اشتراک EA Access تیر ماه به پلی استیشن 4 می آید

به گزارش فروشگاه کوچک، الکترونیک آرتز در ازای دریافت مبلغی به صورت ماهانه یا سالانه، به مشترکان خود بازی های زیادی ارایه می دهد؛ اشتراکی که به اسم EA Access سال هاست روی ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل خریداری بوده است. این سرویس قرار است از تیر ماه امسال در دسترس بازی کنندگان پلتفرم پلی استیشن 4 هم قرار بگیرد.

اشتراک EA Access تیر ماه به پلی استیشن 4 می آید

بازی های سرویس EA Access روی پلی استیشن 4 کم و بیش شبیه به بازی های این سرویس روی ایکس باکس وان است. می توانید لیست بازی هایی که روی ایکس باکس وان ارایه می شوند را ببینید و بازی های پلتفرم ایکس باکس 360 را از لیست حذف کنید و نتیجه نهایی همان لیست پلی استیشن 4 است. مثل ایکس باکس وان و کامپیوتر، مشترکان سرویس EA Access ده ساعت زودتر از دیگران می توانند به بازی های جدید الکترونیک آرتز دسترسی داشته باشند و هم چنین به هنگام خرید محتوای دانلودی یا خرید بازی های الکترونیک آرتز، تخفیف هایی دریافت خواهند کرد.

از نظر قیمتی هم این سرویس روی پلی استیشن 4 تفاوتی با ایکس باکس وان ندارد. قیمت اشتراک ماهانه EA Access روی پلی استیشن 4 برابر با 5 دلار و قیمت اشتراک سالانه هم 30 دلار است. البته بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که نمی توان یک سرویس را هم روی پلی استیشن 4 و هم روی ایکس باکس وان استفاده کرد.

زمانی که سرویس EA Access راه اندازی شد، سونی به الکترونیک آرتز اجازه نداد آن را به پلی استیشن 4 بیاورد. پنج سال پیش، سونی در پاسخ به یکی از خبرگزاری ها گفته بود که معتقد هستند سرویس الکترونیک آرتز ارزش بالایی ندارد.

زمان دقیق راه اندازی سرویس EA Access روی پلی استیشن 4 معین نیست.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 212

به "اشتراک EA Access تیر ماه به پلی استیشن 4 می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتراک EA Access تیر ماه به پلی استیشن 4 می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید