتش باید کنکاش بیشتری گردد. پرسپولیس در سمت چپ خط دفاعی سعید آقایی را فصل پیش خریده و این بازیکن هم جواب اعتماد یحیی گل محمدی را داده است. به غیر از این مورد، وحید امیری هم در فصل گذشته به وسیله کادر فنی پرسپولیس در این پست به کار گرفته شد که بازی های قابل قبولی به نمایش گذاشت.

حال بر فرض اینکه وحید امیری قراردادش را با پرسپولیس تمدید نکند و از این باشگاه جدا گردد باز هم علی شجاعی، دیگر بازیکن جوان و چپ پای پرسپولیس توانایی بازی کردن در این پست را دارد. پس غیرطبیعی است که پرسپولیس در حال حاضر با داشتن سه بازیکنی که هرکدام به خوبی توانایی بازی کردن در پست دفاع چپ را دارند دوباره سراغ خرید یک مدافع چپ برود؛ آنهم در حالی که این تیم بیش از هر زمان دیگری احتیاج به خریدن مدافع میانی دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1835

به "خرید نو پرسپولیس مدافع چپ است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید نو پرسپولیس مدافع چپ است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید