داستان نو ویچر شامل چند بازی خواهد بود

به گزارش فروشگاه کوچک، استودیوی سی دی پراجکت رد به تازگی تایید نموده است که میخواهد بیش از یک بازی را به عنوان بخشی از فصل بعدی سری ویچر منتشر کند.

داستان نو ویچر شامل چند بازی خواهد بود

این استودیو در ماه مارس امسال گفت که بازی بعدی سری نقش آفرینی و محبوب ویچر، حماسه نوی را برای این مجموعه شروع خواهد نمود. حال آدام کیچنسکی، رئیس سی دی پراجکت رد، به تازگی در پاسخ به سوالی درباره جزئیات بیشتر در خصوص این خط داستانی نو، اعلام نموده است که این استودیو انتشار چندین بازی نو از این سری را در نظر دارد. او گفت:

این استودیو قبلا تایید نموده بود که این بازی دنیا باز با موتور بازی سازی آنریل انجین 5 از اپیک گیمز ساخته می گردد و خبری از موتور اصلی این استودیو یعنی REDengine که بازی های قبلی سری ویچر و سایبرپانک 2077 با آن ساخته شده بودند، در این اثر نخواهد بود.

کیچنسکی بعلاوه تایید کرد که نسخه نسل نهمی ویچر 3 تا اواخر امسال برای کنسول های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که سی دی پراجکت رد در ماه آوریل ادعا کرد که مجموعه ویچر بیش از 65 میلیون واحد شامل بیش از 40 میلیون نسخه از نسخه سوم را تا به امروز به فروش رسانده است که آمار فوق العاده ای به نظر می رسد.

در خصوص ویچر 4 یا هر نامی که در پایان به آن داده گردد، هنوز اطلاعات زیادی منتشر نشده است، با این حال به نظر می رسد که سیری نقش شخصیت اصلی آن را بر عهده گیرد و احتمالا دارای مدرسه ای نو از ویچرها خواهد بود که در رمان های آندری ساپکوفسکی شاهد آن نیستیم. از طرفی علی رغم قرارداد سی دی پراجکت رد و اپیک گیمز، به طور رسمی اعلام شده که این بازی در انحصار هیچ فروشگاهی روی رایانه های شخصی نخواهد بود.

در خصوص زمان انتشار این بازی نیز از آنجایی که بخش عمده ای از تیم فراوری استودیو روی توسعه بسته الحاقی نو سایبرپانک 2077 برای عرضه در سال 2023 فعالیت می نمایند، به نظر می رسد که به این زودی ها شاهد آن نخواهیم بود.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 شهریور 1401 بروزرسانی: 25 شهریور 1401 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2211

به "داستان نو ویچر شامل چند بازی خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان نو ویچر شامل چند بازی خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید